ΓΔ: 2064.81 0.41% Τζίρος: 67.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:18:34
Γρηγόρης
Φώτο: Γρηγόρης

Γρηγόρης: Στην πρώτη γραμμή κατά σπατάλης με δράσεις ευαισθητοποίησης

Με στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες, ο Γρηγόρης ενώνει τη φωνή του με τη Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων, συμμετέχοντας στη Food Saving Action Week 2025.

Με κεντρικό μήνυμα «Τα μαγειρεύουμε για να τα φάμε ή για να τα πετάμε;», ο Γρηγόρης συμμετέχει και φέτος δυναμικά στη Food Saving Action Week 2025 (29 Σεπτεμβρίου – 5 Οκτωβρίου), που πραγματοποιείται με αφορμή την 29η Σεπτεμβρίου – Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τη Σπατάλη Τροφίμων.

 Μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της Συμμαχίας για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων, ενώνει τη φωνή του σε μια κοινή προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από ένα πρόβλημα με έντονη κοινωνική και περιβαλλοντική διάσταση.

Πιστός στη στρατηγική του για βιώσιμη ανάπτυξη, ο Γρηγόρης εφαρμόζει διαχρονικά πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται:

  • Η δωρεά αδιάθετων μερίδων σε κοινωφελείς οργανισμούς.
  • Η διάθεση προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές μέσω της πρωτοβουλίας Happy Hour.
  • Η υιοθέτηση πρακτικών για τη μείωση των αποβλήτων στην καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων.

Στο πλαίσιο της φετινής Food Saving Action Week, η εταιρεία ενισχύει τη δράση της μέσα από ψηφιακές καμπάνιες ενημέρωσης για τους καταναλωτές, εκπαιδευτικές δράσεις για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους, αλλά και πρακτικές οδηγίες για τη σωστή αξιοποίηση περισσευούμενων τροφίμων στα κεντρικά γραφεία και τα καταστήματα.

Η σπατάλη τροφίμων αποτελεί σήμερα μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις για τον πλανήτη.

  • Στην Ελλάδα, τα απορρίμματα τροφίμων ξεπερνούν τους 2 εκατομμύρια τόνους ετησίως, την ίδια στιγμή που το 11,2% του πληθυσμού αντιμετωπίζει επισιτιστική ανασφάλεια.
  • Σε παγκόσμιο επίπεδο, ευθύνεται για το 8%–10% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, εντείνοντας την κλιματική κρίση.

Όπως επισημαίνει η ομάδα του Γρηγόρη: «Η σπατάλη τροφίμων μάς αφορά όλους. Οφείλουμε να αλλάξουμε νοοτροπία και να αναλάβουμε δράση. Γιατί τελικά, τα μαγειρεύουμε για να τα φάμε, όχι για να τα πετάμε».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλάθι τροφίμων πληθωρισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπερέχει η βιομηχανία τροφίμων: «Τρέχει» με 3,1% η αύξηση των πωλήσεων

Η ΕΤΕ σημειώνει ότι ο κλάδος τροφίμων και ποτών ξεχωρίζει για τη δυναμική του, καταγράφοντας αύξηση +3,1% το τελευταίο εξάμηνο, υπερβαίνοντας σαφώς τη λοιπή βιομηχανία (+1,5% αντίστοιχα).
businessdaily-Grigoris
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Δύο νέα καταστήματα του Γρηγόρη στην Ευρώπη, σε Κύπρο και Ρουμανία

Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, ο Γρηγόρης αναπτύσσεται συνεχώς και σήμερα κατέχει την 10η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.