Σε δυναμική πορεία ανάπτυξης βρίσκεται η «Γρηγόρης», καθώς μέσα στο 2020 ήδη έχουν ανοίξει 20 νέα καταστήματα, ενώ σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα και την Κύπρο. Παρά το πλήγμα που προκάλεσε στον τζίρο το lockdown, η εταιρεία έχει αρχίσει να καλύπτει το χαμένο έδαφος και σχεδιάζει με προσεκτικές κινήσεις τα επόμενα βήματα της, ενώ ενισχύει παράλληλα και την γκάμα των προϊόντων της.
«Στοχεύουμε να επεκταθούμε περαιτέρω, δίνοντας έμφαση σε περιοχές που είτε δεν έχουμε παρουσία, ή που πρέπει να ενισχύσουμε τον αριθμό των καταστημάτων μας στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, κάνουμε προσεκτικά σχεδιασμένα βήματα για μεγαλύτερη ανάπτυξη στην Κύπρο», σημειώνει στο Business Daily ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της «Γρηγόρης», Μίλτος Τριανταφύλλου.
Σχέδιο ανάπτυξης σε δυο άξονες
Ενώ η πιθανότητα δεύτερου lockdown δεν μπορεί να αποκλειστεί, τα σχέδια επέκτασης των καταστημάτων συνεχίζονται με προσεκτικά βήματα. Όπως σημειώνει ο κ. Τριανταφύλλου, «έχουμε σχεδιάσει ένα πλάνο δράσης και ανάπτυξης που θα το εφαρμόσουμε με προσεκτικές κινήσεις και παρακολουθώντας πάντα την εξέλιξη της αγοράς. Η "Γρηγόρης" είναι μία υγιής εταιρία και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε βάσει πλάνου, αλλά και να καθοδηγούμε τους συνεργάτες franchisee μας σε αυτή την κατεύθυνση».
Παράλληλα με την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων, η εταιρεία αναμένεται να διευρύνει τα προϊόντα που προσφέρει στους καταναλωτές, καθώς δημιουργούνται και νέες διατροφικές τάσεις. Ο κ. Τριανταφύλλου σημειώνει πως «με τη συμβολή του τμήματος R&D μας, έχουμε ήδη λανσάρει προτάσεις healthy snaking & meals, καθώς και προτάσεις για ειδικές ομάδες καταναλωτών, όπως vegan & lactofree».
Ενίσχυση των online καναλιών
Η εστίαση αποτελεί τον κλάδο που δέχθηκε το πιο ισχυρό πλήγμα από τα περιοριστικά μέτρα, που επηρέασαν και τα αποτελέσματα της «Γρηγόρης». Όπως αναφέρει ο κ. Τριανταφύλλου «το lockdown επηρέασε και τα δικά μας καταστήματα και είχαμε μια μεγάλη πτώση τζίρου. Όμως από αρχές Μαΐου, με το σταδιακό άνοιγμα της αγοράς, αρχίσαμε να ανακάμπτουμε, μειώνοντας σημαντικά τις απώλειες».
Σημαντικό στοιχείο που στήριξε τον τζίρο της εταιρείας αποτέλεσαν τα ηλεκτρονικά κανάλια, με τη «Γρηγόρης» να σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη του digital και του online delivery, θέλοντας να προσφέρει στους πελάτες μία εμπειρία πολλαπλών καναλιών διανομής (omnichannel).
Το online delivery, που έχει ξεκινήσει από το 2017, «καταγράφει μία εξαιρετική πορεία, η οποία κινείται σε διψήφια νούμερα αύξησης τζίρου και παραγγελιών», σύμφωνα με τον κ. Τριανταφύλλου, ο οποίος επισημαίνει ότι «η πορεία των online παραγγελιών, στο site και στην εφαρμογή μας, παρουσιάζει μία διαρκώς ανοδική πορεία, η οποία τους τελευταίους μήνες αυξάνεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς».
Στους στόχους της εταιρείας για το 2020 είναι να συγκρατηθεί η πτώση του τζίρου όσο γίνεται, σε σχέση με το 2019, και σε αυτή την κατεύθυνση, η «Γρηγόρης» αναμένεται να ενισχύσει με νέες προσφορές το delivery, που σημείωσε σημαντική αύξηση.