ΓΔ: 1400.01 0.17% Τζίρος: 1.28 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:33:00 DATA
Φώτο: Shutterstock

Mobile Technology και Coca-Cola 3Ε επεκτείνουν την συνεργασία τους

Το έργο θα υλοποιηθεί, με τεχνολογικό συνεργάτη τη Mobile Technology, η οποία από το 2004 μέχρι σήμερα διαθέτει στην Coca-Cola Τρία Έψιλον εξοπλισμό logistics βάσει των εκάστοτε προδιαγραφών της εταιρείας.

Την ανανέωση της συνεργασία της με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, με σκοπό την προμήθεια εξοπλισμού για τις ανάγκες της εφοδιαστικής αλυσίδας της εταιρείας σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και την πλήρη τεχνική υποστήριξή του, ανακοίνωσε η Mobile Technology.

Το έργο περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία προϊόντων, όπως φορητά τερματικά, vehicle mount τερματικά, φορητούς εκτυπωτές αποδείξεων και βιομηχανικούς εκτυπωτές ετικετών. Πρόκειται για ανθεκτικά και εξειδικευμένα προϊόντα των Honeywell και Zebra Technologies που αποτελούν τους δημοφιλέστερους κατασκευαστές διεθνώς.

Το έργο θα υλοποιηθεί, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με τεχνολογικό συνεργάτη τη Mobile Technology, η οποία από το 2004 μέχρι σήμερα διαθέτει στην Coca-Cola Τρία Έψιλον εξοπλισμό logistics βάσει των εκάστοτε προδιαγραφών της εταιρείας, παράλληλα με 360° υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης.

Υπενθυμίζεται ότι το 60% των 300 μεγαλύτερων επιχειρήσεων στην Ελλάδα εμπιστεύονται σταθερά τη Mobile Technology, ενώ το πελατολόγιό της απαρτίζεται από συνολικά 3.600 μικρές και μεγάλες εταιρείες. Ως τεχνολογικός συνεργάτης που απευθύνεται σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση, όπως επισημαίνεται, η Mobile Technology προωθεί αξιόπιστα προϊόντα υψηλών προδιαγραφών με ευνοϊκούς όρους χρηματοδότησης. Με αυτό τον τρόπο συμβάλλει ουσιαστικά τόσο στο μετασχηματισμό των επιχειρησιακών διαδικασιών, όσο και στην αύξηση της παραγωγικότητας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.