ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Κάναμε ένα εκατομμύριο βόλτες με ηλεκτρικά πατίνια

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Παρά την απουσία θεσμικού πλαισίου, τα ηλεκτρικά πατίνια της Lime αυξάνονται στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις. Στέλεχος της Lime μιλά στο BusinessDaily για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

Όλο και περισσότερα είναι τα ηλεκτρικά πατίνια που τρέχουν στους δρόμους και πεζόδρομους της Αττικής και όχι μόνο, τον τελευταίο χρόνο. Οι Έλληνες έχουν «αγκαλιάσει» το δίτροχο μέσο, παρόλο που τα ατυχήματα και το νομικό κενό που διέπει την χρήση τους ώθησαν, τον δήμο Ηρακλείου Κρήτης, για παράδειγμα, στην απαγόρευση τους.

Ο Alessio Raccagna (Αλέσιο Ρατσάνια), Διευθυντής Κυβερνητικών Σχέσεων της Lime για Ελλάδα και Ιταλία, τονίζει σε δηλώσεις του στο BusinessDaily, ότι η εταιρεία του συνεργάζεται στενά με τις τοπικές αρχές ώστε να ξεπεραστούν εμπόδια στην χρήση των πατινιών, προσφέροντας και συμβουλές για την ασφαλή χρήση τους. Η Lime είναι η εταιρεία που έχει εισαγάγει το ηλεκτρικό πατίνι σε περισσότερες από 30 χώρες και 120 πόλεις του κόσμου.

«Μια κύρια πρόκληση για τις εταιρείες έξυπνων μετακινήσεων σε όλο τον κόσμο είναι η έλλειψη κανονισμών λειτουργίας για τα πατίνια, όπως συμβαίνει και στην Ελλάδα», λέει ο κ. Raccagna.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Μεταφορών θα ετοιμάσει μέσα στο επόμενο τετράμηνο ένα νέο νομικό πλαίσιο για τη χρήση των πατινιών. Ωστόσο, για σχεδόν ένα χρόνο ήδη, χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα χωρίς κανονισμούς.

Η Lime έφερε το ηλεκτρικό της πατίνι στην Θεσσαλονίκη πέρυσι το Δεκέμβρη. Στην συνέχεια δοκίμασε με επιτυχία την αγορά της Αθήνας με περίπου 100 πατίνια, ενώ σήμερα ανέρχονται σε μερικές εκατοντάδες. Τα πατίνια κυκλοφορούν, επίσης, στο Ρέθυμνο, και πριν από δέκα μέρες η εταιρεία ξεκίνησε μια νέα συνεργασία με το δήμο Παλλήνης. Έπονται νέες συνεργασίες με άλλους δήμους της Αττικής, τονίζει ο κ. Raccagna.

«Μέσα σε εννέα μήνες καταγράψαμε ένα εκατομμύρια βόλτες σε όλη τη χώρα, πρόκειται για έναν εκπληκτικό αριθμό», υπογραμμίζει ο κ. Raccagna. «Οι Έλληνες είναι έτοιμοι να αλλάξουν, θέλουν να αποφύγουν την κίνηση και είναι παραπάνω από έτοιμοι να αλλάξουν το τρόπο ζωής τους, ώστε να μετακινούνται πιο γρήγορα και ευχάριστα μέσα στην πόλη».

Ανάμεσα στους «παγκόσμιους πρωταθλητές» για την Lime είναι το Παρίσι, αλλά αυτό έχει να κάνει και με τις υποδομές που προσφέρει μια πόλη, όπως τις λωρίδες ποδηλάτων. Στην Ελλάδα, χρησιμοποιείται το πατίνι κυρίως για μετακινήσεις προς την εργασία, κάτι που σημαίνει ότι αφήνουν οι εργαζόμενοι το αυτοκίνητο στο σπίτι, προσθέτει ο κ. Raccagna.

Η χρήση του πατινιού, όμως, ακόμα προκαλεί σύγχυση σε πολλούς οδηγούς, πεζούς και καταστηματάρχες. Στο δήμο Ηρακλείου, το δημοτικό συμβούλιο προχώρησε στην απαγόρευση του μέσου την προηγούμενη εβδομάδα, έως ότου γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Από τον δήμο τονίζουν ότι προκλήθηκαν πολλά ατυχήματα και μικροτραυματισμοί από την αλόγιστη χρήση των πατινιών εντός πόλης, αλλά και σε εθνικές οδούς της περιοχής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύεται με νέα μονάδα η Motor Oil στην παραγωγή ρεύματος το 2025

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες για τη μονάδα ισχύος 877 MW στην Κομοτηνή και θα λειτουργήσει το α' τρίμηνο του 2025. Εγκρίθηκε πληρωμή 50 εκατ. από το ασφαλιστικό συμβόλαιο για την πυρκαγιά στο διυλιστήριο.
Metlen Energy & Metals, Mytilinaios
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα βήματα από τη Metlen στα Βαλκάνια στον τομέα του energy management

Στο πλαίσιο της διαχείρισης ενέργειας, η Metlen σκοπεύει να αποκτήσει άδεια για trading ηλεκτρικής ενέργειας στη Ρουμανία, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο, την Κροατία, την Σλοβενία και την Βοσνία και Ερζεγοβίνη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε ΑΜΚ έως 140 εκατ. προχωρά η Trastor, στόχος η αύξηση του free float

«Σχεδιάζουμε μια έκδοση δικαιωμάτων που θα καλυφθεί εν μέρει από την Τράπεζα Πειραιώς ενώ το υπόλοιπο θα είναι διαθέσιμο κυρίως σε Έλληνες λιανικούς επενδυτές», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αττική Οδός: Τι αλλάζει με τα διόδια, πώς ανοίγει ο δρόμος για το ΧΑ

Πιθανή η αύξηση διοδίων σε ώρες αιχμής μετά από πέντε χρόνια. Γκρίζες ζώνες οι υφιστάμενοι εργαζόμενοι και οι χρεώσεις για τους συνδρομητές. Πρόβλεψη για ενδεχόμενη εισαγωγή του παραχωρησιούχου στο χρηματιστήριο.