ΓΔ: 2024.44 0.44% Τζίρος: 200.05 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Κατάστημα Lidl εξωτερικά
Φώτο: Shutterstock

Lidl Ελλάς: Νέα online υπηρεσία για έλεγχο διαθεσιμότητας Non-Food προϊόντων

Η Lidl Ελλάς εγκαινιάζει τη λειτουργία «Non-Food Stock Availability» στην ιστοσελίδα της, παρέχοντας στους καταναλωτές άμεση ενημέρωση για αποθέματα προϊόντων σε πραγματικό χρόνο.

Η Lidl Ελλάς προχωρά σε μια ακόμη καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών της, εφαρμόζοντας έναν νέο, εύχρηστο τρόπο για τον έλεγχο διαθεσιμότητας των μη τρόφιμων (Non-Food) προϊόντων στα καταστήματά της, μέσω της ιστοσελίδας lidl-hellas.gr

Με στόχο τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, η εταιρεία προσφέρει πλέον άμεση πληροφόρηση για τα αποθέματα, χάρη στη λειτουργία Non-Food Stock Availability, σε πραγματικό χρόνο.

Η νέα αυτή υπηρεσία τέθηκε σε λειτουργία στις αρχές Σεπτεμβρίου και δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ενημερώνονται γρήγορα για τη διαθεσιμότητα των αγαπημένων τους προϊόντων εκτός τροφίμων.

 Η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή, ο χρήστης επιλέγει το κατάστημα ενδιαφέροντος στην ενότητα «Το κατάστημά μου» της ιστοσελίδας και στη συνέχεια βλέπει αυτόματα την κατάσταση κάθε προϊόντος που τον αφορά.

Η διαθεσιμότητα αποτυπώνεται με εικονίδια φωτεινών σηματοδοτών, διευκολύνοντας τους πελάτες να καταλάβουν αμέσως την κατάσταση κάθε προϊόντος:

  • Πράσινο: To προϊόν είναι διαθέσιμο.
  • Κίτρινο: Το προϊόν βρίσκεται σε περιορισμένη διαθεσιμότητα.
  • Κόκκινο: Το προϊόν έχει εξαντληθεί.

Με ένα και μόνο κλικ, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας λαμβάνει έγκυρη πληροφόρηση, εξοικονομώντας χρόνο και οργανώνοντας καλύτερα τις αγορές του. Εάν δεν έχει ήδη επιλέξει κατάστημα, η πλατφόρμα τον κατευθύνει αυτόματα στην επιλογή «Έλεγχος διαθεσιμότητας», διασφαλίζοντας προσωποποιημένη ενημέρωση για το συγκεκριμένο σημείο πώλησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη λειτουργία είναι σχεδιασμένη αποκλειστικά για τα Non-Food προϊόντα και τις παραλλαγές τους (όπως διαφορετικά χρώματα ή μεγέθη), ενώ δεν καλύπτει τρόφιμα. 

Η ενημέρωση της διαθεσιμότητας αφορά αποκλειστικά τις τρέχουσες εβδομαδιαίες προσφορές, χωρίς να προσδιορίζεται ο ακριβής αριθμός τεμαχίων ανά προϊόν, διατηρώντας απλότητα και σαφήνεια στην αναζήτηση. Για τα είδη που διατίθενται μέσω προσφορών, η ενημέρωση πραγματοποιείται σε καθημερινή βάση, μετά τις 12:00 μ.μ., λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος και ζήτησης.

Η προσθήκη αυτής της δυνατότητας αναδεικνύει τη δέσμευση της Lidl Ελλάς στην τεχνολογική εξέλιξη και την προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία αγοράς με έμφαση στην αμεσότητα και την αξιοπιστία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταύρος Καφούνης πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καφούνης: Αυξήσεις στα ενοίκια πλήττουν τις μικρές επιχειρήσεις

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, προανήγγειλε πρωτοβουλία για τα αυξανόμενα μισθώματα σε επαγγελματικούς χώρους και ζήτησε δίκαιους κανόνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο με ασιατικές πλατφόρμες.
Νίκος Δένδιας βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δένδιας: Οι ελληνικές startups είναι το μέλλον του αμυντικού οικοσυστήματος

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, τόνισε τη σημασία των startups στην ανάπτυξη του αμυντικού τομέα, επισημαίνοντας τη συμβολή τους σε καινοτόμες λύσεις για τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Φωκίων Καραβίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραβίας (Eurobank): Προτεραιότητα η αξιοποίηση κονδυλίων Ταμείου Ανάκαμψης

Η αξιοποίηση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης αποτελεί βασική πρόκληση για το 2024, δήλωσε ο Φωκίων Καραβίας της Eurobank, σημειώνοντας ότι μόνο το 56% έχει εκταμιευθεί στην Ευρώπη και ότι στην Ελλάδα η απορρόφηση μπορεί να αυξηθεί σημαντικά.
Κυριάκος Πιερρακάκης ομιλία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι συνέργειες οδηγούν σε χρηματοδότηση και εξωστρέφεια

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης από τη Θεσσαλονίκη τόνισε πως οι συνέργειες οδηγούν σε μεγαλύτερη χρηματοδότηση και εξωστρέφεια, ενώ η βιοτεχνική δραστηριότητα στη Βόρεια Ελλάδα παρουσιάζει σημαντική πρόοδο.
Σύγχρονη εργασία γραφείου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελληνική επιχειρηματική αποστολή στη Βόρεια Μακεδονία μετά από έξι χρόνια

Είκοσι δύο ελληνικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στην πρώτη αποστολή στα Σκόπια μετά από έξι χρόνια, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική ανάπτυξης των εμπορικών σχέσεων Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας.