Με οχτώ νέα ξενοδοχεία που θα τεθούν σε λειτουργία τη φετινή σεζόν προχωράει την ανάπτυξή της στην Ελλάδα η Fosun Tourism Group. Στόχος της εταιρείας είναι ο διπλασιασμός του αριθμού των ξενοδοχείων τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς έως το 2023.
Ειδικότερα, τα τέσσερα νέα ξενοδοχεία των brands Casa Cook και Cook's Club (που προήλθαν από την εξαγορά της Thomas Group) θα λειτουργήσουν σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο το καλοκαίρι του 2022, ενώ η εταιρεία διαθέτει ξενοδοχεία που ήδη λειτουργούν σε Ρόδο, Κω και Κρήτη από το 2020. Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, «το Casa Cook και το Cook's Club ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη «παρέα», που αποτελεί και τη βασική αξία των brands».
Μιλώντας σήμερα σε συνέντευξη τύπου, ο Alessandro Dassi, Αντιπρόεδρος της Fosun Tourism Group σημείωσε ότι η εταιρεία παραμένει αισιόδοξη για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για συνεργασίες με την τοπική ξενοδοχειακή κοινότητα ώστε να διερευνήσουν από κοινού πιθανές συνεργασίες με αμοιβαία οφέλη και για τα δύο μέρη. «Είναι στρατηγική μας απόφαση να ενισχύσουμε την επένδυσή μας στην περιοχή με την επέκταση του αριθμού των ξενοδοχείων κάτω από τα brands Casa Cook και Cook’s Club. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές που θέλουν να είναι μέρος αυτού του οράματος», πρόσθεσε.
Ερωτώμενος για τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν οι εξελίξεις από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία στην τουριστική κίνηση εν γένει αλλά και ειδικότερα στις νέες μονάδες που θα τεθούν φέτος σε λειτουργία, ο κ. Dassi σημείωσε ότι δεν υπάρχει άμεση ανησυχία καθώς οι κυρίως αγορές των πελατών τους είναι η Γερμανία και η Μεγάλη Βρετανία ενώ το ποσοστό των Ρώσων τουριστών στα ξενοδοχεία της Fosun Tourism Group δεν ξεπερνάει το 5% που, όπως είπε, θα καλυφθεί εύκολα θα καλυφθεί από άλλες αγορές. Γενικότερα, ωστόσο, σημείωσε ότι οι Ευρωπαίοι βγαίνουν από μία διετία που έχουν στερηθεί τα ταξίδια και θεωρεί πως η αύξηση του κόστους ζωής που έρχεται ως συνέπεια της εκτόξευσης των τιμών της ενέργειας, δεν είναι ικανοποιητικός λόγος για να μειώσουν το budget που έχουν προβλέψει για τις καλοκαιρινές διακοπές τους.
Αναφερόμενος στους στόχους ανάπτυξης στη χώρα, ο Αντιπρόεδρος της Fosun Tourism Group σημείωσε ότι η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων. Στο πλαίσιο αυτό αναζητούνται και νέοι προορισμοί και εκτός των “κλασικών” στα ελληνικά νησιά ενώ ειδικό ενδιαφέρον υπάρχει για την περιοχή της Αττικής. Όπως είπε, ήδη σχεδιάζεται κάποια προσαρμογή των brands τους σε σχεδιασμό ξενοδοχείων πόλης ενώ εξετάζονται και οι ευκαιρίες που παρουσιάζει η αθηναϊκή Ριβιέρα. Παράλληλα, μία νέα δυνατότητα ανάπτυξης της αγοράς, αλλά και του Group ειδικά, προκύπτει από την ανάγκη προσαρμογής των ξενοδοχείων με στόχευση σε επισκέπτες στο πλαίσιο επαγγελματικών ταξιδιών. Με δεδομένο ότι η πανδημία άλλαξε συλλήβδην τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό των επαγγελματικών ταξιδιών, τα ξενοδοχεία αυτά θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τους σχεδιασμούς τους και να αναζητήσουν ένα νέο κοινό. Στο σημείο αυτό, η εταιρεία εντοπίζει ότι υπάρχουν ευκαιρίες συνεργασιών και περαιτέρω ανάπτυξής της.
Το χαρτοφυλάκιο της Fosun Tourism Group, μέρος του κινεζικού ομίλου Fosun International στον οποίο ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency, φέτος περιλαμβάνει συνολικά 15 ξενοδοχεία Casa Cook και Cook’s Club σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία. Ειδικά στην Ελλάδα τα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν είναι τα εξής: Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook's Club Hersonissos, Cook's Club Tigaki Kos, Cook's Club Rhodes City Beach, Cook's Club Ialysos Rhodes, Cook's Club Corfu.