«Όταν όλοι έχουν Black Friday, τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης έχουν όχι ένα, αλλά δύο Black Weekends», αναφέρει η ανακοίνωση για την νέα καμπάνια της ΄Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Όπως ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΕΞΘ Ανδρέας Μανδρίνος, «οι ξενοδόχοι κάνουν την αρχή για να τονώσουν τον χαμηλότερο σε πληρότητα για τα ξενοδοχεία της πόλης μήνα».
«Ειδικά τα Σαββατοκύριακα του Ιανουαρίου είναι από τα χειρότερα του χρόνου σε ό,τι αφορά τις διανυκτερεύσεις» είπε και τόνισε ότι αφορά μια δράση η οποία έχει σκοπό να λειτουργήσει συνδυαστικά και με την αγορά, καθώς διανύουμε περίοδο εκπτώσεων. «Σκοπός των συγκεκριμένων δράσεων είναι να συνδράμουμε στην αύξηση τουριστών και επισκεπτών και να έχουμε τουρισμό όλο το χρόνο», πρόσθεσε.
Η νέα δράση Black Weekends της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ξεκινάει την παρουσία της με δύο Σαββατοκύριακα τον Ιανουάριο, τόσο για τους επισκέπτες της περιοχής, όσο και για τους κατοίκους της.
«Το κάθε ξενοδοχείο έχει δημιουργήσει ξεχωριστά πακέτα προσφορών σε πραγματικά προνομιακές τιμές, για να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς πελάτες. Σκοπός των ξενοδοχείων δεν είναι μόνο να παρέχουν μια άνετη και ευχάριστη διαμονή, αλλά και να ψυχαγωγήσουν τον κόσμο με μοναδικές εμπειρίες, όπως spa treatments, γαστρονομικά events και μονοήμερες αποδράσεις σε συνεργασία με την εταιρία Ammon Express», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.