Συνεχίστηκε και στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης (Φεβρουάριος-Οκτώβριος) η θετική εξέλιξη των μεγεθών του ισπανικού ομίλου ένδυσης Inditex. Οι πωλήσεις των δημοφιλών αλυσίδων του -με πρώτη την αλυσίδα Zara- αυξήθηκαν διεθνώς κατά 11,1%, ή 14.9% σε σταθερές ισοτιμίες, συγκριτικά με πέρσι, αγγίζοντας τα 25,6 δισ ευρώ, καταγράφοντας ανοδική πορεία στο σύνολο των αγορών που ο όμιλος δραστηριοποιείται, ενώ κατά 12,3% ενισχύθηκαν τα μεικτά κέρδη, διαμορφούμενα σε 15,2 δισ ευρώ.
Τα κέρδη EBITDA αυξήθηκαν στο εννεάμηνο φέτος κατά 13,9%, αγγίζοντας τα 7,4 δισ ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 29,8% σε σχέση με το περσινό εννεάμηνο, ανερχόμενα σε 5,2 δισ ευρώ. Αντιστοίχως, άνοδο σε ποσοστό 32,5% κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη της Inditex, αγγίζοντας τα 4,1 δισ ευρώ, στο φετινό εννεάμηνο, ενώ οι πωλήσεις του ομίλου στο διάστημα από την 1η Νοεμβρίου έως και τις 11 Δεκεμβρίου ενισχύονταν διεθνώς κατά 14% συγκριτικά με πέρσι. Ο όμιλος προχώρησε στο άνοιγμα νέων καταστημάτων σε 36 αγορές το υπό εξέταση διάστημα, λειτουργώντας στο τέλος της περιόδου συνολικά 5.722 καταστήματα των 7 αλυσίδων που αναπτύσσει σε 213 χώρες, ενώ συνολικά για το 2023 δρομολογεί την επέκταση των εμπορικών του χώρων κατά 3% σε σχέση με πέρσι. Οι επενδύσεις της Inditex για φέτος υπολογίζονται σε 1,6 δισ. ευρώ, καλύπτοντας τόσο δαπάνες ανακαινίσεων παλαιότερων καταστημάτων όσο και περαιτέρω βελτίωσης του λειτουργικού της μοντέλου.
Τέλος σε ό,τι αφορά τα ζητήματα βιωσιμότητας, ο όμιλος βρίσκεται επενδύει σε διαφορετικές πρωτοβουλίες προκειμένου να επιτύχει μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2040. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται και το πρόσφατο λανσάρισμα της υπηρεσίας Zara Pre-Owned σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, με στόχο την επιμήκυνση της ζωής των ρούχων αλλά και την παροχή υπηρεσιών επιδιόρθωσης, μεταπώλησης ή δωρεάς.