Το Ιράν χαρακτήρισε το κοινό ανακοινωθέν των χωρών του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου (GCC) και των ΗΠΑ ως «παρεμβατικό, ανεύθυνο και προκλητικό», επισημαίνοντας ότι η αμερικανική στρατιωτική παρουσία στην περιοχή αποτελεί πηγή ανασφάλειας και διχασμού.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών, η Τεχεράνη επανέλαβε τη θέση της ότι το Στενό του Ορμούζ πρέπει να διαχειρίζεται από κοινού με το Ομάν, στη βάση του μνημονίου κατανόησης που έχει υπογραφεί με τις ΗΠΑ.
Στο κοινό ανακοινωθέν του GCC, οι υπουργοί Εξωτερικών των χωρών-μελών τόνισαν ότι «η βιώσιμη περιφερειακή ειρήνη και σταθερότητα απαιτούν να απαντηθούν στο σύνολό τους οι ιρανικές απειλές, συμπεριλαμβανομένων των βαλλιστικών πυραύλων (του Ιράν), των μη επανδρωμένων αεροσκαφών και της υποστήριξής του στις ένοπλες οργανώσεις της περιοχής».
Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε στο Μπαχρέιν, παρουσία του υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, ο οποίος δήλωσε ότι «θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι καμία πλευρά αυτής της συμφωνίας δεν θα πλήξει (…) την ασφάλεια, τη σταθερότητα ή την ευημερία κάποιου από τους εταίρους μας στην περιοχή του Κόλπου».