Σε διευκρινίσεις αναφορικά με το περιστατικό που παρουσιάστηκε στα ηλεκτρονικά συστήματά του προχώρησε ο Όμιλος Fourlis. Συγκεκριμένα, στις 27/11/2024 σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα του ομίλου, το οποίο τελικά διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε τη λειτουργία των εταιρειών και στις τέσσερις χώρες δραστηριοποίησης, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία. Τονίζεται, ωστόσο, ότι δεν επηρεάζει τους προμηθευτές ή τους συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τα αρμόδια τμήματα του ομίλου, σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες, βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού, ενώ επισημαίνεται ότι έχουν τηρηθεί όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και οι οδηγίες των Αρχών Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Από τη συγκεκριμένη κακόβουλη ενέργεια δεν προκύπτει, έως τώρα, διαρροή προσωπικών δεδομένων.
Τα καταστήματα του ομίλου παραμένουν ανοιχτά και εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δεδομένης και της αυξημένης κίνησης των προηγούμενων ημερών λόγω Black Friday.
Η διοίκηση δεσμεύεται προς τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του ομίλου, για την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπιση του περιστατικού.