ΓΔ: 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:19:17

ΣΕΛΠΕ

Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα

Οκτώ στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online από χώρες εκτός ΕΕ

Ο ΣΕΛΠΕ δημοσιοποίησε έρευνα της NielsenIQ, που καταγράφει πρώτη φορά το εύρος, τα κίνητρα και τις συνήθειες στη χρήση ασιατικών πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου από Έλληνες, δείχνοντας πολύ υψηλή διείσδυση στη χώρα.
Μέλη του ΣΕΛΠΕ στην ΕΕ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΕΛΠΕ στις Βρυξέλλες: Παρέμβαση για ασιατικά marketplaces και λιανεμπόριο

Με αποστολή κορυφαίων στελεχών, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας βρέθηκε στις Βρυξέλλες θέτοντας στις ευρωπαϊκές αρχές τις προκλήσεις του λιανεμπορίου και προτάσεις για δίκαιο ανταγωνισμό.
Γυναίκα με σακούλες εκπτώσεων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αντίδραση ΣΕΛΠΕ στην επιβολή προστίμων για παραπλανητικές εκπτώσεις

Όπως αναφέρει ο ΣΕΛΠΕ, «στον Σύνδεσμό μας ανήκουν εταιρίες λιανικής που γνωρίζει ο κόσμος με το όνομά τους. Είναι εταιρίες πολύ υγιείς και αξιόπιστες απέναντι σε κάθε συνεργαζόμενο μέρος».
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διψήφια αύξηση τζίρου στο εμπόριο το δ' τρίμηνο, έπιασε τα 11 δισ. ευρώ

Ρεαλιστική κρίνεται από τους εμπόρους η αύξηση του φετινού τζίρου τελευταίου τριμήνου κατά 1 δισ. με ώθηση από την περίοδο των εορτών. Συγκρατημένη αισιοδοξία εκφράζεται για την έναρξη της εκπτωτικής περιόδου τη Δευτέρα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Ζεστή» η αγορά τις γιορτές με προβλέψεις για αύξηση 20% στις δαπάνες

Σύμφωνα με έρευνα του ΣΕΛΠΕ, η κατά κεφαλή δαπάνη στην αγορά των Χριστουγέννων αναμένεται ότι θα είναι αυξημένη από 146 σε 174 ευρώ. Λίγοι καταναλωτές ψώνισαν χριστουγεννιάτικα δώρα στην Black Friday.
Τουρίστας στη Σαντορίνη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μειωμένη κατά 15% η δαπάνη για τις φετινές διακοπές λόγω κόστους

Η μείωση οφείλεται στο μειωμένο εισόδημα λόγω των ανατιμήσεων των προϊόντων, ακολουθεί το κόστος μεταφορικών, το αυξημένο κόστος διαμονής και το μειωμένο εισόδημα λόγω κόστους ενέργειας.
emporika katastimata-Kyriakes
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι υψηλοί λογαριασμοί ενέργειας και αγαθών πιέζουν το καταναλωτικό κλίμα

Έντονη είναι η επίδραση του πληθωρισμού στην αγορά αγαθών και υπηρεσιών, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του ΣΕΛΠΕ, καθώς ένας στους δύο καταναλωτές μειώνει τις δαπάνες για αγορές προϊόντων ώστε να καλύψει τους λογαριασμούς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΕΛΠΕ: Ένας στους δύο καταναλωτές δεν θα κάνει φέτος διακοπές

Αναφορικά με πως επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα, το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν προϊόντα με βασικό κριτήριο την χρηματική δαπάνη αυξήθηκε από 46% πέρυσι σε 74% το 2022.