ΓΔ: 1399.66 0.65% Τζίρος: 127.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04 DATA

ΕΡΓΟΣΕ: Έτοιμο προς χρήση το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο

Το ΕΚΘΠ θα αποτελέσει τον κεντρικό εμπορευματικό σταθμό της Ελλάδας, με τον πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρ. Βίνη να τονίζει ότι θα συμβάλει στην ανάπτυξη οικονομίας αλλά και κοινωνίας.

Ο συντονισμός των απαραίτητων ενεργειών και η υπογραφή του πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής από τον ΟΣΕ απομένουν ώστε να τεθεί σε λειτουργία το συγκρότημα του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο (ΕΚΘΠ). Οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί από τον ανάδοχο που είναι η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ALSTROM TRANSPORT.

Τις εγκαταστάσεις επισκέφθηκε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης, όπου συναντήθηκε με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ και εκπροσώπους της κοινοπραξίας. Σημειώνεται ότι οριστικός διαχειριστής της υποδομής θα είναι ο ΟΣΕ. 

Όπως τονίζει η ΕΡΓΟΣΕ πρόκειται για την ολοκλήρωση ενός έργου κομβικής σημασίας, καθώς το συγκρότημα αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο και σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο  συνδυασμένων μεταφορών στη χώρα μας, μέσω του οποίου επιτυγχάνεται η συγκέντρωση των περισσότερων σιδηροδρομικών δραστηριοτήτων που είναι σήμερα διάσπαρτες στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας. 

Είναι αξιοσημείωτο ότι το ΕΚΘΠ θα αποτελέσει τον κεντρικό εμπορευματικό σταθμό της Ελλάδας, ενώ διαθέτει τις προδιαγραφές ώστε να λειτουργήσει και ως ένα σημαντικό διεθνές εμπορευματικό κέντρο, συμβάλλοντας στην επίτευξη του εθνικού στρατηγικού στόχου ανάδειξης της χώρας σε διεθνές hub για τον τομέα των logistics, καθώς στο ευρύτερο συγκρότημα θα στεγάζονται τελωνεία, εργοστάσια συντήρησης του ΟΣΕ, αλλά και μεγάλες εταιρείες διαχείρισης και logistics.

Μάλιστα, η σημασία του έργου του ΕΚΘΠ λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις αν αναλογιστεί κανείς τη συνδεσιμότητά του με κρίσιμες υποδομές, όπως το λιμάνι του Ικονίου (ΟΛΠ), τον αερολιμένα Αθηνών και το οδικό δίκτυο, γεγονός που το ξεχωρίζει από τα περισσότερα Ε.Κ. της Ευρώπης, τα οποία συνήθως συνδέονται με δύο μέσα μεταφοράς (κυρίως οδικό και σιδηροδρομικό).

Σημειώνεται ότι το πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής αφορά την Σύμβαση «Κατασκευή Β’ Λειτουργικής Φάσης Συγκροτήματος Θριασίου και Κατασκευή Σ.Σ. Ζεφυρίου» (ΑΣ 541/13) που χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττικής (Π.Ε.Π. Αττικής)  2007-2013 και περιλαμβάνει τα εξής:

  • Έργα επιδομής τμήματος των σιδηροδρομικών γραμμών εντός του Συγκροτήματος, 
  • Έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης του συνόλου των γραμμών
  • Κατασκευή των αναγκαίων κτιριακών εγκαταστάσεων για την υλοποίηση και διεκπεραίωση των λειτουργιών του Συγκροτήματος.

Με αφορμή τη χθεσινή συνάντηση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Σήμερα βρισκόμαστε στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να είμαστε έτοιμοι να υπογράψουμε την παράδοση ενός εμβληματικού έργου, που αποτελεί τον σημαντικότερο κόμβο συνδυασμένων μεταφορών στη χώρα μας. Γι’ αυτό θέλω να συγχαρώ την Ανάδοχο κοινοπραξία και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την άρτια υλοποίηση ενός έργου που σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας αναπτυξιακής εποχής για την πρωτεύουσα, αλλά και ένα σημαντικό βήμα προς το μέλλον για τον τομέα των μεταφορών. Αυτό το έργο αποτελεί αναμφισβήτητα ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της ΕΡΓΟΣΕ και στην συμβολή της στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παραδόθηκαν στον ΟΣΕ 190 χλμ. στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας

Η ολοκλήρωση του έργου σηματοδότησης και του ETCS, στο βόρειο αυτοτελές τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα Πλατύ - Προμαχώνας, έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων σε εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΡΓΟΣΕ: Ολοκληρώθηκε η σύμβαση για την εγκατάσταση του συστήματος ETCS

Το σύστημα ETCS επί γραμμής, παρέχει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα σύγχρονο σύστημα προστασίας συρμών που θα αυξήσει την ασφάλεια κυκλοφορίας, με βάση τα Ευρωπαϊκά πρότυπα ασφάλειας.
hellenic train
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΡΓΟΣΕ: Στρατηγικό σχέδιο επενδύσεων ύψους 4,5 δισ. ευρώ

έργα κομβικής σημασίας που αναβαθμίζουν την «ραχοκοκαλιά» του σιδηροδρόμου, δηλαδή του κεντρικού άξονα Πάτρα-Αθήνα- Θεσσαλονίκη/Ειδομένη-Προμαχώνας, καθιστώντας το δίκτυο της χώρας πλήρως ηλεκτροκίνητο.