ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
businessdaily-Grigoris
Φωτο: Γρηγόρης

Δύο νέα καταστήματα του Γρηγόρη στην Ευρώπη, σε Κύπρο και Ρουμανία

Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, ο Γρηγόρης αναπτύσσεται συνεχώς και σήμερα κατέχει την 10η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.

Ο Γρηγόρης άνοιξε τον Αύγουστο δύο νέα καταστήματα στην καρδιά μεγάλων Ευρωπαϊκών πόλεων, που προσφέρουν στους επισκέπτες ποιοτικές γεύσεις και μία ζεστή ελληνική φιλοξενία.  

Το ένα κατάστημα άνοιξε στη Λάρνακα, σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους, στη Λεωφόρο Ελλάδας 76. Πρόκειται για το 5ο κατάστημα Γρηγόρης στην πόλη και το 9ο στην Κύπρο, επιβεβαιώνοντας έτσι τη δυναμική ανάπτυξη του brand και τη σταδιακή εδραίωσή του στη χώρα σαν ένα μεγάλο ελληνικό franchise στον κλάδο του καφέ και του φαγητού.                    

Το άλλο κατάστημα άνοιξε στην καρδιά του Βουκουρεστίου, στην οδό Dacia Nr 35 Sector 1, λίγα μόλις μέτρα από την Piata Romana, μία από τις πιο πολυσύχναστες διασταυρώσεις της πόλης. Είναι το 4ο κατάστημα Γρηγόρης στη Ρουμανία και το επόμενο διάστημα η παρουσία του brand στη χώρα αναμένεται να ενδυναμωθεί λόγω της συνεργασίας Master franchise που έχει ξεκινήσει.

Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, ο Γρηγόρης αναπτύσσεται συνεχώς και σήμερα κατέχει την 10η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Κρι Κρι: Μπαίνει στην αγορά των ΗΠΑ με το Greek Frozen Yogurt

Το λανσάρισμα του Kri Kri Frozen Yogurt στις ΗΠΑ πραγματοποιείται μετά από την συμμετοχή της εταιρείας τόσο στη Διεθνή Έκθεση IDDBA στο Χιούστον του Τέξας τον Ιούνιο όσο και στη Newtopia στο Ντένβερ του Κολοράντο τον Αύγουστο.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lidl Ελλάς: Παράταση για «Μόνιμη Μείωση Τιμής» σε πάνω από 80 προϊόντα

H διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε την παράταση του συγκεκριμένου μέτρου και μετά το πέρας του θεσμοθετημένου από την κυβέρνηση εξαμήνου, αφουγκραζόμενη τις δυσκολίες των καταναλωτών».