ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Διαδικτυακά όλες τις εργασίες γραφείου και οι συναντήσεις

Ακολουθούνται ειδικά πρωτόκολλα και μέτρα πρόληψης και ασφάλειας στις παραγωγικές μονάδες και στη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοίνωσε σήμερα ότι αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο, όλοι οι εργαζόμενοι γραφείου της εταιρείας θα εργάζονται από το σπίτι για την επόμενη περίοδο, ενώ για τις ευπαθείς ομάδες το μέτρο αυτό ήταν ήδη υποχρεωτικό.

Επιπλέον, ενημερώνοντας τους συνεργάτες της, η εταιρεία έχει μεταφέρει όλες τις συναντήσεις της στο διαδικτυακό περιβάλλον, αξιοποιώντας την διαθέσιμη τεχνολογία.

Παράλληλα, ακολουθούνται ειδικά πρωτόκολλα και μέτρα πρόληψης και ασφάλειας στις παραγωγικές μονάδες και στη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Σε μήνυμά του προς όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας σε Ελλάδα και Κύπρο, ο γενικός διευθυντής Γιάννης Παπαχρήστου τόνισε: «Αυτές τις στιγμές, κορυφαία μας προτεραιότητα παραμένει η υγεία όλων των ανθρώπων μας σε Ελλάδα και Κύπρο και η συμβολή στη συντονισμένη προσπάθεια περιορισμού εξάπλωσης του ιού. Κάνουμε ό,τι χρειάζεται για τους ανθρώπους μας για να αισθάνονται ότι η εταιρεία βρίσκεται πίσω τους και τους παρέχει ασφάλεια κάθε λεπτό, σε κάθε κατάσταση. Είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να προσαρμόσουμε τα μέτρα μας στις τρέχουσες εξελίξεις. Παραμένουμε αισιόδοξοι και προσηλωμένοι στο στόχο μας, να εξασφαλίσουμε την προστασία των ανθρώπων μας, την ομαλή λειτουργία μας και την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.