ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Αποστολή εγγράφων και πιστοποιητικών από τα ΚΕΠ στο σπίτι με ένα τηλεφώνημα

Ξεκινά άμεσα από τα ΚΕΠ η διαδικασία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών.

Νέα διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω των ΚΕΠ, μέσω τηλεφώνου και ταχυδρομείου ή courier, υλοποιεί το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων και με σκοπό την βελτιστοποίηση της απομακρυσμένης παροχής υπηρεσιών επιχειρήσεων και πολιτών.

Πρόκειται για ένα βήμα που συμπληρώνει τις υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr μέσω του υπολογιστή ή του κινητού και αφορά σε πολίτες οι οποίοι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες. Με εγκύκλιο που αποστέλλει σήμερα ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς, σε όλα τα ΚΕΠ της χώρας, περιγράφεται η διαδικασία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών.

Η ίδια υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης παρέχεται και για πιστοποιητικά που απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, εφόσον ο πολίτης τα αποστείλει ηλεκτρονικά. Τονίζεται ότι η παράδοση των παραγόμενων εγγράφων και πιστοποιητικών θα πραγματοποιείται στη διεύθυνση που θα δηλώνουν οι πολίτες, χωρίς χρέωση.

Επιπλέον, για επείγοντα αιτήματα που απαιτούν την συνυποβολή δικαιολογητικών τα οποία δεν μπορούν να αποσταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο από τον αιτούντα, θα παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής τους από την οικία του πολίτη μετά από τηλεφωνική εντολή στο ΚΕΠ. Να σημειωθεί ότι τηλεφωνική αίτηση μπορεί να υποβληθεί και από τρίτο πρόσωπο, υπό την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο αυτό είναι εφοδιασμένο με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή νόμιμη εξουσιοδότηση.

Ο επείγων χαρακτήρας αξιολογείται από τον προϊστάμενο του ΚΕΠ. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προηγούμενη εγκύκλιο του αρμοδίου υφυπουργού, για τον επείγοντα χαρακτήρα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Το αίτημα να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020,
  • το αίτημα να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη,
  • το αίτημα να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία. 
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κυρανάκης: Εντοπίσαμε με το κτηματολόγιο κύκλωμα απάτης και πλαστογραφίας

«Έχουμε εντοπίσει από έρευνα ένα πιθανό κύκλωμα πολιτών και επαγγελματιών, οι οποίοι επιχείρησαν να δηλώσουν ακίνητα 45 στον αριθμό στο Αγκίστρι, στην Ύδρα και στις Σπέτσες» ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Αναβάθμιση υποδομών βάσεων δεδομένων

Η αναβάθμιση πραγματοποιείται σε τρεις διακριτές φάσεις, λόγω της κρισιμότητας και του μεγέθους των υποδομών και για να μειωθεί η επίπτωση από τη μη διαθεσιμότητα των σχετικών υπηρεσιών.
Gov.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ψηφιακά η κάρτα αναπηρίας και με δυνατότητα προσθήκης στο Gov.gr Wallet

«Με ψηφιακά εργαλεία μπορούμε να αναβαθμίσουμε την καθημερινότητα των ατόμων με αναπηρία και να διασφαλίσουμε την ισότιμη αντιμετώπιση από τις δημόσιες υπηρεσίες» είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.