Tο σχέδιο παρεμβάσεων - έργων για την Αττική «για να προλάβουμε τον κυκλοφοριακό κορεσμό», όπως η ενίσχυση των ΜΜΜ, η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, αλλά και τα απαραίτητα οδικά έργα, επέκταση της λεωφόρου Κύμης, υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, επέκταση στη Ραφήνα παρουσιάζει σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ o υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής. «Αν δεν δράσουμε σήμερα στην Αττική, σύντομα θα είναι αργά. Και μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν», τονίζει χαρακτηριστικά. Προαναγγέλλει την αναβάθμιση του συστήματος έκδοσης εισιτηρίου με τη μέθοδο tap and pay στην οποία προχωρά το υπουργείο Μεταφορών σε συνεργασία με τραπεζικά ιδρύματα.
Σχολιάζοντας τις διαμαρτυρίες κατοίκων στην κατασκευή σταθμού στα Εξάρχεια κάνει λόγο για «θορυβώδη μειοψηφία πέριξ των Εξαρχείων...νομίζουν πως μπορούν ισοβίως να μετατρέπουν μια ολόκληρη ιστορική γειτονιά της πόλης, σε ιδιότυπο τσιφλίκι τους». Για το Μετρό Θεσσαλονίκης και την πορεία των έργων, τονίζει ότι «από «σύντομο ανέκδοτο» είναι πλέον ένα έργο που έχει μπει στην τελική ευθεία». «Στις εκλογές το δίλημμα θα είναι ξεκάθαρο: ΝΔ και Μητσοτάκης ή το άχαστο δίδυμο Τσίπρα-Βαρουφάκη, με πιθανό guest τον Ανδρουλάκη...» τονίζει ο Κώστας Καραμανλής εκτιμώντας πως η αυτοδυναμία είναι ένας απολύτως ρεαλιστικός στόχος για τη Νέα Δημοκρατία.
Αναφερόμενος στο ευρύτερο πολιτικό κλίμα και στην πορεία προς τις εκλογές δηλώνει πως παρά τις αλλεπάλληλες διεθνείς κρίσεις «η κυβέρνηση λειτουργεί ως παράγοντας σταθερότητας και κρατά την εμπιστοσύνη της κοινής γνώμης...». Σε ό,τι αφορά την τουρκική προκλητικότητα τονίζει πως η εξωτερική πολιτική του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει φέρει τον Ερντογάν σε πολύ δύσκολη θέση και προσθέτει πως ο διάλογος με την Τουρκία με τίποτα δεν σημαίνει εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας. «Το συμφέρον του τουρκικού λαού είναι η ειρήνη και όχι οι επιπόλαιοι, επικίνδυνοι αναθεωρητισμοί της τουρκικής ηγεσίας», αναφέρει χαρακτηριστικά.