Με νέο οικονομικό μοντέλο για την προστασία των πελατών και συνεργατών και αναγνώριση των λαθών της προηγούμενης περιόδου που οδήγησαν στην εκκωφαντική κατάρρευση το Σεπτέμβριο του 2019, συστήνεται η νέα Thomas Cook στην ελληνική αγορά θέλοντας να περάσει το μήνυμα ότι «έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος, τα αναγνωρίζει και δε θα τα επαναλάβει. Μεγάλη έμφαση δίνεται στην ελληνική αγορά που κυριαρχεί με το ένα τρίτο των συνολικών κρατήσεων για φέτος.
Ειδικότερα, όπως σημείωσε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου ο Alan French, Διευθύνων Σύμβουλος της Thomas Cook, η εταιρεία λειτουργεί με ένα νέο οικονομικό μοντέλο εγκεκριμένο από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας (CAA) που εγγυάται ότι όλα τα χρήματα των πελατών προστατεύονται εκτός της επιχείρησης, έτσι ώστε να γνωρίζουν και οι προμηθευτές και οι πελάτες μπορούν ότι σε περίπτωση που συμβεί το χειρότερο, τα χρήματα είναι ασφαλή και οι διακοπές μπορούν να προχωρήσουν όπως έχουν προγραμματιστεί.
Λειτουργώντας πλέον ως μια αποκλειστικά διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση υπό τον διεθνή όμιλο Fosun Tourism Group, η εταιρεία που δίνει πλέον έμφαση στην ψηφιακή προώθηση τουριστικών πακέτων έχει εστιάσει στην ελληνική αγορά που αποτελεί το 30% των συνολικών κρατήσεων για φέτος με τη Ρόδο να συγκεντρώνει επταπλάσιο φέτος ενδιαφέρον επισκεπτών. Ακολουθούν σε τουριστικό η Κρήτη, η Κως, η Κέρκυρα και η Σαντορίνη, ενώ για ζευγάρια, η Ρόδος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός καλοκαιρινών διακοπών συνολικά και η Σαντορίνη είναι η τρίτη πιο δημοφιλής. Ήδη όλοι αυτοί οι προορισμοί συγκεντρώνουν μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις σε σχέση με το 2021 ενώ όπως σημειώθηκε, για τους τουρίστες της Βρετανίας λειτουργεί βοηθητικά το γεγονός ότι η χώρα μας έχει απλούς – συγκριτικά με άλλες μεσογειακές χώρες – υγειονομικούς κανόνες κάτι που διευκολύνει τις οικογένειες που θέλουν να ταξιδέψουν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για την Ελλάδα, το 45% των ταξιδιωτών προτιμά ελληνικά ξενοδοχεία 5*, ενώ το 58% τείνει σε πακέτα all inclusive ξενοδοχείων. Η μέση ταξιδιωτική δαπάνη για τις διακοπές των ταξιδιωτών στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 2.600€, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι. «Ο μέσος όρος των δαπανών στην Ελλάδα είναι 30% υψηλότερος από ό,τι στην Ισπανία, γεγονός που αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο ξενοδοχείων all inclusive και 5* στην Ελλάδα», δήλωσε ο Alan French.
«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού το 2022. Η Ελλάδα παίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες της Thomas Cook, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς» τόνισε ο κ. French και σημείωσε ότι αποτελεί στρατηγική απόφαση να επεκτείνει η εταιρεία τις δραστηριότητές της στην περιοχή με νέες συνεργασίες με τις επιχειρήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.
Σύμφωνα με τον κ. French, το νέο ευέλικτο μοντέλο της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα στην Thomas Cook να προσφέρει μια τεράστια ποικιλία διακοπών στην Ελλάδα για πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, όπου ξεκίνησε δραστηριότητα πρόσφατα ενώ έχει δημιουργήσει και μία ειδική πλατφόρμα για την κινεζική αγορά αναμένοντας την επανέναρξη των ταξιδιών και από την Κίνα. «Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις πολλές αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και τους τύπους καταλυμάτων για να προσφέρουμε στους πελάτες μας επιλογές και ευελιξία», σημείωσε.
Όσον αφορά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, ο επικεφαλής της Thomas Cook σημείωσε ότι οι κρατήσεις είναι υψηλότερες τώρα από ό,τι πριν από έξι εβδομάδες και οι πελάτες φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο για τον πόλεμο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι οι πελάτες κάνουν κράτηση ακόμη πιο κοντά στην αναχώρηση από πέρυσι. «Το 52% των κρατήσεών μας είναι για τις επόμενες 10 εβδομάδες», είπε.