Αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και μέτρα προστασίας από την εξάπλωση του κορονοϊού ανακοίνωσαν η Wind και η Forthnet.
Αναλυτικότερα, σε ανακοίνωσή της, η Wind, αναφέρει: «Σε ένα περιβάλλον που όλοι μας ζούμε για πρώτη φορά, το πιο σημαντικό είναι η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα. H WIND Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της, έχει προχωρήσει από πολύ νωρίς στη λήψη προληπτικών μέτρων για να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του κορονοϊού. (COVID_19).
Η εταιρεία ξεκινώντας από τις 3 Μαρτίου είναι δίπλα στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους για οτιδήποτε χρειαστεί, με συνεχή ενημέρωση και αυστηρά μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, ατομικές μάσκες και αντισηπτικά, 14ήμερη παραμονή εκτός γραφείου ανθρώπων που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό, αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία κ.ά.
Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων της εργαζόταν ήδη εκ περιτροπής από το σπίτι, ενώ προχθές ανακοίνωσε στους ανθρώπους της πως από την Δευτέρα 16/3 και για την επόμενη περίοδο ξεκινά σχεδόν καθολική (άνω του 90%) εξ’ αποστάσεως εργασία (τηλεργασία) με πρωταρχικό στόχο να προστατεύσει προληπτικά τους ίδιους, αλλά και να συμβάλει στην εθνική προσπάθεια για επιβράδυνση της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID_19 στη χώρα μας.
Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η WIND έχει διασφαλίσει ότι και με την εξ’ αποστάσεως εργασία θα συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα στους πελάτες της τις υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές της υπηρεσίες».
Από την πλευρά της, η Forthnet, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι ακολουθεί πιστά τις οδηγίες των Δημόσιων Υγειονομικών Αρχών και συνεχίζει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να συμβάλει σημαντικά στον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού SARS-CoV-2.
H εταιρεία δηλώνει ότι έχει λάβει, όχι μόνο τα απαιτούμενα μέτρα, που υπέδειξαν οι αρμόδιες Δημόσιες Υγειονομικές Αρχές, αλλά και ακόμα παραπάνω προκειμένου να διασφαλίσει την προστασία των εργαζομένων της, ενώ λαμβάνει και επιπλέον μέτρα προφύλαξης και προστασίας, οπότε και έθεσε σε εφαρμογή ένα πλάνο απολύμανσης όλων των κτιρίων της και έχει ενισχύσει όλα τα απαραίτητα μέσα για την διαφύλαξη της ατομικής υγιεινής των εργαζομένων της.
Τηλεργασία και απρόσκοπτη λειτουργία
«Η εταιρεία στηρίζει και υλοποιεί την καμπάνια της πολιτείας «Μένουμε Σπίτι» έχοντας ήδη δώσει σε ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων της τον κατάλληλο εξοπλισμό και τις σχετικές οδηγίες για να είναι σε θέση να ακολουθήσουν πρόγραμμα κατ' οίκον τηλεργασίας και με αυτόν τον τρόπο να υποστηρίξουν με τη δική τους προσπάθεια την απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας για την παροχή υπηρεσιών Internet, Σταθερής Τηλεφωνίας και Συνδρομητικής Τηλεόρασης στους συνδρομητές της. Τις επόμενες ημέρες το πρόγραμμα κατ' οίκον τηλεργασίας θα επεκταθεί στους περισσότερους εργαζόμενους της εταιρείας.
Παράλληλα, η Forthnet έχει φροντίσει για την προστασία, αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών της. Σε κάθε κατάστημα Nova έχουν δοθεί οδηγίες, σύμφωνα με τις οποίες οι καταναλωτές καλούνται να προσέρχονται στα καταστήματα, μόνο εάν δεν εμφανίζουν ύποπτα συμπτώματα, να διατηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις προκειμένου να μην δημιουργείται συνωστισμός και γενικώς να ακολουθούν τις οδηγίες της ΓΓΠΠ που είναι αναρτημένες στα καταστήματα μας.
Επίσης, η εταιρεία επιπλέον των υπαρχόντων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας που ήδη παρέχει στους πελάτες της (e-mail, e-shop, κλπ) ενισχύει ιδιαίτερα τη δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης, τόσο για τεχνικά όσο και για εμπορικά θέματα, μέσω live chat.
Σε συνέχεια της ενημέρωσης για το επιβεβαιωμένο κρούσμα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Καλλιθέα, σας ενημερώνουμε ότι η συνάδελφος μας είναι καλά και η υγεία της βελτιώνεται συνεχώς», καταλήγει η εταιρία.