ΓΔ: 1440.52 0.33% Τζίρος: 51.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Μείωση 7,2% στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων τον Ιανουάριο σε ΕΕ

Σε 141.462 ανήλθαν οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον Ιανουάριο, με τη Γαλλία να είναι η μόνη χώρα που σημείωση αύξηση 5,7%.

Τον Ιανουάριο του 2021, οι νέες ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 7,2%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και συνολικά πουλήθηκαν 141.462 επαγγελματικά οχήματα.

Η ζήτηση συρρικνώθηκε σε όλες τις κατηγορίες επαγγελματικών οχημάτων. Ωστόσο, η μείωση των πωλήσεων καινούργιων φορτηγών είχε τη μεγαλύτερη επίδραση, καθώς αυτή η κατηγορία αποτελούσε περισσότερο από το 80% των συνολικών ταξινομήσεων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ. Με εξαίρεση τη Γαλλία (+ 5,7%), όλες οι μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν πτώση τον περασμένο μήνα: Ισπανία (-29,3%), Γερμανία (-17,1%) και Ιταλία (-6,7%).

Τον πρώτο μήνα του 2021, το τμήμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) μειώθηκε κατά 7,1%, με 116.177 νέα φορτηγά ταξινομημένα σε ολόκληρη την ΕΕ. Η Γαλλία - η κορυφαία αγορά όσον αφορά τον όγκο - ήταν η μόνη σημαντική αγορά φορτηγών που σημείωσε αύξηση (+ 7,4%) τον Ιανουάριο. Αντίθετα, η Ισπανία σημείωσε την πιο απότομη πτώση (-31,2%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (-18,5%) και την Ιταλία (-9,2%).

Τον περασμένο μήνα, οι νέες εγγραφές βαρέων φορτηγών (HCV) μειώθηκαν ελαφρά (-3,3%) σε 19.227 μονάδες, με μικτά αποτελέσματα σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι αγορές στην Κεντρική Ευρώπη σημείωσαν ισχυρά αποτελέσματα (+ 8,7%) τον Ιανουάριο, ενώ μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της Δυτικής Ευρώπης, η Ιταλία ήταν η μόνη χώρα που συνέβαλε θετικά (+ 8,7%). Πράγματι, η Ισπανία (-8,6%), η Γαλλία (-7,8%) και η Γερμανία (-5,3%) κατέγραψαν πτώση κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του 2021.

Τον Ιανουάριο, η ζήτηση για νέα μεσαία και βαρέα φορτηγά (MHCV) μειώθηκε κατά 5,8% σε 22.795 μονάδες. Στις μεγάλες αγορές της ΕΕ, η Ιταλία κατάφερε να σημειώσει ανάπτυξη (+ 8,5%), ενώ η Ισπανία (-12,8%), η Γερμανία (-11,5%) και η Γαλλία (-4,9%) παρουσίασαν χειρότερη εικόνα από ό,τι τον Ιανουάριο του 2020.

Οι εγγραφές νέων λεωφορείων και πούλμαν(MHBC) στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 24,1%, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Σε τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, η ζήτηση μειώθηκε με διψήφιο ρυθμό: Ισπανία (-60,0%), Γερμανία (-27,3%) και Γαλλία (-13,1%), ενώ η Ιταλία σημείωσε μια πιο μέτρια πτώση (-4,0%).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

«Φρένο» 3% κατέγραψαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Μάιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, υποχωρώντας κατά 13,8% έναντι του προηγούμενου έτους. Διευρύνεται η παρουσία των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Δασμούς έως και 48% επιβάλει στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα η Κομισιόν

Στο 38,1% θα φτάσουν οι δασμοί που θα εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην SAIC, ενώ στο 20% θα είναι της Geely και στο 17,4% της BYD. «Καμπάνες» και σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν οχήματά στην Κίνα.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ χαμηλά τα ποσοστά των οικολογικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA μόνο το 2,3% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά ηλεκτρικά, ενώ παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων τα εναλλακτικής κίνησης οχήματα αποτελούν μόλις το 6,9%.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Άλμα 17,8% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ στο πρώτο τετράμηνο

Παρά τη βελτίωση που παρατηρείται σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις εξακολουθούσαν να είναι μειωμένες κατά 22,8% στο πρώτο τετράμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019. Παρέμειναν δυνατές οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και τον Απρίλιο.
ΔΙΕΘΝΗ

Συνθετικά καύσιμα από το 2035 στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Ο συμβιβασμός που επιτεύχθηκε μετά από πίεση της Γερμανίας, της Ιταλίας και άλλων χωρών επιτρέπει τη διατήρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης μετά το 2035, υπό την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιούν κλιματικά ουδέτερα καύσιμα.
ydrogono
ΔΙΕΘΝΗ

Ενισχύεται το ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο με σταθμούς φόρτισης και υδρογόνου

Σε όλο το δίκτυο μεταφορών της ΕΕ που περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομους, δρόμους, λιμάνια και τρένα και τα οποία συνδέονται μεταξύ τους θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 200 χλμ.