ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Georgiadis-Papathanasis-Kalathi
Φωτο: Υπουργείο Ανάπτυξης

Γεωργιάδης: Σβήσαμε τον πληθωρισμό δύο μηνών με το καλάθι του νοικοκυριού

Ο υπουργός Ανάπτυξης ανέφερε ότι θα εκδοθεί εγκύκλιος που θα προσδιορίζει το μέγεθος της ταμπέλας που τοποθετείται στα ράφια με τα προϊόντα που εντάσσονται στο καλάθι του νοικοκυριού προκειμένου να εντοπίζονται πιο εύκολα από τους καταναλωτές.

Τα προϊόντα στο καλάθι του νοικοκυριού έχουν επιστρέψει στις τιμές Αυγούστου, ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων 'Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στο MEGA. 'Αρα, πρόσθεσε, με το καλάθι σβήσαμε τον πληθωρισμό δύο μηνών για τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτό.

Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ακόμη ότι θα εκδοθεί εγκύκλιος που θα προσδιορίζει το μέγεθος της ταμπέλας που τοποθετείται στα ράφια με τα προϊόντα που εντάσσονται στο καλάθι του νοικοκυριού προκειμένου να εντοπίζονται πιο εύκολα από τους καταναλωτές.

Ο υπουργός ανάπτυξης αναφέρθηκε στην βιομηχανία λέγοντας ότι πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν επισημάνει στο υπουργείο ότι η βιομηχανία δεν συμμετείχε στην προσπάθεια. «Έχω ζητήσει να δω τα τιμολόγια πωλήσης της βιομηχανίας προς τις αλυσίδες για τα προϊόντα του καλαθιού. Θέλω να διαπιστώσω αν η βιομηχανία έχει κάνει το δικό της μερίδιο κοινωνικής προσφοράς. Είπαμε όλοι να βάλουμε πλάτη, δεν θα ήθελα να δω ότι η βιομηχανία δεν έβαλε πλάτη», ανέφερε ο υπουργός. Σημείωσε τέλος ότι το καλάθι αποτελείται κατά 60% από επώνυμα προϊόντα και 40% ιδιωτικής ετικέτας.

«Η πρώτη αποτύπωση είναι θετική. Τα προϊόντα είναι σε χαμηλότερη τιμή», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, μιλώντας στην ΕΡΤ. Τόνισε επίσης ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται για τα συγκεκριμένα προϊόντα από τους ιστότοπους των σούπερ μάρκετ, στην είσοδο των σούπερ μάρκετ και στην εφαρμογή e- katanalotis. Στόχος είναι οι τιμές είτε να είναι σταθερές, είτε να έχουν μια μικρότερη αύξηση από αυτή που θα αναμέναμε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος 9,8% στον τζίρο των σούπερ μάρκετ το οκτάμηνο, αύξηση των PL

Συγκεκριμένα το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL) σε αξία το οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου, διαμορφώθηκε στο 26,2% από 25,5% το αντίστοιχο διάστημα του 2022 με τον ρυθμό ανάπτυξης να είναι 12,9%.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξάνεται 9,1% ο τζίρος των σούπερ μάρκετ, μειώνονται οι περιττές δαπάνες

Oι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται, στη συντριπτική τους πλειοψηφία (97% των ερωτηθέντων), να έχουν ξεκάθαρα αντιληφθεί την αύξηση στις τιμές των προϊόντων, που πωλούνται μέσα από τα super markets.