ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Συναινετική διευθέτηση της Coca-Cola με Επ. Ανταγωνισμού χωρίς πρόστιμο

Με την αποδοχή εκ μέρους της Επιτροπής Ανταγωνισμού της πρότασης που υπέβαλε η Coca-Cola Τρία Έψιλον ολοκληρώθηκε η διευθέτηση της τυπικής διαδικαστικής παράβασης.

Δεκτή έκανε η Επιτροπή Ανταγωνισμού την πρόταση συνεργασίας και συναινετικής διευθέτησης της  Coca-Cola Τρία Έψιλον, για την υπόθεση τυπικής διαδικαστικής παράβασης κατά τη διάρκεια ελέγχου της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού, τον Σεπτέμβριο του 2016 στα γραφεία της εταιρείας στην Ρόδο.

 Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της Coca-Cola Τρία Έψιλον η  Επιτροπή Ανταγωνισμού έκανε δεκτή πρόταση ενεργούς συνεργασίας και συναινετικής διευθέτησης της υπόθεσης, την οποία υπέβαλε η εταιρεία σε συνέπεια με την πολιτική της για πιστή συμμόρφωση με τις αρχές του δικαίου ανταγωνισμού και συνεργασία με τις εποπτικές αρχές. 

Η συγκεκριμένη παράβαση αφορά διαγραφές μηνυμάτων στις οποίες προέβησαν ορισμένοι εκ των εργαζόμενων της εταιρείας στη Ρόδο, κατά τη διάρκεια του ελέγχου, παρά τις έγγραφες ρητές εντολές της εταιρείας προς το αντίθετο. Για το περιστατικό αυτό η εταιρεία είχε ήδη προ καιρού προχωρήσει σε πλήρη διερεύνηση και πειθαρχικά μέτρα σύμφωνα με τις εσωτερικές της διαδικασίες, σε εφαρμογή του Κώδικα Επιχειρηματικής Δεοντολογίας της, καθώς και στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος εκπαίδευσης και συμμόρφωσης των εργαζομένων της με τους κανόνες Ανταγωνισμού.
  
Στην πρόταση της εταιρείας αναγνωρίζεται ότι η διαδικαστική παράβαση έλαβε χώρα, υπό την έννοια ότι τα φυσικά πρόσωπα που τέλεσαν τις πράξεις παρακώλυσης ήταν εργαζόμενοι της εταιρείας κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και προτείνεται το ποσό των 800.000 ευρώ ως μέγιστο ποσό προστίμου, που αποδέχτηκε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.