ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Πηγή: Shutterstock

Η Αθηναϊκή Στρωματοποιία εξασφάλισε περιβαλλοντική πιστοποίηση

Τη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη και διαρκή βελτίωση των περιβαλλοντικών της επιδόσεων επισημοποίησε η Αθηναϊκή Στρωματοποιία, λαμβάνοντας από τη EURO-Cert την πιστοποίηση του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ΣΠΔ), σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14001.

Mε ένα σύνολο 828 panel φωτοβολταϊκών της εταιρείας Jinko Solar, τοποθετημένων σε δύο από τα κεντρικά κτίρια των εγκαταστάσεών της στο Μαρκόπουλο, η εταιρεία προσεγγίζει και το στόχο της ενεργειακής αυτάρκειας των δραστηριοτήτων της.

Η τοποθέτηση των panels έγινε στην οροφή των κτιρίων της αποθήκης και της παραγωγής. Η ισχύς τους, που ανέρχεται στα 471,97 KWp, αναμένεται να καλύψει το σύνολο των ενεργειακών αναγκών της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας για τα επόμενα 20 έτη, καθώς και άνω του 80% των αναγκών αυτών για το υπόλοιπο διάστημα μέχρι τα 25 έτη που διαρκεί η σύμβασή της με τον ΔΕΔΔΗΕ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κύριος στόχος του ISO 14001 είναι η προληπτική διαχείριση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των οργανισμών, μέσω δεσμεύσεων για πρόληψη της ρύπανσης, συμμόρφωση με τη νομοθεσία και διαρκή βελτίωση. Το συγκεκριμένο πρότυπο καθορίζει τις απαιτήσεις ενός συστήματος διαχείρισης το οποίο αποσκοπεί στη συστηματική μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της συνολικής λειτουργίας ενός οργανισμού.

Όπως δήλωσε ο Γιώργος Ι. Νιάρχος, CEO της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας, «η ανάγκη να αντιμετωπίσουμε την κλιμάκωση της κλιματικής αλλαγής είναι πλέον άμεση και επιτακτική.Σ' αυτήν τη ζωτική πρόκληση η Αθηναϊκή Στρωματοποιία απαντά με πράξεις βιώσιμης ανάπτυξης και, κυρίως, με πιστοποιημένα αποτελέσματα.  Απόδειξη, η πρόσφατη πιστοποίησή μας με το ISO 14001, για την οποία είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Παπουτσάνης: To brand Natura γιορτάζει ανανεωμένο τα 30 του χρόνια

Με σεβασμό στο περιβάλλον, τα έξι κρεμοσάπουνα Natura διατίθενται σε οικολογική ανταλλακτική συσκευασία, με 80% λιγότερο πλαστικό ενισχύοντας συνολικά το πράσινο αποτύπωμα της Παπουτσάνης. 
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Σε μηδενικές εκπομπές διοξειδίου άνθρακα μέχρι το 2050 στοχεύει η Lidl

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ επεκτείνει τη στρατηγική της για το κλίμα, ώστε να συμπεριλάβει νέους στόχους, έχοντας ήδη καταγράψει σημαντική μείωση των εκπομπών αερίων την τελευταία πενταετία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Rolco: Αποκλειστικά με ενέργεια από Ανανεώσιμες Πηγές η παραγωγή της

Έχοντας στον πυρήνα της φιλοσοφίας της τη διαφύλαξη και την προστασία του περιβάλλοντος η βιομηχανία απορρυπαντικών μειώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα κατά 800 τόνους διοιξειδίου του άνθρακα ετησίως.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Τα Στρουμφάκια στο Smart Park για την Παγκόσμια Ημέρα των Ηνωμένων Εθνών

Στο ειδικά διαμορφωμένο «Στρουμφοχωριό» του Smart Park, τα στρουφμάκια θα υποδεχθούν τους μικρούς τους φίλους με στόχο να ενημερωθούν για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.