ΓΔ: 1398.41 0.06% Τζίρος: 64.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:03:00 DATA

Αυξήθηκαν κατά 14,4% τα EBIDTA του ομίλου Γρηγόρης για το 2022

Αξιοσημείωτο για την οικονομική ευρωστία του ομίλου και της εταιρείας είναι ότι παρουσιάζουν αρνητικό δανεισμό (τα ταμειακά διαθέσιμα υπερκαλύπτουν τις δανειακές υποχρεώσεις).

Η ανάκαμψη της οικονομίας εντός του 2022, η ανοδική κίνηση των αεροδρομίων, οι θετικές επιδόσεις των καταστημάτων και το άνοιγμα 25 νέων σημείων, διαμόρφωσαν τον κύκλο εργασιών του ομίλου Γρηγόρης σε 79,8 εκατ. ευρώ, αύξηση 46,7% έναντι του 2021. Η λειτουργική  κερδοφορία του ομίλου, όπως αυτή απεικονίζεται από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), παρουσίασε αύξηση κατά 14,4% έναντι της προηγούμενης χρονιάς.

Αξιοσημείωτο για την οικονομική ευρωστία του ομίλου και της εταιρείας είναι ότι παρουσιάζουν αρνητικό δανεισμό (τα ταμειακά διαθέσιμα υπερκαλύπτουν τις δανειακές υποχρεώσεις). Συγκεκριμένα, κατά την 31.12.2022, ο καθαρός δανεισμός του ομίλου και της εταιρείας διαμορφώθηκε σε -0,38 εκατ. και -1,15 εκατ., αντίστοιχα.

Ισχυρή παρέμεινε η κεφαλαιακή διάρθρωση του Ομίλου, με το δείκτη των Ιδίων Κεφαλαίων προς το σύνολο Παθητικού να ανέρχεται σε 37,3%

O όμιλος Γρηγόρης υλοποίησε μία σειρά δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2022. Σημαντικές πρωτοβουλίες του αποτέλεσαν η προσφορά των σχολικών γευμάτων σε όλα τα παιδιά των Φιλανθρωπικών Σωματείων «Οι Φίλοι του Παιδιού» και «Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο» και η παροχή του σχολικού γεύματος, για όγδοη συνεχή χρονιά, στους κρατούμενους που φοιτούν στις σχολικές μονάδες που λειτουργούν εντός του Ειδικού Κέντρου Κράτησης Νέων στην Αυλώνα.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γρηγόρης: Άνοδο 27,7% του κύκλου εργασιών το 2021, ανήλθε σε 54,4 εκατ.

Στη διάρκεια του 2021, o όμιλος διεύρυνε περαιτέρω το δίκτυό του, με το άνοιγμα και τη λειτουργία 27 νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Αύξηση 32,3% για τα EBITDA και ισχυρή παραμένει η κεφαλαιακή διάρθρωση του ομίλου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.