ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
bioclima
Η μονάδα της Druckfarben στον Ασπρόπυργο. Πηγή: Druckfarben.

Druckfarben: Επενδύει σε «πράσινα» υλικά για αναβαθμίσεις κτιρίων

Σε λειτουργία δύο νέες μονάδες παραγωγής χρωμάτων και μονωτικών υλικών με επένδυση 5,4 εκατ. ευρώ. Στόχος του ομίλου η μεγάλη αγορά που δημιουργείται με τις ενεργειακές αναβαθμίσεις δημόσιων και ιδιωτικών κτιρίων.

Την ολοκλήρωση ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος, συνολικού ύψους 5,4 εκατ. ευρώ που αφορά στη δημιουργία δύο νέων υπερσύγχρονων μονάδων παραγωγής χρωμάτων και μονωτικών υλικών που έχουν απολύτως «πράσινο» αποτύπωμα και φιλοδοξούν να δώσουν στην εταιρεία νέα δυναμική διείσδυσης στο τεράστιο project της αναβάθμισης των τριών και πλέον εκατομμυρίων κτηρίων στην Ελλάδα που χρίζουν ενεργειακής αναβάθμισης, παρουσίασε χθες στους δημοσιογράφους στον Ασπρόπυργο η διοίκηση του ομίλου Druckfarben.

Οι νέες μονάδες κινούνται με ρομποτική τεχνολογία και δυνατότητα πλήρους ιχνηλασιμότητας υλικών. Πρόκειται για τις σημαντικότερες επενδυτικές κινήσεις που έχει κάνει ο όμιλος τα τελευταία χρόνια και του παρέχουν τη δυνατότητα διεύρυνσης της προϊοντικής του γκάμας με προϊόντα που έχουν τις πιο υψηλές πιστοποιήσεις διεθνών οργανισμών και κινούνται απολύτως προς τη «γραμμή» που επιβάλει το Green Deal της Ευρώπης, που έχει στόχο έως το 2050 η λειτουργία της οικονομίας να έχει μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Μάλιστα, μέσα στο 2023 θα γίνει περαιτέρω αναβάθμιση της μονάδας καθώς θα μπουν ιμάντες μεταφοράς φορτίων που θα αυτοματοποιήσουν επιπλέον όλη τη γραμμή μονωτικής κόλλας, με τη νέα επένδυση να απαιτεί επιπλέον 1 εκατ. ευρώ.

Οι νέες υψηλού τεχνολογικού εξοπλισμού εγκαταστάσεις συμπεριλαμβάνουν τη γραμμή παραγωγής έτοιμων τελικών επιχρισμάτων εξωτερικής θερμομόνωσης, καθώς και την αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής και  συσκευασίας κονιαμάτων. Τα Πιστοποιημένα Δομικά Συστήματα Ενεργειακής Αναβάθμισης BIOCLIMA σχεδιάστηκαν με γνώμονα την ελληνική πραγματικότητα που είναι πλούσια σε μικροκλίματα και αρχιτεκτονική παράδοση. Συνάμα, είναι πλήρως εναρμονισμένα με όλους τους σύγχρονους Ευρωπαϊκούς και Εθνικούς Κανονισμούς, σχετικά με τη θερμομόνωση και την πυροπροστασία των κτιριακών κατασκευών.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Druckfarben, τα νέα συστήματα μόνωσης παρέχουν στεγανότητα, αξιοποιούν τη θερμική χωρητικότητα και βελτιώνουν την ενεργειακή συμπεριφορά του κάθε κτιρίου είτε αυτό είναι σπίτι, σχολείο, ξενοδοχείο ή ακόμα και δημοσία δομή. Αποτέλεσμα όλων αυτών, η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, η ανακαίνιση των κτιρίων, καθώς και η μείωση του ενεργειακού κόστους.

Σημειώνεται πως ο όμιλος Druckfarben είναι μια 100% ελληνική οικογενειακή εταιρεία με πάνω από 40 χρόνια στην ελληνική αγορά. Διαθέτει πάνω από 100.000 τ.μ. εγκαταστάσεων, ενώ έχει δραστηριότητα σε 14 χώρες.

Τεράστιο το κτιριακό απόθεμα που χρειάζεται αναβάθμιση

Όπως επισήμαναν τα στελέχη της Druckfarben, σύμφωνα με τα στοιχεία της απογραφής του 2011 -αφού δεν υπάρχουν στοιχεία από αυτή που έγινε το 2021- περίπου το 50% των κτιρίων στην Ελλάδα (είναι χτισμένο πάνω από 40 χρόνια) οπότε δεν έχει σχεδόν καμιά μόνωση. Με συνέπεια να έχουν τεράστιες (ως και 70%) ενεργειακές απώλειες.

Σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, τα συστήματα της BIOCLIMA μπορούν να επιτύχουν έως και 65% εξοικονόμηση κατανάλωσης ενέργειας, πέραν της αισθητικής αναβάθμισης, της συντήρησης και της βελτίωσης του χρόνου ζωής του ακινήτου.

Όπως τονίστηκε, ο κτιριακός τομέας στην Ελλάδα αντιπροσωπεύει το 41% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου ανήκει στην οικιακή ομάδα. Τα περιθώρια κτιριακής αναβάθμισης στην Ελλάδα είναι τεράστια, συμβάλλοντας, ταυτόχρονα, στην επίτευξη των στόχων που έχουν θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου και βελτίωση της Ενεργειακής Αποδοτικότητας ως το 2030. Συγκεκριμένα, να αναβαθμιστεί ενεργειακά το 3% του συνολικού εμβαδού των δημόσιων κτιρίων και το 12%-15% του συνόλου των κατοικιών, δηλαδή περίπου 600 χιλιάδες σπίτια.

Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας, λιγότερο του 10% των κτιρίων έχουν ενεργειακή θωράκιση κατηγορίας Α, κάτι που μαρτυρά και τα τεράστια περιθώρια βελτίωσης.

Ξεπέρασε τα 70 εκατ. ο τζίρος το 2021, με ρυθμό 17% «τρέχει» το πεντάμηνο ’22

Οι τομείς δραστηριοποίησης του Druckfarben Group, είναι τα χρώματα και θερμομονωτικά προϊόντα, που καταλαμβάνουν μερίδιο 35% στον όμιλο και τα μελάνια που αντιπροσωπεύουν το 65%.

Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Druckfarben Γιώργος Καραβασίλης, η εταιρεία τρέχει με ρυθμούς ανάπτυξης 17% των πρώτο πεντάμηνο του 2022, με τον κύκλο εργασιών αυτό το διάστημα στα 32,2 εκατ. ευρώ, έναντι 27,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο πεντάμηνο του 2021. Παράλληλα, σημείωσε πως συνολικά το 2021 ήταν εξαιρετικό καθώς ο κύκλος εργασιών έφτασε στα 70,2 εκατ. ευρώ έναντι 60,2 εκατ. ευρώ το 2020.

Ο όμιλος απασχολεί συνολικά σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται 375 εργαζόμενους, διατηρεί πέντε θυγατρικές σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Κύπρο, αλλά και Νιγηρία, ενώ έχει αντίστοιχη με την ελληνική εργοστασιακή μονάδα στη Ρουμανία όπου παράγει χρώματα κάτω από την ομπρέλα, Kraft Paints, αλλά και θερμομονωτικά.

Στρατηγικός στόχος, είναι τα δομικά συστήματα ενεργειακής αναβάθμισης Bioclima να αποτελέσουν τον τρίτο πυλώνα δραστηριοποίησης της εταιρείας, ενώ προς το παρόν αυτός ο τομέας φέρνει περίπου το 15-20% του κύκλου εργασιών. Ο όμιλος θέλει να αξιοποιήσει το momentum της εποχής, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να εξοικονομήσει έως και 65% από την συνολική ενεργειακή δαπάνη.

Αναφορικά με το κόστος παραγωγής, ο κ. Καραβασίλης τόνισε πως έχει αυξηθεί σημαντικά. Παρατηρείται μεσοσταθμικά αύξηση 20% στα οικοδομικά υλικά, που συνδυαστικά με τις πρώτες ύλες και όλα τα υπόλοιπα έχει αυξήσει το κόστος περίπου κατά 40% σε κάποιες περιπτώσεις. Μέρος αυτού απορροφά η εταιρεία και ένα υπόλοιπο περνά στην αγορά. Η Kraft μεσοσταθμικά έκανε αυξήσεις περίπου 20% σε κάθε κιλό προϊόντος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Thrakon
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έκτο εργοστάσιο στην Ελλάδα από THRAKON, με νέα επένδυση 6 εκατ. ευρώ

Το νέο εργοστάσιο παραγωγής κονιαμάτων εγκαινίασε χθες στα Οινόφυτα Βοιωτίας η σουηδικών συμφερόντων εταιρεία THRAKON ΑΕΒΕ, που είναι πλέον είναι η μόνη εταιρεία με τρία εργοστάσια παραγωγής κονιαμάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Endless EC μπαίνει στα σούπερ μάρκετ με δικό της brand απορρυπαντικού

Σε νέα εποχή δυναμικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας έχει μπει πλέον η εταιρεία Endless (πρώην Ευρωχαρτική), με αλλαγές στο μετοχολόγιο, αλλά και λανσάρισμα των δικών της brands στον κλάδο των απορρυπαντικών.
keramourgia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η βιομηχανία από το Κιλκίς που έγινε παγκόσμια δύναμη στην κεραμουργία

Η Κεραμουργία Βορείου Ελλάδος έκανε την κρίση ευκαιρία για εξαγωγική δραστηριότητα. Έχει το μεγαλύτερο εργοστάσιο του κλάδου στην Ευρώπη και εξάγει σε 40 χώρες. Μεγάλη επένδυση στη Σερβία και νέα προϊόντα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

​​​​​​​«Απόβαση» στην Αθήνα από την κρητική εταιρεία Τσατσαρωνάκης

Στην πιο αναπτυξιακή φάση της 76χρονης ιστορίας βρίσκεται η χανιώτικη εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ καθώς ετοιμάζεται να δημιουργήσει μεγάλη παραγωγική μονάδα στην Αθήνα, ενώ μετατρέπεται σε όμιλο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΖΑΓΟΡΙΝ: Ένα success story 108 ετών από τον Συνεταιρισμό του Πηλίου

Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου ιδρύθηκε το μακρινό 1916 και παράγει τα φημισμένα μήλα Ζαγορίν. Ήταν ο πρώτος στην Ευρώπη που κατοχύρωσε ΠΟΠ συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του.