Στην εποχή του κορονοϊού οι περισσότεροι θέλουν να αποφύγουν τον συνωστισμό στα ξενοδοχεία, με πολλούς στη Γερμανία να στρέφονται στην ιδέα πως ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο είναι η καλύτερη λύση. Οι Γερμανοί επιστρέφουν δυναμικά στην δεκαετία του '80 όπου τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα γνώριζαν μεγάλη άνθηση ως εναλλακτική πρόταση για τουρισμό, με την αυτονομία να θεωρείται ως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που προσφέρει.
Εκτός από την αυτονομία, το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο χαρακτηρίζεται και από ασφάλεια, με την Deutsche Welle να μεταδίδει πως ο κλάδος της αγοράς πανηγυρίζει καθώς αυξάνονται οι πελάτες. Όπως αναφέρει στην DW ο Φρανκ Χάινριχσεν, διευθυντής μάρκετινγκ στη Hymer, μια από τις μεγαλύτερες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινούμενων στη Γερμανία, αλλά και στην Ευρώπη με ετήσιο τζίρο που ξεπερνά τα 2 δισ. ευρώ και ανήκει πλέον στην αμερικανική Thor Industries, «ο Μάιος του 2020 ήταν ο καλύτερος μήνας στην ιστορία μας. Κυκλοφορήσαμε 10.000 νέα οχήματα, καταγράφοντας αύξηση τζίρου κατά 16%. Είναι σαφές ότι το κάμπινγκ έχει γίνει η απόλυτη μόδα σε εποχές κορονοϊού».
Σύμφωνα με τον διευθυντή μάρκετινγκ της Hymer, το μεγάλο πλεονέκτημα ενός αυτοκινούμενου δεν είναι μόνο η ασφάλεια και οι συνθήκες υγιεινής που παρέχει, αλλά και η ευελιξία στην επιλογή προορισμού, καθώς μπορεί να προσαρμόζεται και να αλλάζει δρομολόγιο όταν αλλάζουν οι καιρικές συνθήκες ή αυξάνονται τα κρούσματα στην περιοχή.
Ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, σε έναν ελάχιστο χώρο μπορεί και προσφέρει τουλάχιστον ένα διπλό κρεβάτι, ντουλάπες, κουζίνα, ψυγείο, ντους, τουαλέτα, ακόμη και κλιματισμό. Ωστόσο αυτό δεν έρχεται φθηνά. Όπως λέει ο Ρόλαντ Κάιζερ, ιδιοκτήτης αυτοκινούμενου στην DW «για ένα μικρότερο μοντέλο οι τιμές αρχίζουν από τα 50.000-60.000 ευρώ» ενώ για μεγαλύτερες, πιο εξεζητημένες ή πιο πολυτελείς εκδόσεις, οι τιμές φτάνουν σε εξαψήφια ποσά. Υπάρχει ωστόσο και η λύση της ενοικίασης όπου ένα αυτοκινούμενο για μια τετραμελή οικογένεια και για δύο εβδομάδες μπορεί άνετα να στοιχίσει γύρω στις 2.000 ευρώ.
Ο κλάδος προβληματίζεται όμως καθώς ο ένας στους τρεις που στρέφεται στο αυτοκινούμενο τροχόσπιτο είναι άνω των 60 ετών. Ο Φρανκ Χάινριχσεν ωστόσο διαπιστώνει πως συντελείται και μια ηλικιακή ανανέωση στην πελατεία επισημαίνοντας ότι «βλέπουμε πολλούς νέους ανθρώπους, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι βλέπουμε πολλούς που τώρα ανακαλύπτουν το αυτοκινούμενο. Όλα αυτά είναι πολύ αισιόδοξα σημάδια για το μέλλον».