ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ΚΕΠ και με βιντεοκλήση

Θα κερδηθεί χρόνος τον οποίο οι πολίτες διέθεταν για τη φυσική τους παρουσία στα ΚΕΠ, ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργος Γεωργαντάς, παρουσιάζοντας τη σχετική τροπολογία, που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή.

Tη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων από τα ΚΕΠ με βιντεοκλήση, σε ειδική πλατφόρμα, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, δίνει τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή.

Θα κερδηθεί χρόνος τον οποίο οι πολίτες διέθεταν για τη φυσική τους παρουσία στα ΚΕΠ, ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης -αρμόδιος για θέματα απλούστευσης διαδικασιών- Γιώργος Γεωργαντάς, παρουσιάζοντας τη σχετική τροπολογία στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης όπου συζητείται το σχέδιο νόμου για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών έργων και την ενίσχυση ψηφιακής διακυβέρνησης, στο οποίο έχει κατατεθεί η συγκεκριμένη διάταξη.

Όπως εξήγησε ο υφυπουργός, η βιντεοκλήση θα γίνεται κατόπιν ραντεβού, στο οποίο θα επιλέγει ο πολίτης συγκεκριμένη θεματική ενότητα του ενδιαφέροντός του, ώστε να κατευθύνεται το ερώτημα σε εξειδικευμένο υπάλληλο του ΚΕΠ που θα μπορεί να απαντήσει επί της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας, μέσω της βιντεοκλήσης. 

Δεν θα είναι απαραίτητο να υπάρχει συνεχής εικόνα αν ο υπάλληλος δεν το επιθυμεί, αλλά θα υπάρχει συνομιλία χωρίς εικόνα, αφού όμως ο πολίτης προηγουμένως έχει επιδείξει την ταυτότητά του, ανέφερε επίσης. 

Ο υφυπουργός επισήμανε ότι ο υπάλληλος του ΚΕΠ, εφόσον γνωρίζει από πριν το ερώτημα, θα έχει προετοιμαστεί για την απάντηση και θα υπάρχουν έτοιμοι και κόμβοι επικοινωνίας ώστε να αντλείται πληροφορία, ακόμη και τη στιγμή της συνομιλίας. 

Παράλληλα, ο κ. Γεωργαντάς τόνισε ότι ήδη εκπαιδεύεται προσωπικό των ΚΕΠ από τους δήμους. Η πρόσθετη αυτή υπηρεσία θα ξεκινήσει αρχικά σε ορισμένα ΚΕΠ αλλά στη συνέχεια προβλέπεται διεύρυνση των καταστημάτων που θα εξυπηρετούν τον πολίτη, με τον τρόπο αυτό. 

Πάντως, όπως έσπευσε να υπογραμμίσει ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθώς μεγάλο μέρος του πληθυσμού δεν είναι εξοικειωμένο με ψηφιακές δεξιότητες, θα υπάρχουν πάντα τα ΚΕΠ αναβαθμισμένα και στελεχωμένα και τεχνικώς επαρκώς εξοπλισμένα ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες. 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης «τρέχει» ο μετασχηματισμός των ΚΕΠ

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την αναβάθμιση και αντικατάσταση του τεχνολογικού εξοπλισμού των ΚΕΠ με στόχο να παρέχουν περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες προς επιχειρήσεις και πολίτες.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέα υπηρεσία κράτησης αριθμού προτεραιότητας στα ΚΕΠ από το gov.gr

Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτύου των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ.
ypourgeio-ergasias
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ηλεκτρονικά και μέσω των ΚΕΠ οι αιτήσεις για επίδομα μητρότητας

Mέχρι πρότινος η δυνατότητα για ηλεκτρονική υποβολή χορήγησης επιδόματος μητρότητας παρεχόταν μόνο μέσω της αντίστοιχης ηλεκτρονικής υπηρεσίας, που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του e-ΕΦΚΑ.
ΚΕΠ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τα ΚΕΠ βρίσκονται στην εξυπηρέτηση του πολίτη για υπηρεσίες του ΕΦΚΑ

Τους τελευταίους δύο μήνες έχουν γίνει περισσότερες από 44.000 συναλλαγές μέσω των ΚΕΠ για 13 ηλεκτρονικές υπηρεσίες όπως η έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας, η έκδοση ασφαλιστικής ικανότητας και άλλες.
Keraia-leykes-perioxes
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πώς θα αποκτήσουν σήμα όσοι βρίσκονται σε «λευκές περιοχές» - Αιτήσεις

Οι δικαιούχοι μπορούν να αποκτήσουν τηλεοπτική κάλυψη με μια μόνο κίνηση χωρίς κόπο, ενώ τόσο η πρόσβαση όσο και η εγγύηση για τον εξοπλισμό παρέχονται για διάστημα οκτώ ετών χωρίς καμία επιβάρυνση.