ΓΔ: 1390.49 0.56% Τζίρος: 113.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
wind
Φώτο: Wind

Τίτλοι τέλους για το σήμα της Wind μετά από 14 χρόνια στην Ελλάδα

Καθώς προχωράει η συγχώνευση με τη Nova έπειτα από την εξαγορά της United Group, το brand της Wind θα αποτελέσει παρελθόν. Στόχος η ανάπτυξη και αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πελάτες.

Στα... «βιβλία» της ιστορίας των ελληνικών τηλεπικοινωνιών οδηγείται το brand της Wind καθώς ολοκληρώνεται η συγχώνευση με τη Nova έπειτα από την εξαγορά της United Group. Όπως ανακοίνωσαν οι εταιρείες, αποφασίστηκε να δώσουν το όνομα Nova στην νέα εταιρική οντότητα που θα προκύψει.

Το rebranding ήταν ήδη γνωστό εδώ και μήνες, ενώ το τεχνικά και λειτουργικά απαιτητικό έργο της συγχώνευσης αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Έχοντας ήδη ενοποιηθεί κάτω από μια κοινή διοικητική ομάδα από τον Μάρτιο, η υλοποίηση της συγχώνευσης συνεχίζεται με βάση τον αρχικό προγραμματισμό.

Με περίπου 5 εκατ. συνδρομητές και πανελλαδικό δίκτυο που υπερβαίνει τα 200 καταστήματα, μόλις ολοκληρωθεί η συγχώνευση, η νέα εταιρική οντότητα, υπό το όνομα Nova, θα αποτελέσει τον δεύτερο μεγαλύτερο πάροχο σταθερής και συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, ανεβάζοντας τον πήχη του ανταγωνισμού για ΟΤΕ και Vodafone.

Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nova – Wind δήλωσε: «Η Nova και η Wind βρίσκονται στην τελική ευθεία για τη συγχώνευσή τους σε μια εταιρική οντότητα, υπό το όνομα Nova. Με πολυετή και πολυσχιδή εμπειρία στους τομείς των τηλεπικοινωνιών και του τηλεοπτικού θεάματος, με σημαντικές επενδύσεις, αλλά και με πελατοκεντρική φιλοσοφία, είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε καινοτόμες υπηρεσίες σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας».

Βάζει μπροστά το επενδυτικό πλάνο 1,3 δισ. ευρώ

Η νέα εποχή για τη Νova θα κορυφωθεί μέσα από ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 1,3 δισ. ευρώ μέσα στα επόμενα χρόνια. Το επενδυτικό πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει την επέκταση του δικτύου οπτικών ινών στο σπίτι (Fiber to the Home) και την πανελλαδική κάλυψη του δικτύου 5G.

Για τη United Group, η Ελλάδα, με την ισχυρή δυναμική της, είναι μια σημαντική και ταυτόχρονα ελκυστική αγορά για τη United Group, η οποία διαχειρίζεται πολλά από τα πιο επιτυχημένα brands τηλεπικοινωνιών και media στην περιοχή που δραστηριοποιείται. Γι αυτό άλλωστε και από το 2020 ο διεθνής όμιλος έχει ήδη επενδύσει 1,4 δισ. ευρώ στη χώρα και θα επενδύσει επιπλέον 1,3 δισ. ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, εστιάζοντας σε τομείς προτεραιότητας, όπως το δίκτυο οπτικών ινών, η τεχνολογία 5G και η συνδρομητική τηλεόραση.

Με την εταιρεία να έχει ήδη τις υποδομές που μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες και τις επενδύσεις που θα χρειαστεί να γίνουν να είναι πολύ λίγες, η Nova επίσης πρόκειται να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για την καθολική υπηρεσία διαδικτύου που επεκτείνει την κάλυψη της ευρυζωνικότητας σε όλη την επικράτεια.

Με ολοκληρωμένο πακέτο ενισχύει τη θέση της στην αγορά

Η νέα εταιρεία θέλει να χτυπήσει δυναμικά με ένα πακέτο υπηρεσιών που θα περιλαμβάνει, σταθερή, κινητή που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι τις αρχές του 2023 και σαν «ναυαρχίδα» την συνδρομητική τηλεόραση, ενώ θα αποτελέσουν βασικοί πυλώνες ανάπτυξης το δίκτυο οπτικών ινών και το 5G. Από τις προτεραιότητες της νέας διοίκησης που θα προκύψει αναμένεται να είναι η ανάπτυξη του δικτύου αλλά και η δημιουργία νέων προγραμμάτων που θα συνδυάζουν κινητή, σταθερή, και τηλεόραση.

Η Nova συνδυάζοντας την εμπειρία και τη γνώση της αγοράς των δύο εταιρειών, με την τεχνογνωσία της United Group και με απόλυτα πελατοκεντρική φιλοσοφία, θα προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση η νέα εταιρεία θα δράσει καταλυτικά στην σταθερή και κινητή τηλεφωνία, θα αναβαθμίσει την τηλεοπτική εμπειρία των πελατών της μέσω του περιεχομένου της EON – της κορυφαίας πλατφόρμας συνδρομητικής τηλεόρασης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ θα παρέχει στους συνδρομητές αποκλειστικά «εισιτήριο διαρκείας» για όλους τους αγώνες της Premier League, για τις επόμενες 6 σεζόν.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

wind
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Wind από τη Nova, τι φέρνει ο νέος παίκτης

Άμεσα θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός ώστε ο νέος παίκτης που δημιουργείται μετά την εξαγορά της Wind από την United Group να αποτελέσει έναν ισχυρό πόλο απέναντι σε Cosmote και Vodafone που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερο ανταγωνισμό και οφέλη για τους καταναλωτές.
United Group - Wind
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προχωράει η εξαγορά της Wind από τη Nova με την έγκριση της Κομισιόν

H Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DG Comp) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής άναψε το «πράσινο φως» για να ολοκληρωθεί η εξαγορά της Wind από την United Group και ο νέος παίκτης που έρχεται θα ανεβάσει τον πήχη του ανταγωνισμού για ΟΤΕ και Vodafone.