ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Εξαγωγικό άνοιγμα για το ελληνικό ένδυμα σε Μόναχο και Μαδρίτη

Δώδεκα ελληνικές επιχειρήσεις ένδυσης συγκέντρωσαν παραγγελίες ύψους 1,2 εκατ. ευρώ στις δύο από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εκθέσεις μόδας.

Παραγγελίες ύψους 1,2 εκατομμυρίων ευρώ έκλεισαν 12 επιχειρήσεις ένδυσης/κλωστοϋφαντουργίας, οι οποίες συμμετείχαν στις δύο από τις μεγαλύτερες εκθέσεις μόδας, την “Munich Fabric Start” (4-6/2/2020) στο Μόναχο και τη “Momad Metropolis” (6-8/2/2020) στη Μαδρίτη.

Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων στηρίχθηκε από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι στηρίζουν ενεργά τις προσπάθειες εξωστρέφειας των επιχειρήσεων ένδυσης– κλωστοϋφαντουργίας της περιοχής, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος.

Σύμφωνα με τις απόψεις των συμμετεχουσών επιχειρήσεων, η πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να χρηματοδοτήσει για δεύτερη φορά μέσω του ΣΕΠΕΕ τις δύο εκθέσεις κρίνεται πολύ θετική και εξαιρετικά σημαντική υποστήριξη στις προσπάθειές τους για αύξηση των εξαγωγών τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 12 επιχειρήσεις είχαν περισσότερες από 500 συναντήσεις business to business με ξένους αγοραστές προκειμένου να κλείσουν τις παραγγελίες τους. 

Από πλευράς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στην έκθεση του Μονάχου ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Κωνσταντίνος Γιουτίκας, ο οποίος συνομίλησε με όλους τους εκθέτες και άκουσε τις εντυπώσεις τους. Μεταξύ άλλων, ο ίδιος υπογράμμισε ότι ο κλάδος ένδυσης στηρίζεται σε γερές  βάσεις και παρά τα  πλήγματα που δέχτηκε τα τελευταία χρόνια, έχει αρχίσει να ανακάμπτει καθώς πρόκειται για έναν πολλά υποσχόμενο και ελπιδοφόρο οικονομικό χώρο ο οποίος διατηρεί τη δυναμική του. 

Σημειώνεται ότι στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δραστηριοποιούνται περίπου 1.000 επιχειρήσεις ένδυσης– κλωστοϋφαντουργίας (το 44% της χώρας), οι οποίες απασχολούν 12.000 εργαζόμενους (48% της χώρας) και πραγματοποιούν εξαγωγές 1,1 δις ευρώ (το 70% της χώρας). Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι προγραμματίζεται η εκ νέου συμμετοχή της Περιφέρειας στις επόμενες διοργανώσεις των εκθέσεων “Munich Fabric Start” και “Momad” το Σεπτέμβριο του 2020, ενώ παράλληλα εξετάζεται η δυνατότητα διεύρυνσης των συμμετοχών της και σε άλλες εκθέσεις του εξωτερικού την επόμενη χρονιά. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
LEVI'S
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδών για τη Levi's στην Ελλάδα

Η ομαλοποίηση της αγοράς αλλά και το επικαιροποιημένο μοντέλο ανάπτυξης στην Ευρώπη συνέβαλαν στις θετικές επιδόσεις της ελληνικής θυγατρικής της δημοφιλούς αμερικανικής φίρμας jeans το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.