ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Georgiadis-Adonis
Φωτο: Υπουργείο Ανάπτυξης

Α. Γεωργιάδης: Έρχεται ένα εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού»

Όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης θα δημιουργηθεί ένα καλάθι για τις ειδικές κατηγορίες ενώ συζητάμε πώς θα δημιουργηθεί το «εορταστικό καλάθι», όμως οι 51 κατηγορίες δεν θα αλλάξουν.

Σε ακόμα ένα σούπερ μάρκετ βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, προκειμένου, όπως είπε, να το επιβραβεύσει για το γεγονός ότι έχει το χαμηλότερο σε αξία, στο σύνολο, «καλάθι του νοικοκυριού» αυτή την εβδομάδα από όλες τις άλλες αλυσίδες.

«Να συγχαρώ κάθε μεγάλη προσπάθεια. Ο στόχος μας είναι να μπορεί ο κόσμος να βρίσκει κάθε εβδομάδα καλύτερες τιμές. Όσο εμείς οι καταναλωτές επιλέγουμε προϊόντα από το “καλάθι”, τόσο οι αλυσίδες θα έχουν συμφέρον κάθε εβδομάδα και οι προμηθευτές τους να μειώνουν τις τιμές και έτσι θα κερδίσουμε όλοι χρήματα» τόνισε ο υπουργός.

«Οι ευάλωτοι συμπολίτες μας θα μπορούν να βρίσκουν τα βασικά προϊόντα σε τιμές πολύ καλύτερες από πριν, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι θα πιέζουμε να πηγαίνουν οι τιμές προς τα κάτω. Γι' αυτό έχουμε φτιάξει το “καλάθι”» πρόσθεσε ο υπουργός και συμπλήρωσε ότι μπορεί το «καλάθι του νοικοκυριού» να χλευάστηκε στην αρχή, αλλά για τρίτη συνεχόμενη βδομάδα λειτουργεί.

Ο υπουργός επανέλαβε ότι «θα δημιουργηθεί ένα καλάθι για τις ειδικές κατηγορίες, ενώ συζητάμε πώς θα δημιουργηθεί το εορταστικό καλάθι, όμως οι 51 κατηγορίες δεν θα αλλάξουν. Και θέλω να εξηγήσω και το γιατί: Άμα ξεχειλίσουν οι κατηγορίες, τότε η δυνατότητα των αλυσίδων να πιέζουν τις τιμές προς τα κάτω θα μειωθεί. Εμείς θέλουμε να φτιάξουμε έναν χώρο όπου θα συγκρίνονται οι αλυσίδες μεταξύ τους και θα βάζουν τα δυνατά τους για να ρίχνουν τις τιμές κάθε εβδομάδα».

Ο κ. Γεωργιάδης προειδοποίησε μάλιστα τις αλυσίδες που θελήσουν να αυξήσουν τις τιμές, ότι θα φροντίσει να κάνει την ανάποδη διαφήμιση. «Αυτή την εβδομάδα όλες οι αλυσίδες μείωσαν τις τιμές. Όλες οι αλυσίδες βάλανε πλάτη. Οι τιμές που είδαμε αυτή την εβδομάδα μας δίνουν μεγάλη χαρά» κατέληξε ο υπουργός.

Όσον αφορά τις διαφορές που υπάρχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» αυτή την εβδομάδα, ο Άδ. Γεωργιάδης σημείωσε: «Έχουμε σε 186 προϊόντα, ποσοστό 22%, έχουμε σε 75 προϊόντα, ποσοστό 9%,  αυξήσεις τιμών και έχουμε 555 περίπου προϊόντα, ποσοστό 69%, στα οποία είναι σταθερές οι τιμές τους. Αν αθροίσετε όμως την αξία του κάθε καλαθιού, θα δείτε ότι κάθε καλάθι από την κάθε αλυσίδα από εβδομάδα σε εβδομάδα στο σύνολο της αξίας έχει χαμηλότερη τιμή, άρα οι τιμές σε γενικές γραμμές πέφτουν. 

Το λέω διότι και η πρωτοβουλία μας αυτή στο Υπουργείο Ανάπτυξης,  δική μου και του κυρίου Παπαθανάση, για να φτιάξουμε το καλάθι του νοικοκυριού ως συνήθως συμβαίνει στην αρχή λοιδορήθηκε. Τι έλεγε η αντιπολίτευση; «Δε θα πιάσει, δεν κάνει δουλειά, είναι μόνο για σόου, ο Γεωργιάδης θα ψάχνει να βρει τα κανάλια"» και ούτω καθεξής. 
Τι γίνεται στην πράξη; Στην πράξη βρίσκεις γάλα με 1,09 σε κάποια αλυσίδα, από εκεί που είχε φτάσει 1,70, στην πράξη βρίσκεις μακαρόνια με 0,60 από εκεί που είχε φτάσει το μακαρόνι τα 500 γραμμάρια 1 ευρώ, στην πράξη βρίσκεις κοτόπουλο με 2,90 από εκεί που το κοτόπουλο είχε πάει 4 ευρώ και ούτω καθεξής. Άρα, όσο η αντιπολίτευση χλευάζει και απαξιώνει τόσο εμείς με τη δουλειά μας θα κερδίζουμε χρήματα για τους καταναλωτές».

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος 9,8% στον τζίρο των σούπερ μάρκετ το οκτάμηνο, αύξηση των PL

Συγκεκριμένα το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL) σε αξία το οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου, διαμορφώθηκε στο 26,2% από 25,5% το αντίστοιχο διάστημα του 2022 με τον ρυθμό ανάπτυξης να είναι 12,9%.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξάνεται 9,1% ο τζίρος των σούπερ μάρκετ, μειώνονται οι περιττές δαπάνες

Oι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται, στη συντριπτική τους πλειοψηφία (97% των ερωτηθέντων), να έχουν ξεκάθαρα αντιληφθεί την αύξηση στις τιμές των προϊόντων, που πωλούνται μέσα από τα super markets.