ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Rebranding στον τουρισμό του νομού Αττικής σχεδιάζει ο Νίκος Χαρδαλιάς

Ο περιφερειάρχης, έχει εκπονήσει έναν ολιστικό στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάδειξή της σε κορυφαίο προορισμό παγκοσμίως. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, δύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία.

Σαρωτικές είναι οι αλλαγές στον τομέα της τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας Αττικής από τη νέα διοίκηση, καθώς ο Νίκος Χαρδαλιάς έχει εκπονήσει έναν ολιστικό στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάδειξή της σε κορυφαίο προορισμό παγκοσμίως. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, δύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία.

Ο πρώτος έχει να κάνει με την ανάδειξη του brand name της Αθήνας ως μείζονος πλεονεκτήματος της Αττικής, καθώς έχει καθιερωθεί ως το πιο αναγνωρίσιμο τοπόσημο στη συνείδηση του παγκόσμιου ταξιδιώτη. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Νίκος Χαρδαλιάς εντάσσει στην τουριστική πολιτική τη στοχευμένη αξιοποίηση του μοναδικού πολιτιστικού αποτυπώματος της Αττικής, αλλά και των αγροδιατροφικών προϊόντων της -δύο τομείς που μέχρι σήμερα προωθούνταν αποσπασματικά και μεμονωμένα- κάτι που συνεπάγεται και την άμεση συνεργασία όλων των αρμόδιων υπηρεσιών της Περιφέρειας πάνω στον κοινό στόχο.

Ο δεύτερος άξονας έχει να κάνει με τη βελτίωση της καθημερινότητας μέσα από έργα υποδομής, λειτουργικότητας του οδικού δικτύου, ενίσχυσης της ασφάλειας και προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, ώστε ο τουρίστας να επισκέπτεται μια Αττική αντάξια της εικόνας που έχει σχηματίσει στο μυαλό του. Όπως επισημαίνει ο περιφερειάρχης Αττικής σε συνομιλητές του, «καμία τουριστική πολιτική δεν μπορεί να ευοδωθεί, εάν ο επισκέπτης δεν έχει άνετη προσβασιμότητα στα κύρια σημεία ενδιαφέροντος ή αντιμετωπίζει μια μίζερη καθημερινότητα».

Υπό αυτό το πρίσμα, ο Νίκος Χαρδαλιάς εστιάζει στην εξωστρέφεια, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους στην προώθηση της μεγαλύτερης Περιφέρειας της χώρας στις διεθνείς τουριστικές αγορές. Στο μικροσκόπιο αναμένεται να βρεθούν αγορές, στις οποίες η κυβέρνηση εστιάζει για την ενίσχυση των τουριστικών ροών με απευθείας πτήσεις και άλλες διευκολύνσεις, όπως για παράδειγμα η Σαγκάη και το Νέο Δελχί. Και στα υπό εξέταση projects είναι η Περιφέρεια Αττικής να δίνει το «παρών» τόσο μέσα από «αδελφοποιήσεις» (μέσω μνημονίων συνεργασίας), όσο και με στοχευμένες επικοινωνιακές καμπάνιες στις τοπικές αγορές. «Δεν θα είμαστε ουραγοί των εξελίξεων, ανοίγουμε νέους δρόμους. Θα είμαστε η προμετωπίδα της εθνικής πολιτικής για τον τουρισμό», είναι το μήνυμα του περιφερειάρχη Αττικής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τηλεδιάσκεψη του υπουργείου Τουρισμού με τους Περιφερειάρχες για το Ταμείο Ανάκαμψης

Συζητήθηκαν προτάσεις για την τουριστική ανάπτυξη στις περιφέρειες στα πλαίσια των κατευθύνσεων της επιτροπής Πισσαρίδη, με την παρουσία μελών της ομάδας εργασίας για την αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης.
tourism.mykonos
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παραιτήθηκε από τον ΕΟΤ ο ΓΓ του Οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης

«Παρέλαβα τον ΕΟΤ το 2019 όταν ο τουρισμός πετύχαινε εξαιρετικές επιδόσεις και τον παραδίδω με τον τουριστικό κλάδο να σημειώνει φέτος το μεγαλύτερο ρεκόρ αφίξεων και εσόδων όλων των εποχών» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Η κυβέρνηση να τοποθετηθεί επίσημα για το κύκλωμα των εκβιαστών

«Ο θεσμός της αυτοδιοίκησης αξίζει μια υπεύθυνη αντιμετώπιση των προβλημάτων του και όχι την πελατειακή αντίληψη της ΝΔ που γεννά και διαιωνίζει φαινόμενα αποσύνθεσης όπως αυτό του κυκλώματος των εκβιαστών» τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στη Βουλή ν/σ του υπουργείου Τουρισμού που φιλοδοξεί να λύσει χρόνια θέματα

Με το νομοσχέδιο βελτιώνεται το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις πολυτελείς κατασκηνώσεις και τη μακροχρόνια εκμίσθωση τουριστικών επιπλωμένων κατοικιών και τα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρ. Μητσοτάκης στον ΣΕΤΕ: Επένδυση στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα

Ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι προμετωπίδα της κυβερνητικής πολιτικής για την δεύτερη 4ετία είναι η αύξηση των μισθών, «κάτι, που ήδη συμβαίνει στον χώρο του τουρισμού», όπως είπε χαρακτηριστικά.