ΓΔ: 1406.2 0.33% Τζίρος: 208.82 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Μείωση 7,2% στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων τον Ιανουάριο σε ΕΕ

Σε 141.462 ανήλθαν οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον Ιανουάριο, με τη Γαλλία να είναι η μόνη χώρα που σημείωση αύξηση 5,7%.

Τον Ιανουάριο του 2021, οι νέες ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 7,2%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και συνολικά πουλήθηκαν 141.462 επαγγελματικά οχήματα.

Η ζήτηση συρρικνώθηκε σε όλες τις κατηγορίες επαγγελματικών οχημάτων. Ωστόσο, η μείωση των πωλήσεων καινούργιων φορτηγών είχε τη μεγαλύτερη επίδραση, καθώς αυτή η κατηγορία αποτελούσε περισσότερο από το 80% των συνολικών ταξινομήσεων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ. Με εξαίρεση τη Γαλλία (+ 5,7%), όλες οι μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν πτώση τον περασμένο μήνα: Ισπανία (-29,3%), Γερμανία (-17,1%) και Ιταλία (-6,7%).

Τον πρώτο μήνα του 2021, το τμήμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) μειώθηκε κατά 7,1%, με 116.177 νέα φορτηγά ταξινομημένα σε ολόκληρη την ΕΕ. Η Γαλλία - η κορυφαία αγορά όσον αφορά τον όγκο - ήταν η μόνη σημαντική αγορά φορτηγών που σημείωσε αύξηση (+ 7,4%) τον Ιανουάριο. Αντίθετα, η Ισπανία σημείωσε την πιο απότομη πτώση (-31,2%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (-18,5%) και την Ιταλία (-9,2%).

Τον περασμένο μήνα, οι νέες εγγραφές βαρέων φορτηγών (HCV) μειώθηκαν ελαφρά (-3,3%) σε 19.227 μονάδες, με μικτά αποτελέσματα σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι αγορές στην Κεντρική Ευρώπη σημείωσαν ισχυρά αποτελέσματα (+ 8,7%) τον Ιανουάριο, ενώ μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της Δυτικής Ευρώπης, η Ιταλία ήταν η μόνη χώρα που συνέβαλε θετικά (+ 8,7%). Πράγματι, η Ισπανία (-8,6%), η Γαλλία (-7,8%) και η Γερμανία (-5,3%) κατέγραψαν πτώση κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του 2021.

Τον Ιανουάριο, η ζήτηση για νέα μεσαία και βαρέα φορτηγά (MHCV) μειώθηκε κατά 5,8% σε 22.795 μονάδες. Στις μεγάλες αγορές της ΕΕ, η Ιταλία κατάφερε να σημειώσει ανάπτυξη (+ 8,5%), ενώ η Ισπανία (-12,8%), η Γερμανία (-11,5%) και η Γαλλία (-4,9%) παρουσίασαν χειρότερη εικόνα από ό,τι τον Ιανουάριο του 2020.

Οι εγγραφές νέων λεωφορείων και πούλμαν(MHBC) στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 24,1%, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Σε τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, η ζήτηση μειώθηκε με διψήφιο ρυθμό: Ισπανία (-60,0%), Γερμανία (-27,3%) και Γαλλία (-13,1%), ενώ η Ιταλία σημείωσε μια πιο μέτρια πτώση (-4,0%).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Cars, Autokinito, Aytokinitiko
ΔΙΕΘΝΗ

ΕΕ: Σχεδιάζει επιβολή φόρων στα εισαγόμενα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι δασμοί αυτοί, που θα προστεθούν στους φόρους ύψους 10% που έχουν επιβληθεί στα αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα στην Κίνα, θα επιβληθούν μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου, αν εγκριθούν από τα 27 κράτη μέλη της Ένωσης.
electric-ilektrika-autokinita
ΔΙΕΘΝΗ

Το Πεκίνο προσφεύγει στον Οργανισμό Εμπορίου για τους δασμούς της ΕΕ

Οι Βρυξέλλες είχαν ανακοινώσει προσωρινούς επιπλέον δασμούς έως 38% στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ, καθώς το Πεκίνο κατηγορείται ότι έχει ευνοήσει παρανόμως τις αυτοκινητοβιομηχανίες του.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρένο» 3% κατέγραψαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Μάιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, υποχωρώντας κατά 13,8% έναντι του προηγούμενου έτους. Διευρύνεται η παρουσία των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Δασμούς έως και 48% επιβάλει στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα η Κομισιόν

Στο 38,1% θα φτάσουν οι δασμοί που θα εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην SAIC, ενώ στο 20% θα είναι της Geely και στο 17,4% της BYD. «Καμπάνες» και σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν οχήματά στην Κίνα.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ χαμηλά τα ποσοστά των οικολογικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA μόνο το 2,3% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά ηλεκτρικά, ενώ παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων τα εναλλακτικής κίνησης οχήματα αποτελούν μόλις το 6,9%.