Σπουδαίες κινηματογραφικές παραγωγές συγκεντρώνει η Αθήνα που καθιερώνεται ώς κινηματογραφικός προορισμός προβάλλοντας την ελληνική πρωτεύουσα αλλά και ενισχύοντας την τοπική οικονομία. Tην ιδιαίτερη επιτυχία που έχει πετύχει το Athens Film Office επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων Βαγγέλης Βλάχος.
Ειδική μνεία, θα πρέπει να γίνει για το Athens Film Office (AFO), καθώς από τον Μάρτιο του 2020 έχει συμβάλει ώστε μέχρι σήμερα, 70 διεθνείς και εγχώριες παραγωγές να έχουν επιλέξει την Αθήνα για τα γυρίσματά τους, μετατρέποντας σταδιακά την πρωτεύουσα σε «Film Friendly City». Ο κ. Βλάχος υπενθυμίζει ότι δύο σημαντικές παραγωγές που βγαίνουν σύντομα στις κινηματογραφικές αίθουσες: Το Χολιγουντιανό Rise της Disney για τη ζωή του Γιάννη Αντετοκούμπο και το πιο σινεφίλ Crimes of the Future του David Cronenberg.
«Η Αθήνα έχει καθιερωθεί πλέον ως κινηματογραφικός προορισμός με μεγάλα οφέλη για την προβολή της πόλης αλλά και την τοπική οικονομία. Και αυτό το καλοκαίρι η πόλη μας φιλοξενεί σημαντικές διεθνείς παραγωγές», υπογραμμίζει ο κ. Βλάχος. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις 10 Ιουνίου θα τελειώσουν τα γυρίσματα του Greek Salad, της μεγάλης γαλλικής παραγωγής του Amazon Prime που γυρίστηκε εξ' ολοκλήρου στην Αθήνα, ενώ μόλις τελείωσαν και τα γυρίσματα του αγγλικού μιούζικαλ Greatest Days. Παράλληλα, τον Ιούνιο ξεκινάει και η μεγάλη παραγωγή της Νία Βαρντάλος, η τρίτη κατά σειρά στο franchise του My big fat Greek Wedding με παραγωγούς τον Τομ Χανκς και τη Ρίτα Γουίλσον, ενημερώνει ο κ. Βλάχος.
Όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Βλάχος «η διάθεση τόσο των επισκεπτών, όσο και των Αθηναίων είναι να συναντηθούμε ξανά και να ζήσουμε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η πόλη». Το διάστημα που η πόλη δεν υποδέχονταν σημαντικές τουριστικές ροές λόγω της πανδημίας, η ΕΑΤΑ δρομολογούσε δράσεις που θα λειτουργούσαν τόσο προς όφελος της επισκεψιμότητας. Στο σημείο αυτό ο κ. Βλάχος σημειώνει ότι πλέον οι πόλεις έχουν γίνει κοινός τόπος κατοίκων, εργαζομένων, ψηφιακών νομάδων και επισκεπτών. «Δεν ακολουθούμε πια τον παραδοσιακό διαχωρισμό κατοίκων και επισκεπτών. Πιστεύουμε πως βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων, δημιουργούμε έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό».