ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

«Πράσινο φως» για άνοιγμα των malls και των κέντρων αισθητικής

Σύμφωνα με πληροφορίες, αποφασίστηκε η εφαρμογή της μεθόδου του click in shop στα καταστήματα της Θεσσαλονίκης. Στις 18:00 οι ανακοινώσεις.

Δεκτή έγινε από τους λοιμωξιολόγους η εισήγηση του υπουργείου Ανάπτυξης για άνοιγμα των εμπορικών κέντρων και των κέντρων αισθητικής, σύμφωνα με πληροφορίες. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι σύμμαχος για το άνοιγμα είναι τα self test, τα οποία μπορούν να εξασφαλίσουν τον περιορισμό της διάδοσης της πανδημίας και ως εκ τούτου την περαιτέρω επιβάρυνση του επιδημιολογικού φορτίου.

Τα παραπάνω θα λειτουργήσουν από αύριο Σάββατο, ενώ επιπλέον αποφασίστηκε η εφαρμογή της μεθόδου του click in shop στα καταστήματα της Θεσσαλονίκης. Σημειώνεται ότι εδώ και δύο εβδομάδες, τα μαγαζιά στην πόλη της βορείου Ελλάδος λειτουργούν με τη μέθοδο του click away.

Υπενθυμίζεται ότι οι ειδικοί είχαν απορρίψει την περασμένη εβδομάδα την ίδια εισήγηση από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης.

Οι ανακοινώσεις θα γίνουν κατά την ενημέρωση που θα πραγματοποιηθεί στις 6 το απόγευμα και στην οποία αναμένεται να δώσει το παρών και ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

O υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης, είχε προτείνει το άνοιγμα εμπορικών κέντρων, φροντιστηρίων και κέντρων αισθητικής, αλλά και να επιτραπεί το click inside στη Θεσσαλονίκη, από την προηγούμενη εβδομάδα.

Αναφορικά με τα εμπορικά κέντρα και τα κέντρα αισθητικής, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης είχε δηλώσει χθες: «Η θέση μας ήταν ήδη αποτυπωμένη από τις προηγούμενες δύο εβδομάδες. Έχουμε ήδη αποστείλει στην επιτροπή, ξανά, την εισήγησή μας για την επανεκκίνηση και αυτών των χώρων».

Ερωτηθείς αν υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν την Μεγάλη Εβδομάδα, απάντησε: «Το επιθυμούμε. Επιθυμούμε να ανοίξουν, αφενός για να υπάρχει μια διασπορά του κόσμου και να μην βρεθούμε όλοι μαζί σε κεντρικές οδούς, άρα να υπάρξει μια διασπορά, άρα να μειώσεις τις συνθήκες συγχρωτισμού, και από την άλλη πρέπει να επαναλειτουργήσουν και αυτές οι επιχειρήσεις γιατί έχουν δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους, έχουν επίσης τεράστια πάγια και έξοδα για τη συντήρηση τους και είναι επενδύσεις που έγιναν στη χώρα και οι οποίες πρέπει να βρουν και αυτές τον τρόπο να αποκτήσουν το εισόδημα το οποίο έχουν χάσει».

 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμποριο, Καταστηματα, Μαγαζια
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΕΛΚΑ: Πώς ο εμβολιασμός επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες

Βάσει της έρευνας του ΙΕΛΚΑ, η μεγαλύτερη ανησυχία του εμβολιασμένου κοινού αποτυπώνεται και στο ότι το 47% των εμβολιασμένων προσπαθεί να κάνει γρήγορα τις αγορές του στο σούπερ μάρκετ, έναντι μόλις 19% του μη εμβολιασμένου.
super market-trofima-ielka-prosfores-xristougenna
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΕΛΠΕ: Επιδείνωση του καταναλωτικού κλίματος το τελευταίο εξάμηνο

Σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος το 90% των καταναλωτών θεωρούν ότι η οικονομική κρίση λόγω της πανδημίας θα διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι τα τέλη του 2021.
super market, trofima, emporio, prosfores
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι αλλάζει από τη Δευτέρα στο ωράριο super market και καταστημάτων

Αλλαγές θα υπάρχουν και για τις αποστάσεις που θα πρέπει να τηρούνται εντός των καταστημάτων. Για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που παρέχουν υπηρεσίες εστίασης εξακολουθούν να λειτουργούν αποκλειστικά σε ανοικτό υπαίθριο χώρο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σήμερα οι αποφάσεις για εμπορικά, φροντιστήρια και click inside

Υπενθυμίζεται ότι ο  υπουργός Ανάπτυξης, κ. Γεωργιάδης, είχε προτείνει το άνοιγμα εμπορικών κέντρων, φροντιστηρίων και κέντρων αισθητικής, αλλά και να επιτραπεί το click inside στη Θεσσαλονίκη, από την ερχόμενη εβδομάδα.