ΓΔ: 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:54:05
Κατάστημα Lidl εξωτερικά
Φώτο: Shutterstock

Lidl Ελλάς: Νέα online υπηρεσία για έλεγχο διαθεσιμότητας Non-Food προϊόντων

Η Lidl Ελλάς εγκαινιάζει τη λειτουργία «Non-Food Stock Availability» στην ιστοσελίδα της, παρέχοντας στους καταναλωτές άμεση ενημέρωση για αποθέματα προϊόντων σε πραγματικό χρόνο.

Η Lidl Ελλάς προχωρά σε μια ακόμη καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών της, εφαρμόζοντας έναν νέο, εύχρηστο τρόπο για τον έλεγχο διαθεσιμότητας των μη τρόφιμων (Non-Food) προϊόντων στα καταστήματά της, μέσω της ιστοσελίδας lidl-hellas.gr

Με στόχο τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, η εταιρεία προσφέρει πλέον άμεση πληροφόρηση για τα αποθέματα, χάρη στη λειτουργία Non-Food Stock Availability, σε πραγματικό χρόνο.

Η νέα αυτή υπηρεσία τέθηκε σε λειτουργία στις αρχές Σεπτεμβρίου και δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ενημερώνονται γρήγορα για τη διαθεσιμότητα των αγαπημένων τους προϊόντων εκτός τροφίμων.

 Η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή, ο χρήστης επιλέγει το κατάστημα ενδιαφέροντος στην ενότητα «Το κατάστημά μου» της ιστοσελίδας και στη συνέχεια βλέπει αυτόματα την κατάσταση κάθε προϊόντος που τον αφορά.

Η διαθεσιμότητα αποτυπώνεται με εικονίδια φωτεινών σηματοδοτών, διευκολύνοντας τους πελάτες να καταλάβουν αμέσως την κατάσταση κάθε προϊόντος:

  • Πράσινο: To προϊόν είναι διαθέσιμο.
  • Κίτρινο: Το προϊόν βρίσκεται σε περιορισμένη διαθεσιμότητα.
  • Κόκκινο: Το προϊόν έχει εξαντληθεί.

Με ένα και μόνο κλικ, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας λαμβάνει έγκυρη πληροφόρηση, εξοικονομώντας χρόνο και οργανώνοντας καλύτερα τις αγορές του. Εάν δεν έχει ήδη επιλέξει κατάστημα, η πλατφόρμα τον κατευθύνει αυτόματα στην επιλογή «Έλεγχος διαθεσιμότητας», διασφαλίζοντας προσωποποιημένη ενημέρωση για το συγκεκριμένο σημείο πώλησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη λειτουργία είναι σχεδιασμένη αποκλειστικά για τα Non-Food προϊόντα και τις παραλλαγές τους (όπως διαφορετικά χρώματα ή μεγέθη), ενώ δεν καλύπτει τρόφιμα. 

Η ενημέρωση της διαθεσιμότητας αφορά αποκλειστικά τις τρέχουσες εβδομαδιαίες προσφορές, χωρίς να προσδιορίζεται ο ακριβής αριθμός τεμαχίων ανά προϊόν, διατηρώντας απλότητα και σαφήνεια στην αναζήτηση. Για τα είδη που διατίθενται μέσω προσφορών, η ενημέρωση πραγματοποιείται σε καθημερινή βάση, μετά τις 12:00 μ.μ., λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος και ζήτησης.

Η προσθήκη αυτής της δυνατότητας αναδεικνύει τη δέσμευση της Lidl Ελλάς στην τεχνολογική εξέλιξη και την προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία αγοράς με έμφαση στην αμεσότητα και την αξιοπιστία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τηλεργασία σε εξωτερικό χώρο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Καμπάνια του Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης για στήριξη της τοπικής αγοράς

Το Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης «τρέχει» νέα ραδιοφωνική καμπάνια για στήριξη της τοπικής αγοράς, με τη συμμετοχή του Γρηγόρη Αρναούτογλου, που καλεί τους πολίτες να ψωνίζουν στη γειτονιά.
ψηφιακή καινοτομία τεχνολογία
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

AWS re:Invent 2025: Απλοποίηση, αυτοματοποίηση, ασφάλεια και AI

Κάθε Δεκέμβριο, το Λας Βέγκας φιλοξενεί το AWS re:Invent, το μεγαλύτερο συνέδριο cloud τεχνολογίας της Amazon, όπου χιλιάδες επαγγελματίες γνωρίζουν τις σημαντικότερες εξελίξεις σε cloud, AI και ψηφιακές υποδομές.
Συνέντευξη εργασίας χέρια
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνάντηση για ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων στη Θεσσαλονίκη

Την ανάγκη ενίσχυσης της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων και της αξιοποίησης συνεργειών τόνισαν ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ Γιάννης Μασούτης και ο επικεφαλής της ΔΕΘ Α.Ε. Χρήστος Τσεντεμεΐδης, με έμφαση στη στήριξη των μικρομεσαίων μέσω εκθέσεων.