Μετά από 28 χρόνια καριέρας στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, ο κ. Βασίλης Σταύρου ανακοίνωσε την απόφασή του να αποχωρήσει από την εταιρεία, όπου ασκούσε καθήκοντα Brand President από το 2018. Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση νέου επικεφαλής.
Ο κ. Βασίλης Σταύρου ξεκίνησε στην ΑΒ το 1994 σαν Υπεύθυνος Τμήματος Τυποποίησης Οπωροκηπευτικών. Στη μακρά πορεία του στον όμιλο, διετέλεσε, μεταξύ άλλων, προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών, Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας για την Νοτιοανατολική Ευρώπη & Ινδονησία, καθώς και Brand President της Mega Image στην Ρουμανία.
Το 1997 ανέλαβε ως προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών της ΑΒ Βασιλόπουλος. Το 2000 προήχθη σε Διευθυντή της Διεύθυνσης Ανθρωπίνων Πόρων και στη συνέχεια τον Φεβρουάριο 2012 αναλαμβάνει τον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού και της Αειφορίας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη (SVP HR/-OD & Sustainability της Delhaize Ευρώπης). Από την 1η Μαΐου 2014 είχε αναλάβει καθήκοντα Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ινδονησία. (DG SVP & Chief Business Development Officer for Southeastern Europe (SEE) & Indonesia).
Για την αποχώρηση του Βασίλη Σταύρου, ο Wouter Kolk, Διευθύνων Σύμβουλος Ahold Delhaize Ευρώπης & Ινδονησίας, δήλωσε: «Θα ήθελα με αυτήν την ευκαιρία να ευχαριστήσω προσωπικά τον Βασίλη για τη σημαντική συνεισφορά του στην εταιρεία μας, κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης καριέρας του. Είναι γνωστός και σεβαστός για το πάθος του για τους ανθρώπους και το χτίσιμο δυνατών ομάδων. Η βαθιά εμπειρία του στο χώρο του λιανικού εμπορίου και η φροντίδα για τους άλλους είναι μοναδική και θα μείνει αξέχαστη σε πολλούς».
Στο μεταξύ, ο Jesper Lauridsen, Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (CSE), θα αναλάβει την ευθύνη ως Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος και αυτό πέρα από τις τρέχουσες αρμοδιότητές του. Ο Jesper θα συνεργαστεί στενά με την Διοικητική Ομάδα της ΑΒ, με στόχο την απρόσκοπτη ανάπτυξη της εταιρείας, στην ελληνική αγορά.