Οι τεχνικές συνομιλίες στην Ελβετία, στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη ανάμεσα στο Ιράν και τις ΗΠΑ με στόχο τον οριστικό τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, ολοκληρώθηκαν με τον σχηματισμό εξειδικευμένων ομάδων εργασίας. Οι ομάδες αυτές επικεντρώνονται κυρίως στο πρόγραμμα πυρηνικής ενέργειας της Ισλαμικής Δημοκρατίας και στις διαδικασίες άρσης των αμερικανικών κυρώσεων, σύμφωνα με ιρανικό κρατικό μέσο ενημέρωσης.
Όπως δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων IRNA ο ιρανός υφυπουργός Εξωτερικών Καζέμ Γαριμπαμπαντί, ειδικευμένος σε νομικές υποθέσεις, οι διαβουλεύσεις αποτέλεσαν συνέχεια των συνομιλιών της Κυριακής. Ο ίδιος ανέφερε ότι «αποφασίστηκε να δημιουργηθούν τέσσερις ομάδες εργασίας», αφιερωμένες «στην άρση των κυρώσεων, στο πρόγραμμα πυρηνικής ενέργειας, στην ανοικοδόμηση και την οικονομική ανάπτυξη του Ιράν, και στην επιτήρηση» της εφαρμογής των συμφωνηθέντων.