ΓΔ: 2056.38 1.09% Τζίρος: 221.65 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04

Choose: Στήριξη στο 1555 με υπηρεσία στη νοηματική

Η Choose στηρίζει την εξέλιξη του 1555, προσφέροντας πλέον εξυπηρέτηση σε πολίτες με προβλήματα ακοής μέσω βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα.

Η Choose, σε συνεργασία με COSMOTE e-Value και Mediatel, συμβάλλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας.

 Από σήμερα, πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης στην ελληνική νοηματική γλώσσα, διευρύνοντας την προσβασιμότητα και ενισχύοντας την ισότητα στην εξυπηρέτηση.

Η ανακοίνωση της Choose 

Με την τεχνογνωσία και την πολυετή εμπειρία της σε έργα ψηφιακής επικοινωνίας και δημόσιας εξυπηρέτησης, η Choose έχει καθοριστική συμβολή, σε συνεργασία με την εταιρεία COSMOTE e-Value και την Mediatel, στη νέα εποχή της εξυπηρέτησης του πολίτη από το κράτος. 

Η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται και πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν πλέον την δυνατότητα να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης. 

Η επέκταση του 1555 είναι μέρος της εξέλιξης ενός μεγάλου, τεχνικά πολύπλοκου και διοικητικά απαιτητικού έργου που άλλαξε τον τρόπο που ο πολίτης μπορεί να επικοινωνήσει με το κράτος και η συμμετοχή της Choose στην υλοποίηση αυτού, είναι ηγετική. 

O τετραψήφιος αριθμός του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης ξεκίνησε το 2021 ως ένα μεγάλο και απαιτητικό project, με στόχο να συγκεντρώσει σε μία πύλη την πληροφόρηση και την υποστήριξη για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα.

 Η Choose, ως μέλος της κοινοπραξίας που ανέλαβε την υλοποίηση, όχι μόνο παρέδωσε το έργο εντός χρονοδιαγράμματος, αλλά μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης και της τεχνικής εξέλιξης είναι μέρος της συνεχούς επέκτασης αυτού, 4 χρόνια μετά, το 1555 έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς, μέσω του οποίου ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από 10 φορείς του Δημοσίου.  

Πάνω από 400 άνθρωποι απασχολούνται στο έργο, με περισσότερους από 350 να είναι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης, σε ένα υπερσύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο σχεδιασμένο να εξυπηρετεί δεκάδες χιλιάδες πολίτες την ημέρα, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.  

Ένα πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης στη διάθεση των πολιτών, με γνώμονα το ότι η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων και την τεχνογνωσία της Choose στην υπηρεσία του πολίτη.

Στον αέρα βρίσκεται και η καμπάνια επικοινωνίας για τη νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης του 1555 μέσω βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα για τους πολίτες με προβλήματα ακοής. 

Με κεντρικό μήνυμα «Γιατί η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα και σε αυτήν είμαστε όλοι ίσοι.» και με ειδικά διαμορφωμένο περιεχόμενο ανά μέσο, η καμπάνια τρέχει σε Τηλεόραση, Τύπο, Websites & Social Media και Ραδιόφωνο.

Δείτε περισσότερα για την υπηρεσία 1555 εδώ

https://1555.gov.gr/vinteoklisi-stin-noimatiki/

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεραμέως: Ποτέ δεν λειτούργησα με γνώμονα το πολιτικό κόστος

Η υπουργός Εργασίας Νίκη Κεραμέως υπερασπίστηκε το νέο νομοσχέδιο, διαψεύδοντας τους ισχυρισμούς για «13ωρη εργασία» και τονίζοντας ότι απαιτείται συναίνεση του εργαζόμενου. Παράλληλα, μίλησε για την τετραήμερη εργασία και το πρόγραμμα επαναπατρισμού «Rebrain Greece».
Choose
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η Choose επενδύει 5 εκατ. για καινοτομία και τεχνολογικές υπηρεσίες

Με επένδυση 5 εκατ. ευρώ, η Choose ενισχύει τον ψηφιακό μετασχηματισμό δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, αναπτύσσοντας λύσεις Data & AI, omnichannel και ESG που βελτιώνουν την πρόσβαση των πολιτών σε υπηρεσίες.
Νίκη Κεραμέως ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεραμέως: Ενισχυμένη η θέση των εργαζομένων στη σημερινή αγορά εργασίας

Η Νίκη Κεραμέως παρουσίασε το νέο εργασιακό πλαίσιο, τονίζοντας την ενίσχυση των εργαζομένων, τη μείωση της ανεργίας, τα προγράμματα στήριξης και τη σημασία της νόμιμης μετανάστευσης.