ΓΔ: 0.00% Τζίρος: 43.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:20:31 DATA
Φώτο: Shutterstock

Ξεκινάει αύριο το Καλάθι της Σαρακοστής με χαλβά και θαλασσινά

«Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, τα κατεψυγμένα θαλασσινά βρίσκονται περίπου 4% φθηνότερα από ό,τι ήταν την ίδια εποχή» ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος .

«Το Καλάθι της Σαρακοστής ξεκινάει από αύριο και θα ισχύει μέχρι και τις 4 Μαΐου, δηλαδή το Μεγάλο Σάββατο, για όσους επιθυμούν να αγοράσουν αυτά τα προϊόντα. Δηλαδή, πέρα από τα είδη που ήδη περιλαμβάνει το Καλάθι του Νοικοκυριού τα οποία είναι νηστίσιμα, όπως για παράδειγμα όσπρια, ρύζι, ζυμαρικά και κατεψυγμένα λαχανικά, προστίθεται ο χαλβάς, τα κατεψυγμένα θαλασσινά και οι νηστίσιμες σαλάτες».

Αυτό ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος μιλώντας σήμερα στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 ενώ πρόσθεσε: «Για τα κατεψυγμένα θαλασσινά, υπάρχουν δύο ενδιαφέροντα στοιχεία. Θα δίνονται δύο κατηγορίες από κάθε σουπερμάρκετ για τη Σαρακοστή, τουλάχιστον δύο είδη, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, τα κατεψυγμένα θαλασσινά βρίσκονται περίπου 4% φθηνότερα από ό,τι ήταν την ίδια εποχή. Ελπίζουμε ότι με το Καλάθι της Σαρακοστής θα πετύχουμε ακόμα μεγαλύτερη μείωση και αυτό μένει να το δούμε και στα στατιστικά στοιχεία τους επόμενους μήνες».

Γενικά για την εφαρμογή των μέτρων για την πάταξη της ακρίβειας ο γενικός γραμματέας ανέφερε πως «σε ό,τι αφορά στα καθαριστικά προϊόντα και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, καθώς και στις βρεφικές πάνες έχουμε μείωση μεταξύ 15 και 20%. Αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία, και επιβεβαιώνεται και απ' την ηλεκτρονική παρακολούθηση ότι πράγματι τα στοιχεία τα οποία έχουν δηλωθεί είναι ειλικρινή. Έλεγχοι γίνονται διαρκώς, προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι όλοι, χωρίς καμία εξαίρεση, έχουν κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνουν και έχουν συμμορφωθεί με το νόμο».

Ακόμη, πρόσθεσε: «Από τη στιγμή που έχουμε απαγορεύσει τις προωθητικές ενέργειες όταν έχει προηγηθεί αύξηση τιμής, έχει παρατηρηθεί ότι όλες οι επιχειρήσεις οι οποίες χρησιμοποιούσαν τις προωθητικές ενέργειες ως μέσο επικοινωνίας με τον καταναλωτή, έχουν σταματήσει να αυξάνουν τις τιμές τους και μάλιστα ορισμένες, πολλές θα έλεγα, έχουν ανακαλέσει και νέους αυξημένους τιμοκαταλόγους τιμών από την αρχή του χρόνου ή και πριν από αυτή, δηλαδή περίπου τον Δεκέμβρη. 'Αρα αυτές οι τιμές δεν εμφανίστηκαν ποτέ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αποστολή στην Ασία για 12 Έλληνες παραγωγούς τροφίμων και ποτών

Μεγάλες ευκαιρίες για ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις να διεκδικήσουν μερίδια αγοράς σε μια  «πίτα» που σταθερά διευρύνεται. Πάνω από 400 συναντήσεις με τοπικές επιχειρήσεις σε Τόκιο, Σεούλ, Πεκίνο και Χονγκ Κονγκ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο «μικροσκόπιο» της Επ. Ανταγωνισμού γαλακτοκομικά και απορρυπαντικά

Χαρτογράφηση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού σε γάλα φρέσκο πλήρες, βρεφικό γάλα, τυρί, γιαούρτι αγελάδος και απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων, ώστε να εξεταστούν οι συνθήκες ανταγωνισμού που υπάρχουν.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γεωργιάδης: Οι τιμές στο καλάθι θα οδηγήσουν και τα επώνυμα προϊόντα σε μείωση

Σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων επισκέφθηκε δύο καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ Market In και Γαλαξίας καθώς κατέγραψαν τη μεγαλύτερη μείωση στις τιμές των προϊόντων του «Καλαθιού του Νοικοκυριού».