Λύσεις της Check Point Software για την αναβάθμιση της ψηφιακής ασφάλειας, επέλεξε η Παγκρήτια Τράπεζα. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι λύσεις αφορούν στην προστασία της υποδομής αλλά και στην προστασία των χρηστών (endpoints, mobile devices, cloud email). Η συγκεκριμένη στρατηγική είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς το 2022 η Παγκρήτια Τράπεζα βρίσκεται μπροστά σε μία εξαγορά και μία συγχώνευση, οι οποίες περιλαμβάνουν μια πολύπλοκη τεχνολογική υποδομή. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Τράπεζα άρχισε να μεταφέρει την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία της στο cloud.
Η Παγκρήτια Τράπεζα είναι μια ελληνική εμπορική τράπεζα που παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών για ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες. Με 45 καταστήματα, δύο σημαντικές στρατηγικές κινήσεις (εξαγορά & συγχώνευση) ενόψει και μια πολύπλοκη υποδομή, η Τράπεζα αποφάσισε να ενεργήσει προληπτικά και να προφυλάξει αποτελεσματικά το δίκτυό της ενάντια στην επόμενη γενιά εξελιγμένων απειλών και επιθέσεων στον κυβερνοχώρο. Προηγουμένως, η πολυπλοκότητα του χειρισμού πολλών διαφορετικών λύσεων ασφαλείας σε 530 τελικά σημεία καθιστούσε τις πολιτικές διαχείρισης σημαντικά χρονοβόρες.
Με την επιλογή της ενοποιημένης στρατηγικής που προσφέρουν οι λύσεις της Check Point Software, η Παγκρήτια Τράπεζα πέτυχε την ανάπτυξη ισχυρής ασφάλειας έναντι προηγμένων απειλών, την οικοδόμηση ευελιξίας για την πρόβλεψη και αντιμετώπιση νέων κινδύνων και την απλοποίηση της διαχείρισης ασφάλειας της Τράπεζας.
«Η Παγκρήτια Τράπεζα είναι ασφαλής και οι πελάτες μας είναι επίσης ασφαλείς. Και αυτό δεν είναι απλά ένα moto διαφημιστικής εκστρατείας» δήλωσε ο κ. Σωτήρης Τριπολιτσιώτης, Chief Information & Technology Officer στην Παγκρήτια Τράπεζα. «Η ομάδα της Check Point μοιράστηκε γενναιόδωρα τη γνώση και την εμπειρία της. Μας βοήθησαν να ανακαλύψουμε εκ νέου τον τρόπο με τον οποίο προσφέρουμε ασφάλεια στους πελάτες, τους εργαζομένους αλλά και στην ίδια την Τράπεζά μας. Η Check Point Software παρέχει πολύ περισσότερα από απλά «τείχη προστασίας» και λύσεις για φορητές συσκευές, προσφέρει απευθείας υπηρεσίες. Είμαστε σίγουροι ότι η κορυφαία εταιρεία ασφαλείας στον κόσμο μας φροντίζει».
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η Παγκρήτια Τράπεζα επέλεξε τις λύσεις μας στο ταξίδι της προς την ασφάλεια zero trust», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Check Point Software. «Η υποδομή της διαθέτει πλέον υπερσύγχρονη προστασία από γνωστές και άγνωστες επιθέσεις και απειλές στον κυβερνοχώρο, αλλά και αυτοματοποιημένες λειτουργίες ασφαλείας, που θα μειώσουν τον χρόνο εντοπισμού και πρόληψης απειλών, επιτρέποντας στην ομάδα να λαμβάνει αποφάσεις πιο γρήγορα και αποτελεσματικά».
Η Check Point Software εφάρμοσε τις ακόλουθες λύσεις στην υποδομή ασφαλείας της Παγκρήτιας Τράπεζας και πλέον παρέχει προηγμένη πρόληψη απειλών σε ολόκληρο τον Οργανισμό. Οι λύσεις που υλοποιήθηκαν είναι:
- Check Point Quantum Security Gateways, τα οποία συνδυάζουν υπηρεσίες προστασίας Next Generation Firewalling καθώς και προστασία από zero-day απειλές μέσω της τεχνολογίας Sandblast (sandboxing). Συνδυαστικά η πλατφόρμα διαχείρισης Check Point Management Console δίνει την δυνατότητα θέσπισης των κατάλληλων πολιτικών για την προστασία από τις πιο εξελιγμένες κυβερνοεπιθέσεις. Τα Quantum Security Gateways υποστηρίζονται από το ThreatCloud της Check Point το οποίο συνδυάζει την τεχνολογία AI και Analytics για την πρόληψη προηγμένων επιθέσεων, μειώνοντας παράλληλα τα ψευδώς θετικά αποτελέσματα.
- Check Point Harmony Mobile το οποίο παρέχει πλήρη προστασία στους χρήστες των εταιρικών κινητών συσκευών της Τράπεζας. Η λύση προστατεύει τα εταιρικά δεδομένα σε όλο το εύρος των πιθανών επιθέσεων και διασφαλίζει ότι οι συσκευές δεν εκτίθενται σε κίνδυνο. Η αξιολόγηση κινδύνου σε πραγματικό χρόνο εντοπίζει επιθέσεις, ευπάθειες και αλλαγές στις ρυθμίσεις παραμέτρων με μηδενικό αντίκτυπο στην εμπειρία των χρηστών ή την ιδιωτικότητα.
- Check Point Harmony Endpoint το οποίο παρέχει υψηλότατο επίπεδο ασφάλειας στους χρήστες, είτε αυτοί εργάζονται εντός των εγκαταστάσεων της Τράπεζας, είτε απομακρυσμένα. Η συγκεκριμένη λύση επέτρεψε στην ομάδα IT να συγκεντρώσει 530 τερματικά σημεία κάτω από την ίδια λύση ασφάλειας, μειώνοντας τον χρόνο διαχείρισης και προστατεύοντας αποτελεσματικά το συγκεκριμένο σημείο υποδομής της Τράπεζας.