Επενδύοντας σταθερά στην καινοτομία και επιδιώκοντας συνεχώς τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, τα My market δημιουργούν το πρώτο εικονικό super market από την 1η μέχρι και τις 10 Νοεμβρίου, στον σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα. Πρόκειται για ένα e-spot όπου μέσω διαδραστικών οθονών τελευταίας τεχνολογίας, και αξιοποιώντας το e-shop My market, θα προαγάγει ένα νέο τρόπο αγορών.
Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης Οmnichannel στρατηγικής της αλυσίδας, που στοχεύει στη διαμόρφωση μιας ενοποιημένης απρόσκοπτης εμπειρίας, ώστε όλοι οι πελάτες θα λαμβάνουν τα ίδια μηνύματα τόσο από τα φυσικά καταστήματα όσο και από όλα τα ψηφιακά κανάλια. Παράλληλα, το e-spot του Συντάγματος θα δώσει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να ψωνίσουν εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και – το σημαντικότερο- on the go.
Οι επισκέπτες θα ξεκινούν την περιήγησή τους στο e-shop μέσα από τις οθόνες του εικονικού καταστήματος (e-stop) και θα την ολοκληρώνουν με λίγα μόνο κλικ από το κινητό τους τηλέφωνο. «Ήρωας» της δράσης των My market στο e-stop του Συντάγματος θα είναι το γνωστό κόκκινο καλάθι, το οποίο αποτελεί και «σήμα κατατεθέν» για τα super market στο μυαλό του Έλληνα καταναλωτή.
To ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας My market ξεκίνησε τη λειτουργία του την 1η Νοεμβρίου του 2018. Η εταιρεία παρατηρεί αύξηση χρηστών με ποσοστό 24,19% αλλά και αύξηση στις συναλλαγές με ποσοστό που φτάνει το 36,39%.