ΓΔ: 1403 0.38% Τζίρος: 4.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:42:00 DATA
Φωτο: Shutterstock

Αποκαταστάθηκε η γραμμής Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη από τον ΟΣΕ

Η γραμμή είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα στην ευρύτερη περιοχή του Νομού Σερρών και στους Νομούς Ροδόπης και Έβρου.

Απόλυτα λειτουργική είναι πλέον, μετά την αποκατάστασή της από τον ΟΣΕ, η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Η γραμμή είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα (έντονες βροχοπτώσεις) στην ευρύτερη περιοχή του Ν. Σερρών και στους Ν. Ροδόπης και Έβρου.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΣΕ, η εταιρεία προέβη στις απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης του δικτύου, αφού τόσο συνεργεία της αναδόχου εταιρείας όσο και συνεργεία του ΟΣΕ εργάστηκαν από την πρώτη στιγμή, ώστε η αποκατάσταση των ζημιών να γίνει όσο το δυνατό συντομότερα. «Παρά τις αντίξοες συνθήκες- συνεχείς βροχοπτώσεις, προβλήματα απάντλησης και αποστράγγισης των υδάτων, προσβασιμότητας λόγω καταστροφών και στο οδικό δίκτυο, κακοκαιρία "Μήδεια" κ.λ.π., ο Οργανισμός μπόρεσε να ανταπεξέλθει και να δώσει σε κυκλοφορία τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, εντός των χρονικών δεσμεύσεων του», σημειώνει η διοίκηση σε ανακοίνωσή της. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι, σε συγκεκριμένα τμήματα της γραμμής όπως Σερρών-Λευκοθέας, Πολύσιτου-Αλεξανδρούπολης και Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου, καταγράφηκαν πάνω από δέκα σημεία που έχρηζαν επεμβάσεων, ώστε να μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία ξανά η γραμμή. 

Αναλυτικότερα, η αποκατάσταση των παραπάνω ζημιών του σιδηροδρομικού δικτύου, εξελίχθηκε ως εξής:

  • Στις 11.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Σερρών-Λευκοθέας. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
  • Στις 14.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Πολύσιτου-Αλεξανδρούπολης. Επίσης οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα γραμμής, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
  • Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη έχει δοθεί στο σύνολό της σε κυκλοφορία από τις 14.03.21.
  • Στις 27.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία η σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
     
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-OSE-Grammatidis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΣΕ: Άμεσα ο ανάδοχος για συντήρηση του συστήματος ραδιοεπικοινωνίας GSM-R

Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 22,5 εκατ. ευρώ και η διάρκεια του είναι πέντε έτη. Επίσης εγκρίθηκαν οι εργασίες συντήρησης γραμμής στα τμήματα Σιδηροδρομικής Γραμμής Λάρισας και Θεσσαλονίκης.
ose
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΣΕ: Ανακριβές ότι υπήρξε πλήρης λειτουργία της τηλεδιοίκησης το 2019

«Τον Ιούλιο του 2015 μετά την πυρκαγιά στην περιοχή του Λιτοχώρου, η τηλεδιοίκηση Λάρισας υποβαθμίστηκε σημαντικά και πρακτικά έπαψε να λειτουργεί ως πλήρης τηλεδιοίκηση», αναφέρει ο ΟΣΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παραδόθηκαν στον ΟΣΕ 190 χλμ. στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας

Η ολοκλήρωση του έργου σηματοδότησης και του ETCS, στο βόρειο αυτοτελές τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα Πλατύ - Προμαχώνας, έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων σε εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρόεδρος ΟΣΕ: Σε διαπραγμάτευση τα τέλη χρήσης του σιδηροδρόμου

«Αναζητείται η χρυσή τομή ώστε η σιδηροδρομική αγορά να είναι συγχρόνως βιώσιμη για τον δημόσιο διαχειριστή της υποδομής και ελκυστική για τις ιδιωτικές εταιρείες», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας.