ΓΔ: 1397.31 -0.02% Τζίρος: 14.05 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:22:00 DATA
Φώτο: Shutterstock

Η Lidl Ελλάς προσφέρει είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό

Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο τη χρήση περισσότερου ανακυκλωμένου πλαστικού και επομένως, την αποτελεσματική επαναχρησιμοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών.

Είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό προσφέρει για πρώτη φορά η Lidl Ελλάς. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στο πλαίσιο της στρατηγικής REset Plastic, η Lidl αποσκοπεί στη μείωση χρήσης πλαστικού και στην αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένου πλαστικού προκειμένου να βρεθεί ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση του οράματός της «Λιγότερο πλαστικό - Κλειστοί Κύκλοι πρώτων υλών».

Από τον Μάρτιο 2021, η Lidl έχει εντάξει προϊόντα στην γκάμα της, τα οποία αποτελούνται σε ποσοστό τουλάχιστον 95% από ανακυκλωμένο πλαστικό. Χάρη στα νέα είδη οικιακής χρήσης, η παραγωγή των οποίων απαιτεί σημαντικά λιγότερους πόρους σε σχέση με τα παραδοσιακά νέα πλαστικά προϊόντα, η Lidl και η PreZero δίνουν νέα πνοή στο πλαστικό. Τα νέα και φιλικά πλέον προς το περιβάλλον προϊόντα, όπως πτυσσόμενα τελάρα, καλάθια/λεκάνες ρούχων, κουτιά αποθήκευσης και κάδοι απορριμμάτων, συμπληρώνουν την γκάμα ειδών οικιακής χρήσης της Lidl.

Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, το πλαστικό χρησιμοποιείται για την παραγωγή πολλών προϊόντων, αλλά και ως υλικό συσκευασίας. Η υψηλή κατανάλωση πόρων για την παραγωγή πλαστικών προϊόντων, τα χαμηλά ποσοστά ανακύκλωσης, καθώς και η περιβαλλοντική επιβάρυνση από τα πλαστικά απορρίμματα, καθιστούν το πλαστικό έναν πόρο με έντονο αντίκτυπο στο περιβάλλον, με αποτέλεσμα η χρήση του να εγείρει σοβαρές ανησυχίες. Για τον λόγο αυτόν, η Lidl έχει θέσει ως στόχο τη χρήση περισσότερου ανακυκλωμένου πλαστικού και επομένως, την αποτελεσματική επαναχρησιμοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών.

Με τη σειρά των νέων προϊόντων οικιακής χρήσης, η Lidl επικεντρώνεται στο ανακυκλωμένο πλαστικό: Tα πλαστικά απορρίμματα των νοικοκυριών συλλέγονται από την PreZero, καθαρίζονται και μεταποιούνται σε ανακυκλωμένους πλαστικούς κόκκους. Στη συνέχεια, από αυτούς τους κόκκους, παράγονται νέα, υψηλής ποιότητας, φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.

Χάρη στα είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό, οι πελάτες διαθέτουν μια πιο βιώσιμη εναλλακτική επιλογή και μπορούν να αξιοποιήσουν την αγοραστική τους δύναμη για να συμβάλουν ενεργά στη διατήρηση σημαντικών πόρων. Με αυτόν τον τρόπο, 1.500 τόνοι ανακυκλώσιμου υλικού έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή νέων ειδών οικιακής χρήσης, αποφεύγοντας τη χρήση νέου πλαστικού.

Η όλη διαδικασία ανακύκλωσης και παραγωγής πραγματοποιείται εξολοκλήρου στην Ευρώπη. Χάρη στο δίκτυο επιχειρήσεών της, η Lidl μπορεί να καλύψει ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής και δημιουργίας αξίας διασφαλίζοντας την εφαρμογή αυστηρών προτύπων ανακύκλωσης. Τα νέα προϊόντα εντάσσονται στη στρατηγική REsetPlastic, η οποία ξεκίνησε από τον Όμιλο Schwarz.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Έχουν ξεπεράσει τα 1,4 δισ. ευρώ οι επενδύσεις στην Ελλάδα

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ σκοπεύει να ανοίξει νέο κατάστημα στην Αθήνα με ηλεκτρονικές αποδείξεις και self checkout ταμείο. Στα 500 εκατ. ευρώ ο τζίρος τω εξαγωγών που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του ομίλου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: «Πράσινες» επενδύσεις με φωτοβολταϊκά και σταθμούς φόρτισης

Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ μέχρι τέλος του 2025 θα έχει προχωρήσει με 18 επιπλέον φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις σε καταστήματα. Σε προτεραιότητα η εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε 28 καταστήματα.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Μείωση τιμών έως 35% σε 160 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Η εταιρεία εξασφαλίζει σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για ακόμη μία φορά, τις πιο συμφέρουσες τιμές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, επιτυγχάνοντας μείωση έως 35% σε επιλεγμένα προϊόντα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επένδυση 16,7 εκατ. ευρώ από τη Lidl για νέο κατάστημα στην Αττική

Το νέο κατάστημα διαθέτει αι σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων δύο θέσεων, ο οποίος διατίθεται δωρεάν σε όλους τους πελάτες του καταστήματος και χαρακτηρίζεται από αειφόρο τεχνολογική προσέγγιση.