Το άλμα στη χρήση data σε συνδυασμό με την αύξηση της πελατειακής βάσης και την άνοδο του τουρισμού φέτος, έδωσε ώθηση στα μεγέθη της Vodafone στην Ελλάδα που εμφανίζονται ενισχυμένα στο πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους του ομίλου (Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2021).
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Vodafone, στην Ελλάδα, η εταιρεία κατέγραψε κύκλο εργασιών ύψους 468 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 4% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο που είχαν ανέλθει στα 452 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα από υπηρεσίες γνώρισαν αντίστοιχη άνοδο (4%) και ανήλθαν σε 436 εκατ. ευρώ, αντί 421 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα EBITDA έφτασαν τα 132 εκατ. ευρώ.
Με τους χρήστες να περνούν όλο και περισσότερες ώρες διασυνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, κατεγράφη «έκρηξη» στη χρήση data, η οποία αυξήθηκε κατά 72% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και προσέγγισε το «κατώφλι» των 100.000 ΤΒ φτάνοντας τα 96.758 ΤΒ, που αποτελεί ιστορική επίδοση, ενώ πέρυσι ήταν 56.164 ΤΒ. Το ARPU της εταιρείας παρέμεινε σταθερό στα 10,7 ευρώ (18,2 στα συμβόλαια και 5,7 στα καρτοκινητά).
Η πελατειακή βάση της κινητής έφτασε τους 4,178 εκατ. πελάτες, αυξημένη κατά 107.000 πελάτες, εκ των οποίων 82.000 αφορούσαν καρτοκινητά και 25.000 συμβόλαια, με το ποσοστό των πελατών συμβολαίου να προσεγγίζει το 40%. Στη σταθερή, οι ευρυζωνικοί πελάτες παρέμειναν στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι (962.000).
Στην ανακοίνωση του ομίλου Vodafone γίνεται μνεία στην Ελλάδα σχετικά με την αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες και την άνοδο της βάσης στην κινητή, που συνδέονται με την αύξηση του τουρισμού και του Roaming, αλλά και την άρση των μέτρων περιορισμού, αντίστοιχα.
Επιπλέον, γίνεται αναφορά στον στόχο του ομίλου να τοποθετήσει το Vodafone Business σε στρατηγική θέση ώστε να αξιοποιήσει τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και στην Ελλάδα, με έμφαση την ψηφιοποίηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, τις επενδύσεις στην ψηφιακή υγεία, τις «έξυπνες» πόλεις, τις ψηφιακές πρωτοβουλίες για μία πιο πράσινη Ευρώπη κτλ.