Ενισχυμένα εμφανίζονται τα μεγέθη της Wind Ελλάς το πρώτο τρίμηνο του 2020 με την εταιρεία από τις αρχές του 2016 να καταγράφει συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης ενώ συνεχίζει να υλοποιεί τα επενδυτικά της σχέδια.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες το 2019 αυξήθηκαν κατά 4,1% και διαμορφώθηκαν στα 125,6 εκατ. ευρώ ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε στα 32,3 εκατ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο 1,9%. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους € 20,4 εκατ., το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε σε δίκτυα νέας γενιάς.
Η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής αυξήθηκε κατά 66% σε ετήσια βάση με το 85% της κίνησης να πραγματοποιείται μέσω του δικτύου 4G. Η βάση πελατών NGA αυξήθηκε κατά 87% ενώ ενεργοποιήθηκαν 13.300 γραμμές NGA. Υπήρξε αύξηση 3,1% των πελατών σταθερής φτάνοντας πλέον τους 638.500 συνολικά. Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση στα 236.700
Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 70.300 στο τέλος Μαρτίου, μετρώντας 5.000 νέους στο πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ η κάλυψη του δικτύου 4G φτάνει το 98%.
Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών.
«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020. Η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο. Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία», σχολίασε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.
Όπως αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωση της, στρατηγική εστίαση της WIND και για το 2020 αποτελεί η εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Η εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.