ΓΔ: 1402.54 0.35% Τζίρος: 4.30 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:40:30 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Οι ηλεκτρονικές ετικέτες αλλάζουν τα δεδομένα στα φυσικά καταστήματα

Στις ΗΠΑ ο κολοσσός Walmart επέκτεινε τη συνεργασία της με την SES-Imagotag για να εξοπλίσει 500 καταστήματά της στις ΗΠΑ με συνολικά 60 εκατομμύρια ετικέτες. Τα οφέλη της νέας καινοτομίας.

Νέα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργούν τα «φυσικά» καταστήματα λιανικής δημιουργεί η είσοδος των ετικετών ηλεκτρονικών ραφιών στα καταστήματα λιανικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόσφατη επέκταση συνεργασίας της Walmart με την SES-Imagotag.

Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής παγκοσμίως επέλεξε τον κατασκευαστικό οίκο που διατηρεί το 50% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών ετικετών ραφιού (ESL), για να εξοπλίσει 500 καταστήματά της στις ΗΠΑ με συνολικά 60 εκατομμύρια ετικέτες.

Στο έργο θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα VUSION «νέας γενιάς», η οποία προσφέρει, όπως αναφέρει η ελληνική εταιρία Mobile Technology, νέες καινοτόμες δυνατότητες που έρχονται να προστεθούν στα πλεονεκτήματα της λύσης που έχει αναπτύξει η SES-Imagotag.

Ηλεκτρονικές ετικέτες - Τα χαρακτηριστικά τους

  • «Έξυπνες» ράγες που συνδυάζουν συνδεσιμότητα και ενέργεια, καθώς και ετικέτες που εξασφαλίζουν ενισχυμένη απόδοση, αν και λειτουργούν χωρίς μπαταρία.
  • Ασύρματη μετάδοση δεδομένων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, εφαρμόζοντας το τελευταίο πρωτόκολλο που αναπτύχθηκε από τη συνεργασία των Qualcomm και Bluetooth Special Interest Group.
  • Ενισχυμένη διαλειτουργικότητα με συμβατές συσκευές μέσω του Bluetooth Low Energy. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη μείωση αποτυπώματος άνθρακα, συγκριτικά με τις υπόλοιπες λύσεις ESL.
  • Δημιουργούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την παροχή phygital υπηρεσιών στους καταναλωτές.

Η SES-Imagotag έχει επιλεγεί από τη ελληνική εταιρία Mobile Technology ως στρατηγικός συνεργάτης της στον τομέα των ηλεκτρονικών ετικετών στην κατεύθυνση της υλοποίησης σημαντικών έργων, ως επίσημου αντιπρόσωπου του οίκου σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία για τον σχεδιασμό, την εγκατάσταση και την υποστήριξη τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος 9,8% στον τζίρο των σούπερ μάρκετ το οκτάμηνο, αύξηση των PL

Συγκεκριμένα το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL) σε αξία το οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου, διαμορφώθηκε στο 26,2% από 25,5% το αντίστοιχο διάστημα του 2022 με τον ρυθμό ανάπτυξης να είναι 12,9%.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξάνεται 9,1% ο τζίρος των σούπερ μάρκετ, μειώνονται οι περιττές δαπάνες

Oι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται, στη συντριπτική τους πλειοψηφία (97% των ερωτηθέντων), να έχουν ξεκάθαρα αντιληφθεί την αύξηση στις τιμές των προϊόντων, που πωλούνται μέσα από τα super markets.