ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Θεοχάρης: Δεν θα αυξηθεί η πληρότητα στα πλοία

Αναφορικά με την κρουαζιέρα, ο υπουργός Τουρισμού είπε πως ανοίγει την 1η Αυγούστου, με αυστηρό πρωτόκολλο, όμως ξεκαθάρισε πως «είναι επένδυση για του χρόνου».

Δεν έχει τεθεί στόχος για τον Τουρισμό και ο λόγος είναι ότι υπάρχει μια σειρά από παράγοντες που δεν ελέγχει η Ελλάδα, επεσήμανε ο υπουργός Τουρισμού, ξεκαθαρίζοντας ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε εύκολη χρονιά». 

Στο ζήτημα της πληρότητας των πλοίων, όπου ήδη παρατηρείται έλλειψη των εισιτηρίων, λόγω του ότι ταξιδεύουν με το 65% των επιβατών τους, ο Χάρης Θεοχάρης ανακοίνωσε πως δεν θα υπάρξει αύξηση, αφού η Επιτροπή των λοιμοξιολόγων απέρριψε το ενδεχόμενο. «Έχουν φτάσει στα όριά τους οι ακτοπλοϊκές, όμως η Επιτροπή είναι αυστηρή», σχολίασε, ενώ για την εισαγωγή κρουσμάτων, επανέλαβε ότι «η χώρα είναι απολύτως θωρακισμένη». 

Σχετικά με το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους», είπε πως θα πάρει το μεγαλύτερο ποσοστό όσων έκαναν αίτηση, ενώ ανακοίνωσε ότι σε μία –δύο μέρες θα βγουν οι τελικοί πίνακες. Στο πρόγραμμα έχουν ενταχθεί 2.000 ξενοδοχεία ήδη και όπως είπε ο υπουργός, θα ανοίξει ξανά η πλατφόρμα, για να μπουν κι άλλα.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στο μέτρο στήριξης των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα, αφού ψηφίστηκε χθες το μέτρο της επιχορήγησης επιταγών 300 ευρώ για διακοπές και εξήγησε ότι θα δίνεται όπως τα κουπόνια για βενζίνη και μεταφορικά, με τη μορφή voucher.

Τέλος, αναφορικά με την κρουαζιέρα, είπε πως ανοίγει την 1η Αυγούστου, με αυστηρό πρωτόκολλο, όμως ξεκαθάρισε πως «είναι επένδυση για του χρόνου».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

tourism.mykonos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μνημόνιο Συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού

Στο πλαίσιο της υπογραφής, οι δύο πλευρές συζήτησαν το ενδεχόμενο μελλοντικών συνεργασιών, αναγνωρίζοντας πως η ενίσχυση του οπτικοακουστικού τομέα και η προβολή της χώρας μέσω αυτού αποτελούν εθνικό στόχο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.