ΓΔ: 1450.15 -0.38% Τζίρος: 40.62 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:16:33 DATA
Haris Doukas PASOK-KINAL-Dimos Athinaion
Φωτο: Dimitris Kapantais / SOOC

Ανοιχτή επιστολή Χάρη Δούκα στο υπουργείο Μεταφορών για το μετρό

Ο δήμαρχος Αθηναίων επιδιώκει την παρέμβασή του, ώστε η «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.» να τηρήσει τις δικαστικές αποφάσεις για ασφαλείς διαδρόμους πρόσβασης οχημάτων έκτακτης ανάγκης στη Θεμιστοκλέους.

Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, έστειλε ο Χάρης Δούκας. Ο δήμαρχος Αθηναίων ζητά την παρέμβασή του, προκειμένου άμεσα η «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.» να συμμορφωθεί με τις δικαστικές αποφάσεις, για τη δημιουργία ασφαλών διαδρόμων πρόσβασης των οχημάτων έκτακτης ανάγκης, στην περιοχή του εργοταξίου της στη Θεμιστοκλέους.

«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να θέσω υπόψη σας το εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα της αδικαιολόγητης άρνησης της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για τη διασφάλιση πρόσβασης ασθενοφόρων και πυροσβεστικών οχημάτων στον πεζόδρομο της οδού Θεμιστοκλέους», αναφέρει αρχικά στην επιστολή και συνεχίζει:

«Όπως γνωρίζετε, αυτή η υποχρέωση της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. προκύπτει πλέον και ως υποχρέωση συμμόρφωσης προς συγκεκριμένες δικαστικές αποφάσεις του Πρωτοδικείου Αθηνών, οι οποίες υπό διαφορετική δικαστική σύνθεση και δικονομική διαδικασία έκριναν επανειλημμένα ότι πρέπει στον πεζόδρομο της οδού Θεμιστοκλέους να δημιουργηθεί ασφαλής διάδρομος πρόσβασης των οχημάτων έκτακτης ανάγκης.

Επισημαίνω ότι η ασφάλεια των παρόδιων προς τα εργοτάξια ιδιοκτησιών και των κατοίκων τους, ιδίως όσον αφορά σε θέματα προσβασιμότητας και ασφάλειας, αποτελεί θέμα προτεραιότητας για τον Δήμο Αθηναίων.

Όπως προκύπτει και από τη σχετική αλληλογραφία, ο Δήμος Αθηναίων έχει επανειλημμένα επισημάνει προς την ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., αλλά και προς το Υπουργείο σας, τους πιθανούς σοβαρούς κινδύνους, αλλά και τις υποχρεώσεις της εταιρείας, χωρίς δυστυχώς να τυγχάνει ανταπόκρισης σε ένα ζήτημα που πρωτίστως άπτεται της ασφάλειας των συμπολιτών μας, αλλά επίσης αφορά και στο πολύ σημαντικό θεσμικό ζήτημα της απόλυτης υποχρέωσης σεβασμού και συμμόρφωσης προς τις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων. Η υλοποίηση βασικών υποδομών, όπως είναι η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό, λόγω και του μακρού χρονοδιαγράμματος των έργων, σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποβαίνει σε βάρος της ασφάλειας του κοινωνικού περίγυρου της περιοχής εκτέλεσης των έργων».

Και ο κ. Δούκας καταλήγει: «Για τους λόγους αυτούς, κύριε Υπουργέ, παρακαλώ να παρέμβετε άμεσα, προκειμένου οι εμπλεκόμενες στην κατασκευή του σταθμού της Πλατείας Εξαρχείων εταιρείες να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη συμμόρφωσή τους προς όσα ρητά επιτάσσουν οι σχετικές αποφάσεις του Πρωτοδικείου Αθηνών.

Με εκτίμηση Χάρης Δούκας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Karagiannis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γ. Καραγιάννης: Τα Εξάρχεια θα αποκτήσουν περισσότερο πράσινο με το Μετρό

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέλυσε τα πλεονεκτήματα της Γραμμής 4 του Μετρό, και τόνισε πως στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου και της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα φυτευτούν 2.000 δέντρα.
Karamanlis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραμανλής: Oλοκληρωμένο σχέδιο για την Αττική κατά του κυκλοφοριακού κορεσμού

Σχολιάζοντας τις διαμαρτυρίες κατοίκων στην κατασκευή σταθμού στα Εξάρχεια κάνει λόγο για «θορυβώδη μειοψηφία πέριξ των Εξαρχείων...νομίζουν πως μπορούν ισοβίως να μετατρέπουν μια ολόκληρη ιστορική γειτονιά της πόλης, σε ιδιότυπο τσιφλίκι τους».
Karamanlis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραμανλής: Ενώνουμε το μεγαλύτερο λιμάνι με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας

Αύριο ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, θα εγκαινιάσει τους τρεις νέους σταθμούς και αμέσως θα δοθούν στο επιβατικό κοινό», σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. 
Karamanlis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραμανλής: Ξεκινάει και πάλι ο μετροπόντικας στη νέα Γραμμή 4 του Μετρό

Σε δηλώσεις του ο υπουργός τόνισε ότι πρόκειται για μία εξαιρετικά σημαντική μέρα, καθώς πολλά χρόνια μετά την κατασκευή των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό, πλέον τα εργοτάξια για την κατασκευή της Γραμμής 4 έχουν πάρει μπρος.