ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:37:25 DATA
businessdaily-AB-BASILOPOULOS

Ισχυρή παρουσία κρητικών προϊόντων στο κατάστημα ΑΒ στη Χερσόνησο

Το νέο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Χερσόνησο προμηθεύεται τοπικά προϊόντα από περισσότερους από 60 παραγωγούς της Κρήτης, ενώ δίνεται έμφαση στην εξυπηρέτηση με αυτόματα ταμεία.

Την εδραίωσή της στην ανταγωνιστική και ιδιαίτερα τουριστική αγορά της Κρήτης επιχειρεί η ΑΒ Βασιλόπουλος με το κατάστημά της στη Χερσόνησο στο Ηράκλειο της Κρήτης, που άνοιξε τον περασμένο Απρίλιο.

Η συνεργασία της εταιρείας με τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς ενισχύει σημαντικά την τοπική οικονομία και υποστηρίζει τη βιωσιμότητα της περιοχής, προσφέροντας παράλληλα στους πελάτες ντόπιους αλλά και ξένους προϊόντα υψηλής διατροφικής ποιότητας. 

Το σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος, έκτασης 1.100 τ.μ., που είναι το πρώτο στον δήμο Χερσονήσου, παρέχει προϊόντα περισσότερων από 60 τοπικών παραγωγών, ενώ αυτήν την στιγμή προσφέρει στους πελάτες του καταστήματος, πάνω από 355 κωδικούς τοπικών προϊόντων.

Μάλιστα, όπως δήλωσε χθες ο Area Manager κ. Ανδρέας Μίτσουλας το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ έχει πάνω από 13.000 κωδικούς, εκ των οποίων το 10 - 15% αφορούν τοπικά προϊόντα.

Παρά το γεγονός ότι προτεραιότητα της εταιρείας είναι να μεγαλώσει το κομμάτι του franchise στην Κρήτη, αλλά και γενικότερα στην χώρα, καθώς στα σχέδιά της είναι να δοθούν franchise όλα τα καταστήματα κάτω των 600 τ.μ., όπως δήλωσε ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, το συγκεκριμένο κατάστημα στη Χερσόνησο, είναι εταιρικό.

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος το 2023 είχε 585 καταστήματα στο δίκτυο της, ενώ δημιούργησε πέντε νέα εταιρικά και 30 franchise. Οι επενδύσεις ανήλθαν σε 57 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 29,8% δαπανήθηκε σε νέα καταστήματα, το 7,9% σε αποθήκες-διανομή, το 8,9% σε υποδομές, σε τεχνολογία διατέθηκε το 2,6% και το 32,8% σε δίκτυο καταστημάτων, το 10,7% σε πράσινη ανάπτυξη και το 7,8% σε ανακαινίσεις. 

Χαρακτηριστικό του καταστήματος στη Χερσόνησο, λόγω της ιδιαιτερότητας ότι η περιοχή έχει μεγάλο αριθμό ξένων τουριστών σχεδόν όλο τον χρόνο, είναι ότι το κατάστημα διαθέτει συνολικά έξι ταμεία, εκ των οποίων τα τρία είναι αυτόματα για γρήγορη και εύκολη ολοκλήρωση των αγορών. Μάλιστα, στο συγκεκριμένο κατάστημα το self check out φτάνει στο επίπεδο του 40%, ενώ γενικά στα σούπερ μάρκετ της εταιρείας φτάνει το 20 – 25%. Γεγονός που δείχνει την εξοικείωση των ξένων καταναλωτών με τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης.

Γαλακτοκομικά και κρέας από την Κρήτη

Ανάμεσα στις δεκάδες ετικέτες που έχει το κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Χερσόνησο, ξεχωρίζουν τα τοπικά γαλακτοκομικά προϊόντα «Αμάρι» του κ. Κωστή Τζομπανάκη

Η εταιρεία, που συνεργάζεται με την ΑΒ Βασιλόπουλος εδώ και ένα μήνα και την προμηθεύει πανελλαδικά με μερικά από τα προϊόντα της, εφαρμόζοντας πιστά τη νομοθεσία σε καθένα από τα στάδια παραγωγής αλλά και τις προδιαγραφές των Διεθνών Φορέων Πιστοποίησης Ποιότητας, συνεργάζεται αποκλειστικά με ντόπιους και επιλεγμένους κτηνοτρόφους, οι οποίοι με τη σειρά τους δεσμεύονται για την πρακτική ελευθέρας βοσκής των ζώων και τηρούν τις απαιτούμενες υγειονομικές διαδικασίες συλλογής της πρώτης ύλης. 

Έτσι παράγουν μοναδικής ποιότητας τυριά που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, ενώ στα σχέδια του κ. Τζομπανάκη είναι να μπει και στον χώρο του παραδοσιακού αιγοπρόβειου γιαουρτιού.

Μία άλλη τοπική εταιρεία που προμηθεύει τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Κρήτη είναι η KRIVEK (Κρητική Βιομηχανία Επεξεργασίας Κρεάτων), μια εταιρεία που ξεκίνησε από το όραμα δύο κτηνοτρόφων, επικεφαλής της οποίας είναι ο κ. Γιάννης Φασουλάς, που άνοιξε ένα κρεοπωλείο 27 τ.μ. το 1985 και έφτασε σήμερα να κάνει τζίρους 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Μάλιστα η ΑΒ Βασιλόπουλος τον χαρακτηρίζει ως στρατηγικό συνεργάτη της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταθερές οι πωλήσεις το 2023, σε πορεία μετάβασης η ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα στρατηγική από την ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποικιλία και ιδιωτική ετικέτα

Κατάστημα - «πιλότος» για τις αλλαγές στην αλυσίδα εγκαινιάστηκε στο Μαρούσι. Προσπάθεια αντιμετώπισης του σκληρού ανταγωνισμού στις τιμές με πολλούς κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας της μητρικής Ahold.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στάσιμες πωλήσεις και ζημιές για τα ΑΒ: Πώς το εξηγεί η διοίκηση

Η αλυσίδα «πληρώνει» την αντίληψη που έχει δημιουργεί στους καταναλωτές ότι είναι από τις πιο ακριβές, παρότι έχει κάνει προσπάθεια να πλασαριστεί ανάμεσα στις τρεις πιο φθηνές, αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.