ΓΔ: 1407.03 -0.97% Τζίρος: 71.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Θεσσαλονίκη: Άνοιξαν οι δρόμοι στη συμβολή των οδών Εγνατίας και Βενιζέλου

«Με ρεαλιστική αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση μπορούμε να πούμε ότι ολοκληρώνεται αυτή η πολύχρονη ταλαιπωρία των πολιτών και υλοποιείται και παραδίδεται στους πολίτες ένα έργο» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.

Στη μορφή που είχαν πριν από δεκαεπτά χρόνια, με τρεις και τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα, επέστρεψαν το μεσημέρι η Εγνατία και η οδός Βενιζέλου, στη συμβολή τους, καθώς απομακρύνθηκαν οι προστατευτικές λαμαρίνες του εργοταξίου του Μετρό στο σταθμό Βενιζέλου.

Στην αριστερή πλευρά της ανόδου της Βενιζέλου θα παραμείνουν μέχρι τον Ιούνιο τα δύο εργοτάξια του σταθμού του Μετρό και οι δύο γερανοί για την επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων, χωρίς όμως να εμποδίζουν την κυκλοφορία.

Τα έργα επέβλεψε το μεσημέρι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας και ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών αρμόδιος για τις υποδομές Νίκος Ταχιάος, οι οποίοι διαβεβαίωσαν ότι το Μετρό θα λειτουργήσει και κανονικά το 2024 ενώ υπογράμμισαν ότι μια πολύχρονη ταλαιπωρία και μια δοκιμασία για τους πολίτες στο συγκεκριμένο σημείο, με την απελευθέρωση των λωρίδων κυκλοφορίας, έφτασε στο τέλος της.

«Είναι γεγονός ότι η υλοποίηση ενός εμβληματικού έργου για την πόλη της Θεσσαλονίκης, αυτού του μετρό, επέφερε επί μακρόν και ταλαιπωρία και καχυποψία. Καχυποψία στην κοινωνία και ταλαιπωρία στους πολίτες γιατί πολλές φορές τα έργα συνοδεύονται από αποκλεισμούς δρόμων οι οποίοι πρέπει να γίνουν για να υλοποιηθούν. Νομίζω ότι σήμερα με ρεαλιστική αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση μπορούμε να πούμε ότι ολοκληρώνεται αυτή η πολύχρονη ταλαιπωρία των πολιτών και υλοποιείται και παραδίδεται στους πολίτες ένα έργο» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας και συνέχισε :

«Απελευθερώνονται δρόμοι και επιστρέφουν στους πολίτες και μάλιστα όπως πληροφορήθηκα ο συγκεκριμένος δρόμος μετά από δεκαεπτά έτη. Δεκαεπτά έτη ταλαιπωρίας και αναμονής. Συνεπώς μαζί με τον ιδιωτικό τομέα ο οποίος έχει ανεβάσει σημαντικά ταχύτητες δεσμευόμαστε - όπως το έχει πει και εργάζεται αόκνως ο κύριος υφυπουργός - ότι τον Νοέμβριο του 2024 θα λειτουργήσει το Μετρό στη Θεσσαλονίκη.

Και παράλληλα εργαζόμαστε για την επέκτασή του προς την Καλαμαριά, τους αμέσως επόμενους μήνες, αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη επέκτασή του, μέσα από έναν σχεδιασμό και μελέτες προς τη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη. Νομίζω ότι με σκληρή δουλειά, με σχέδιο και μεθοδικότητα καλύπτουμε κενά προς τους δημότες και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης που είχαμε επί χρόνια και το Μετρό θα λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2024».

«Ανοίγουμε δύο δρόμους, οι οποίοι για δεκαεπτά χρόνια ήταν κλειστοί. Νομίζω, αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί σηματοδοτεί την αρχή του τέλους του έργου» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος και πρόσθεσε:

«Το έργο έχει φτάσει στην τελική του φάση, θα δείτε όλοι ότι το Μετρό το Νοέμβριο θα είναι σε λειτουργία. Από εκεί και πέρα πρέπει να καταλάβουμε όλοι στη Θεσσαλονίκη ότι με αυτή τη διάνοιξη τους προσεχείς μήνες πρόκειται να ζήσουμε μια πολύ μεγάλη αλλαγή στην Εγνατία και στην περιοχή Βενιζέλου. Θα δείτε ότι μια περιοχή που δοκιμάστηκε πολύ, θα πάρει τα πάνω της. Ουσιαστικά θα αναπλαστεί από τον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος αντιλαμβάνεται τη δυναμική που δημιουργείται με την έλευση του Μετρό στην περιοχή.

Κι επίσης στην πορεία, μόλις λειτουργήσει το Μετρό θα φανεί ότι αυτή, η ίδια η λειτουργία του, αποτελεί μια τρομερή , μια πολύ σημαντική πολεοδομική παρέμβαση στην πόλη. Θα δούμε περιοχές οι οποίες στο παρελθόν είχαν πέσει εμπορικά, η δοκιμάστηκαν, να αναζωογονούνται και θα δουνε την κινητικότητα μέσα στην πόλη να ανεβαίνει. Πραγματικά, νομίζω ότι η Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται για την επόμενη μέρα, και η επόμενη μέρα δεν είναι μόνο με τις επεκτάσεις του μετρό, όχι μόνο η επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά στην οποία αναφέρθηκε ο κ. Σταϊκούρας, ούτε οι άλλες που θα γίνουν πολυ σύντομα προς τη Σταυρούπολη και προς τον Εύοσμο , αλλα θα δούμε ότι το μετρό αποτελεί ένα έργο, του οποίου η πνοή θα αλλάξει πραγματικά την πόλη».

«Το Μετρό θα τελειώσει το Νοέμβριο του 2024» δήλωσε ο εκπρόσωπος της κατασκευάστριας εταιρίας Αλέξανδρος Εξάρχου και πρόσθεσε: «Παρά τις διαφορές φωνές καλοθελητών, που θα ήθελαν να μας βλέπουν να αποτυγχάνουμε, κάθε μέρα αποδεικνύουμε ότι το μετρό θα τελειώσει , μπορέσαμε να το τελειώσουμε και το Μετρό θα τελειώσει το Νοέμβριο του 2024. Επιτέλους για τη Θεσσαλονίκη και επιτέλους πια, οι καλοθελητές εξ Αθηνών οι οποίοι επιθυμούν να μην τελειώσει το μετρό, θα το τελειώσουμε».

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Karagiannis, Ypourgeio Ypodomon kai Metaforon
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γ. Καραγιάννης: Καθ' οδόν οι νέες επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης

Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ήδη ετοιμάζονται οι επόμενες προεκτάσεις προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, ενώ εντός του 2023 θα υπάρξει και η υπογραφή της σύμβασης για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο.
nea aristera
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα Αριστερά: Το έγκλημα των Τεμπών ακολουθείται από τη συγκάλυψη

Επισημαίνεται ειδικότερα ότι «σε οικόπεδο ιδιώτη στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε το κοντέινερ του εμπορικού τρένου ενάμιση χρόνο μετά, χωρίς να γνωρίζουμε το ποιος έδωσε την εντολή της μεταφοράς του».
Chistos Staikouras
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρ. Σταϊκούρας: Τον Νοέμβριο θα παραδοθεί το Μετρο Θεσσαλονίκης

Όπως σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, στο δεύτερο τρίμηνο του 2025 θα παραδοθεί και η επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαρία ενώ παρουσίασε τα 5 έργα αξίας 650 εκατ. ευρώ που τρέχουν τώρα.
Chistos Staikouras
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σταϊκούρας: Νέες υποδομές θα αναβαθμίσουν τη λειτουργία της Δικαιοσύνης

Ο κ. Σταϊκούρας παρουσίασε ενδεικτικά μια σειρά από έργα σε δικαστικά μέγαρα ανά την επικράτεια, συνολικού προϋπολογισμού 298 εκατ. ευρώ, τα οποία βρίσκονται σε διαδικασίες ωρίμανσης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δύο νομοσχέδια του ΥΠΟΙΚ στην αυριανή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου

Ο Κ. Χατζηδάκης θα παρουσιάσει το νομοσχέδιο για το ψηφιακό τέλος συναλλαγών και το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση του Υπερταμείου, τον εκσυγχρονισμό των θυγατρικών του και τη σύσταση Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου.