ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
businessdaily-carpo-London
Φωτο: carpo

Carpo: Η ελληνική εταιρεία που έγινε... talk of the town στο Λονδίνο

Δέκα χρόνια στη βρετανική πρωτεύουσα και τέσσερα εμβληματικά καταστήματα με ξηρούς καρπούς, σοκολάτα και καφέ, έχουν κάνει την ελληνική εταιρεία την αγαπημένη της πόλης.

Μετρώντας ήδη μια δεκαετία επιτυχημένης παρουσίας και τέσσερα καταστήματα σε prime locations στο Λονδίνο, τα καταστήματα carpo έχουν κερδίσει το βρετανικό κοινό με τα εξαιρετικά προϊόντα τους, την αισθητική, τη ζεστασιά και την αυθεντικά φιλόξενη εξυπηρέτηση. Ένα καινοτόμο concept για τη διεθνή αγορά, που γρήγορα καθιερώθηκε, μετατρέποντας τους Βρετανούς σε fans των φρεσκοψημένων ξηρών καρπών, της χειροποίητης σοκολάτας και του καλού καφέ.

Το νέο κατάστημα carpo, στον αριθμό 10 της Glasshouse street στο Piccadilly Circus, επισκέφθηκαν πάνω από 1.000 επισκέπτες την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας του, για να γνωρίσουν από κοντά τον υπέροχο χώρο και να γευτούν τα μοναδικά προϊόντα carpo.  

businessdaily-carpo-London

Το νέο carpo Glasshouse μερικά μόνο βήματα από την πάντα πολυσύχναστη πλατεία-κόμβο του Piccadilly Circus και τον ομώνυμο σταθμό μετρό έρχεται για να πάρει τη σκυτάλη από το αγαπημένο κατάστημα carpo της γειτονικής οδού Piccadilly.  

Σε ένα κτίριο-έμβλημα στο πιο κεντρικό σημείο του Λονδίνου, το νέο κατάστημα άνοιξε την 1η Δεκεμβρίου, μια ανάσα από τα Χριστούγεννα, για να αποτελέσει το νέο ορόσημο για την ελληνική εταιρεία διεθνώς. Τα εγκαίνια του νέου flagship καταστήματος σηματοδοτούν 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της εταιρείας στη βρετανική πρωτεύουσα.

Θησαυρός οι ξηροί καρποί

«Όταν το 1991, αποφασίσαμε να εντάξουμε τον ξηρό καρπό σε μία αποθήκη στην Κυψέλη που είχαμε κληρονομήσει με τα αδέρφια μου από τον πατέρα μας, καταλάβαμε πως είχαμε στα χέρια μας έναν θησαυρό! Ένα τόσο απλό προϊόν της φύσης, το οποίο μέχρι τότε δεν είχε βρει την θέση που του άξιζε στην αγορά αλλά ούτε και στην καθημερινότητα των Ελλήνων!», τόνισε στο Businessdaily, ο ιδρυτής και CEO της carpo κ. Κώστας Κοντόπουλος και συμπλήρωσε: «Αναπτυχθήκαμε σταδιακά, πρώτα με μία οικοτεχνία, αργότερα σε βιοτεχνία και το 2002 σε μία σύγχρονη μονάδα παραγωγής στον Ασπρόπυργο. Με αυτό τον τρόπο είχαμε καταφέρει να ελέγχουμε την πρώτη ύλη μας χωρίς να εξαρτόμαστε από άλλους». 

businessdaily-carpo-Kostas Kontopoulos

 

«Πως μπορούσαμε ένα τόσο ποιοτικό προϊόν να μην το προσφέρουμε στον κόσμο; Η ιδέα ήταν πολύ απλή! Η αυθεντικότητα! Την περίοδο της κρίσης αδράξαμε την ευκαιρία, ρισκάραμε και πετύχαμε! Ξυπνήσαμε τις μνήμες των Αθηναίων με τις γεύσεις και τα αρώματα του παρελθόντος!» είπε ο κ. Κ. Κοντόπουλος.

Όπως είπε στο BD, το 2011 άνοιξαν το πρώτο κατάστημα στο Κολωνάκι, στην έρημη τότε λόγω των κλειστών καταστημάτων, οδό Κανάρη. «Τα αρώματα των φρεσκοψημένων ξηρών καρπών, των χειροποίητων σοκολατών και του καβουρδισμένου καφέ προσέλκυαν τους επισκέπτες οι οποίοι έκαναν ουρές για να γευτούν τα μοναδικής ποιότητας προϊόντα. Το Nuts – Chocolate & Coffee αποτέλεσε «καινοτομία» στην παγκόσμια αγορά του retail», τόνισε. 

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι όμως μια ελληνική επιχείρηση να δραστηριοποιηθεί στο εξωτερικό, τι είναι αυτό που ώθησε την carpo να κάνει αυτό το βήμα. Ο κ. Κωστ. Κοντόπουλος επισήμανε ότι «τίποτα δεν είναι εύκολο στο επιχειρείν. Και πλέον η διαδρομή αυτή μας έχει δείξει πως δεν υπάρχει τύχη στην επιχειρηματικότητα, εμείς την καθορίζουμε. Οι προκλήσεις, τα εμπόδια και οι δυσκολίες θα είναι πάντα μπροστά σου. Αν ξέρεις να κάνεις κάτι καλά, απλώς κάνε το και στην πορεία εξέλιξέ το».

businessdaily-carpo

 

«Ο σεβασμός στους ανθρώπους μας, στους προμηθευτές μας, στους συνεργάτες μας, στους επισκέπτες μας, η συνέπεια μας στην ποιότητα των προϊόντων μας και η σεμνότητα μας μέσα στον χρόνο, ήταν και εξακολουθούν να είναι οι αρχές που μας βοήθησαν να αναπτυχθούμε και εκτός συνόρων με πολύ μεγάλη επιτυχία», τόνισε ο CEO της carpo και σημείωσε: «Θελήσαμε να προσφέρουμε τα διαμάντια της φύσης στην βρετανική πρωτεύουσα το 2013, όταν για ακόμα μία φορά ρισκάραμε να ανοίξουμε ένα κατάστημα στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, στην καρδιά του Λονδίνου. Εκπαιδεύσαμε και δημιουργήσαμε μνήμες σε ένα απαιτητικό κοινό, το οποίο τελικά μας αγκάλιασε από τις πρώτες κιόλας ημέρες λειτουργίας μας». 

Όσον αφορά το λόγο που διάλεξαν το Λονδίνο ο κ. Κοντόπουλος είπε: «Διαλέξαμε το Λονδίνο καθώς άνθρωποι από κάθε σημείο του κόσμου θα είχαν την ευκαιρία να γευτούν τον καλύτερο ξηρό καρπό, τις υψηλής ποιότητας χειροποίητες σοκολάτες και έναν καφέ που η γεύση του αφήνει μοναδικά αρώματα. Και έτσι κι έγινε! Το Λονδίνο μας άνοιξε την πόρτα όλου του κόσμου, δίνοντας μας την ευκαιρία να επεκταθούμε και στην αγορά της Μέσης Ανατολής όπου το 2022 εγκαινιάσαμε το μεγαλύτερο κατάστημά μας έως τότε στη Fashion Avenue στο Dubai Mall, δίπλα στα πιο αναγνωρίσιμα brands παγκοσμίως, όπως η Chanel, η Dior, η Hermes και η Burberry». 

businessdaily-carpo

 

Γιατί τα carpo ξεχωρίζουν στο εξωτερικό και την Ελλάδα

Ο CEO της carpo είπε στο BD τι είναι αυτό που κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει και την επιλέγουν στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα: «Η αυθεντικότητα, ο σεβασμός, η συνέπεια και η σεμνότητα. Οι παραπάνω αξίες μαζί με τους ανθρώπους μας αποτελούν την κινητήρια δύναμη της carpo. Στις μέρες μας ξεχωρίζει αυτός που λέει και προσφέρει την αλήθεια. Το κοινό βομβαρδίζεται καθημερινά από υπέρογκη πληροφόρηση. Ωστόσο, έχει μάθει πλέον να αναγνωρίζει την ποιότητα και την αυθεντικότητα και να την αναζητά. Δεν “τρώει”, κυριολεκτικά και μεταφορικά, ότι τους σερβίρεις. Και αυτό για εμάς είναι ευλογία. Γιατί όποιος δοκιμάσει τα προϊόντα μας καταλαβαίνει την υπεροχή τους έναντι των υπολοίπων που κυκλοφορούν στην αγορά».

Η νέα χρονιά για την carpo θα είναι αφιερωμένη στο νέο flagship κατάστημα που εγκαινιάστηκε στο Λονδίνο. Το νέο κατάστημα που εκτείνεται σε δύο ορόφους και προσφέρει ζεστό και άνετο καθιστικό στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο, οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν ακόμη περισσότερες γεύσεις carpo, καθώς πρόσθεσαν νέες απολαυστικές επιλογές με βάση το αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι, θρεπτικά smoothies αλλά και εκλεκτά παγωτά.

«Η αλήθεια είναι πως έχουμε πολλά σχέδια για το μέλλον αλλά όλα τα βήματά μας γίνονται πάντα μετά από αυστηρή μελέτη που βασίζεται σε συγκεκριμένη στρατηγική. Έχουμε ένα επιτυχημένο brand το οποίο έχει αποδείξει πως μπορεί να διαρκέσει στην “πατίνα του χρόνου”. Γιατί ο χρόνος του προσθέτει αξία και δεν του αφαιρεί. Και κάθε μέλος της ομάδας μας συμβάλει με τον δικό του τρόπο για τον κοινό μας στόχο», τόνισε ο κ. Κοντόπουλος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ