ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Κατάστημα Lidl Ρέντη
Φωτο: Lidl

Lidl Ελλάς: Μειώνει τον ΦΠΑ σε 140 φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Η Lidl Ελλάς ανακοινώνει νέα μείωση τιμών σε πάνω από 140 φρέσκα φρούτα και λαχανικά, απορροφώντας τον ΦΠΑ και προσφέροντας έκπτωση 13% στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ποιότητα και αξία.

Η Lidl Ελλάς ανακοίνωσε νέα μείωση τιμών σε περισσότερα από 140 φρέσκα φρούτα και λαχανικά, απορροφώντας τον ΦΠΑ και προσφέροντας έκπτωση 13%. Η πρωτοβουλία υλοποιείται σε δύο φάσεις: από τις 9 έως τις 22 Οκτωβρίου, οι καταναλωτές θα βρουν μειωμένες τιμές σε πάνω από 65 είδη φρέσκων φρούτων, ενώ από 23 Οκτωβρίου έως 5 Νοεμβρίου η έκπτωση επεκτείνεται σε περισσότερα από 75 φρέσκα λαχανικά.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η στρατηγική επιλογή για καθημερινό εφοδιασμό των καταστημάτων με φρέσκα προϊόντα ενισχύει τη δέσμευση για ποιότητα, φρεσκάδα και συνέπεια. Μέσω σταθερών συνεργασιών με Έλληνες παραγωγούς και σύγχρονο δίκτυο διανομής, η Lidl Ελλάς διασφαλίζει ότι τα φρέσκα προϊόντα φτάνουν καθημερινά στους καταναλωτές.

Ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, δήλωσε ότι η απόφαση για απορρόφηση του ΦΠΑ ενισχύει την πρόσβαση των πελατών σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, προσφέροντας “όχι μόνο γεύση και ποιότητα, αλλά και πραγματική αξία”.

Η Lidl Ελλάς έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα για τη σχέση ποιότητας-τιμής που προσφέρει. Πρόσφατα, απέσπασε το Best Buy Award σε εννέα κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της κατηγορίας «Φρούτων και Λαχανικών», από τον διεθνή οργανισμό ICERTIAS. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει τη θέση της ως κορυφαίας εταιρείας στην Ελλάδα για το 2025/2026, σύμφωνα με την αντίληψη των καταναλωτών.

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινής ζωής των νοικοκυριών, συνδυάζοντας αξία, φρεσκάδα και οικονομία σε κάθε αγορά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος εξαγορών στα σούπερ μάρκετ με επενδύσεις 2,2 δισ. το 2020-2025

Η περαιτέρω συγκέντρωση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ θεωρείται βέβαιη λόγω των αυξημένων κοστών και των νέων ρυθμίσεων. Αναμένεται μείωση των αλυσίδων, ενώ οι εξαγορές θα συνεχιστούν τουλάχιστον έως το 2026.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα ανθεκτικά σούπερ μάρκετ, οι «φοβισμένοι» καταναλωτές, τι ψωνίζει κάθε γενιά

Η αγορά των σούπερ μάρκετ δείχνει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, οι καταναλωτές αν και πιεσμένοι ψυχολογικά αυξάνουν τις αγορές τους με σημαντικές διαφοροποιήσεις αναλόγως τη γενιά που ανήκουν.
Martin-Brandenburger-Lidl
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μ. Μπράντενμπουργκερ (Lidl): Σταθεροί κανόνες όχι νέα εμπόδια στο εμπόριο

Ο CEO και πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς τονίζει ότι η αγορά χρειάζεται προβλεψιμότητα, ευέλικτο κανονιστικό πλαίσιο και επενδύσεις στην τεχνολογία ώστε να στηριχθούν μισθοί και τιμές.
Γυναίκα σε εσωτερικό χώρο
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Κινεζική αντίδραση, τα deals που φέρνουν γκρίνιες και η εξαγορά της Κρητικός

Οι κινέζοι αντιδρούν στις δηλώσεις Γκίλφοιλ, ποιοί γκρινιάζουν για τα deals, οι νταήδες και οι φυλακές. η Dimand φτιάχνει κατοικίες με κοινωνικό χαρακτήρα και οι καθυστερήσεις στο deal Μασούτης - Κρητικός.
Σκλαβενίτης Τhe FoodHall
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Η επένδυση στο FoodHall και η επιστροφή της «Σπιτικής Κουζίνας»

Η Σκλαβενίτης μεταμορφώνει το πρώην εργοστάσιο Πίτσος σε ένα πρωτοποριακό FoodHall μι επένδυση 150 εκατ. ευρώ και ετοιμάζει την επιστροφή της «Σπιτικής Κουζίνας» με νέο concept και νέα δυναμική.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ελληνική αγορά χωράει 4 με 6 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Σε νέο γύρο συγκέντρωσης οδεύει η αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς το περιθώριο κέρδους έχει μειωθεί στο 1,65%, το λειτουργικό κόστος έχει εκτιναχθεί κυρίως λόγω των ενοικίων, ενώ η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή μειώνεται διαρκώς.