ΓΔ: 1403.87 -0.96% Τζίρος: 129.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:16:33 DATA
Φωτο: Public

Public: Τετραπλασιασμός λειτουργικής κερδοφορίας στα 20 εκατ. το 2023

Οι πωλήσεις του ομίλου το περασμένο έτος ξεπέρασαν τον στόχο των 500 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας ετήσια αύξηση της τάξης του 7%. Οι στόχοι για το 2024.

Με θετικό ρυθμό κινήθηκαν τα μεγέθη του ομίλου Public το 2023, όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, με τα επαναλαμβανόμενα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Recurring EBITDA) να φτάνουν τα 20 εκατ., τετραπλασιάζοντας ουσιαστικά το αποτέλεσμα του 2022 που ήταν 5 εκατ. Επίσης, η εταιρεία κατάφερε και να ξεπεράσει τα 500 εκατ. πωλήσεις που είχε θέσει ως στόχο για το 2023, με αύξηση 7% συγκριτικά με το 2022. 

Όπως σημειώνει η εταιρεία σε συνέχεια της επιτυχημένης υλοποίησης του μοντέλου μετατροπής 15 καταστημάτων σε “Public + home” και με τις ψηφιακές πωλήσεις να φτάνουν στο 30% του συνολικού τζίρου, τα Public πέτυχαν αύξηση της συμμετοχής των οικιακών συσκευών στο 27%, αναδεικνύοντας την εμπιστοσύνη που έδειξε το καταναλωτικό κοινό στο σύγχρονο μοντέλο αγορών οικιακών συσκευών που σύστησε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο. 

Σχετικά με τις επιδόσεις του 2023, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, ανέφερε: «Παρά τις προκλήσεις της οικονομίας από την ενεργειακή κρίση και τις πληθωριστικές πιέσεις, παραμένουμε προσηλωμένοι σε ένα πλάνο που έρχεται να απαντήσει τόσο στις σύγχρονες ανάγκες καταναλωτών, όσο και στο σημαντικό περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος τους, δημιουργώντας νέους ευέλικτους τρόπους πληρωμής για αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη. Παράλληλα, συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στο Omni-Retail, καθώς δημιουργούμε συνεχώς καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες για τους ανθρώπους, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».

Με περισσότερες από 10 νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης, τα Public απαντούν στις νέες τάσεις στο παγκόσμιο λιανεμπόριο. Ενισχύοντας σημαντικά τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής τα Public προχώρησαν στην επέκταση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna και στα φυσικά καταστήματα, ενώ πρόσθεσε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Apple Pay και Google Pay στο public.gr. Επιπλέον, τα Public αποτελούν τον μοναδικό retailer στην αγορά που δίνει τη δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα. Παράλληλα, λανσάραν το νέο loyalty πρόγραμμα, ”Public +”, που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια.

Όσον αφορά στον επενδυτικό βραχίονα PCP (Public Capital Partners), το 2023 επένδυσε στη μεγαλύτερη πλατφόρμα audiobooks στην Ελλάδα, το BookVoice, αλλά και την ηγέτιδα εταιρεία σε Digital Marketing τη Sleed. Με τις επενδύσεις αυτές τα συνολικά επενδεδυμένα κεφάλαια του PCP ξεπέρασαν τα €30 εκατ.

Για το 2024, συνεχίζοντας ένα ετήσιο επενδυτικό πλάνο άνω των 10 εκατ., τα Public στοχεύουν στη δημιουργία καινούργιων καταστημάτων “Public + home”, την εγκατάσταση των iRepair μέσα σε όλα τα Public, αλλά και τη δημιουργία 24 shop-in-shop με τη Vodafone.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

public
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διαψεύδει ο όμιλος του Π. Γερμανού ότι ψάχνει αγοραστή για τα Public

Η Olympia Group αναφέρει ότι είναι αβάσιμα τα δημοσιεύματα περί συζήτησης με ενδιαφερόμενο και έναρξη due dilligence, ενώ ισχυρίζεται ότι αποδίδει καρπούς το σχέδιο μετασχηματισμού για να ξεπεραστούν τα ζημιογόνα αποτελέσματα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα επένδυση από Olympia Group στο last mile του ηλεκτρονικού εμπορίου

Μέσω του επενδυτικού της βραχίονα Public Capital Partners ο όμιλος μπαίνει συμπαίκτης στην εταιρεία SVUUM έχοντας σαν στόχο να συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας νέας εποχής στον κλάδο των ηλεκτρονικών αγορών και του last mile.